Varokaa ONPASSIVE appeja!

Anonyymi-ap

Älkää ladatko google playstä tai mistään muualtakaan ONPASSIVEn appeja! Ne eivät ole oikeasti ONPASSIVEn tuotteita. Yhtiö ei vastaa siitä, mitä tapahtuu jos käytätte niitä!

ONPASSIVELLA ei ole appeja!

25

66

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpassivella ei ole appeja? Ja he kehtaavat väittää että ovat muita edellä... :D

    • Anonyymi

      Onpassive tekee kaiken toisin kuin muut. Muilla on APPEJA, Onpassivella ei ole mitään.

    • Anonyymi

      Vaikka appit saattaisivat ollakin teknisesti parempia kuin ONPASSIVEN tuotteet, niitä ei tule käyttää!

      Teidän ei tarvitse tietää syytä, miksi nämä huijarit saivat appinsa ulos ennen ONPASSIVEA.

    • Anonyymi

      Kaikki onpassiven ohjelmistot ovat vaarallisia eikä niitä pidä käyttää. Jos luovutat luottamuksellisia tietoja onpassiven pyörittäjälle sarjahuijari Ash Mufarehille, saat vastata itse seurauksista.

    • Anonyymi

      kännykkä piti nollata, mainoksia alkoi tulla..

      • Anonyymi

        Menitkö asentamaan näitä appeja, vaikka minä varoitin ettei niin tule tehdä?!?!

        Älkää etsikö ratkaisua ONPASSIVEN jahkailuun näistä appeista!


    • Anonyymi

      ONPASSIVE ilmoittaa koska ja mistä heidän appinsa saa. Tällä hetkellä niitä EI OLE.

      • Anonyymi

        EIKÄ TULE !


    • Anonyymi

      Mikä ihme tämän helmannin päässä liikkuu, tai siis miksi ei liiku mikään? Kävin katsomassa miekkosen twitter palstaa ja sielläkin hän jakelee näitä linkkejään. Tämä safezone kuten kaikki onpassive linkit löytyivät sieltä.

      Miksi ihmeessä hän tekee tätä?!? Hän ei saa siitä mitään korvausta, ei mitään hyötyä?!? Ei mene jakeluun.

      Onkohan tässä löydetty se puuttuva linkki ihmisen ja apinan välillä: HELMANNI
      (tai onkohan tämä loukkaus simpanssin älykkyyttä kohtaan?)

      • Anonyymi

        Hellman on suuri mysteeri. Onko höynäytetty urvelo vai kylmäverinen huiari, joka vain teeskentelee sellaista?

        Hellman ei selvästikään itse usko Onpassiveen yhtään. Jos uskoisi, niin hänen ei tarvitsisi koko ajan valehdella ja selitellä yhtiön puolesta. Hän ei pelkästään toistele Onpassiven mantroja, vaan keksii niitä ihan itse.

        Mutta tosiaan, jos hän olisi piinkova verkostohuijari, hänen olisi pitänyt jo tajuta, ettei tästä mitään kostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellman on suuri mysteeri. Onko höynäytetty urvelo vai kylmäverinen huiari, joka vain teeskentelee sellaista?

        Hellman ei selvästikään itse usko Onpassiveen yhtään. Jos uskoisi, niin hänen ei tarvitsisi koko ajan valehdella ja selitellä yhtiön puolesta. Hän ei pelkästään toistele Onpassiven mantroja, vaan keksii niitä ihan itse.

        Mutta tosiaan, jos hän olisi piinkova verkostohuijari, hänen olisi pitänyt jo tajuta, ettei tästä mitään kostu.

        Se on kyllä totta että hän valehtelee yhtiön puolesta jatkuvasti ja keksii juttuja itsekin omasta päästään. Olisiko kyseessä vaan ihan seinähullu tyyppi?


    • Anonyymi

      Mikä Hellman muuten on YEM tämänhetkinen kurssi?

      • Anonyymi

        Mitäs tällä saa ostettua? En nähnyt missään mainitun siitä missä tätä voi käyttää vaikka tämän pitäisi olla "jokapäivänen valuutta".


      • Anonyymi

        Joo, ajattelin vaan, kun hhdessä vanhassa facebook-viestissä lupaat 100 YEM omasta pussistasi kaikille liittyjille, että kuinkahan paljon se tekee.


      • Anonyymi

        Joopa joo helmanni, paljonkos olet tienannut tällä YEM virityksellä? Aivan!

        Tämäkin on niitä "odottakaa niin näette" tapauksia. Kuten kaikki sinun SIOITUKSESI

        Odottakaa niin näette, MUAHAHAHAAA

        (helmanni, ei tarvi odotella, ollaan jo nähty, MUAHAHAHAAAA)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tällä saa ostettua? En nähnyt missään mainitun siitä missä tätä voi käyttää vaikka tämän pitäisi olla "jokapäivänen valuutta".

        Voit kysellä ihan missä tahansa , voiko maksaa YEM, eillä ! Se on jokaisen itsestä kiinni !'

        https://paidwithyem.com/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ajattelin vaan, kun hhdessä vanhassa facebook-viestissä lupaat 100 YEM omasta pussistasi kaikille liittyjille, että kuinkahan paljon se tekee.

        Ja kuka lupasi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuka lupasi ?

        No Hellmanni tietenkin!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe