Spermaiset kalsarit

Anonyymi-ap

Minua kiihottaa spermaiset kalsarit, erityisesti sepaluksen ympäriltä mällissä olevat, kun kyrpä on ampunut mällit sepaluksen läpi.

25

1940

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla olis, ostatko?

• Anonyymi

Sama täällä, spermaiset alkkarit kiihottaa. Mahtavaa päästä nuuhkimaan sellaisia, kyrpä jäykistyy välittömästi. Ihan paras tuoksu. Nyt on pakko alkaa runkulle, käsi tuoksuu ihan kiimalle kun on kullia hyväillyt koko aamun.

• Anonyymi

Täällä ollaan juuri runkkausta pikkareihin. Kyllä kohta kovana.

• Anonyymi

Ja ketä edes kiinnostaisi

• Anonyymi

Mua ainakin kiinnostaa. Miehinen tuoksu tekee alkkarit ahtaaksi!

• Anonyymi

Runkatessa nuuhkia ja nuolla kyl tykkäisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Runkatessa nuuhkia ja nuolla kyl tykkäisin.

Sika

• Anonyymi

Nam jos alkkareissa on spermaa ja kusenhajua!

• Anonyymi

Porsas

• Anonyymi

Jos löytyy kunnolla kusen hajua ja spermajälkiä boksereissa niin on tosi kiimasta. Jos vielä näkee millaisesta kyrvästä kusi ja sperma on tullut...

• Anonyymi

Jep. Mahtavan irstasta ja kiimasta kun näkee spermaiset miehiset alkkarit. Kivaa nautiskella niiden kanssa. Joskus oon tuttavani kanssa runkkaillut yhdessä ja ollaan sotkettu mälleillä alkkarit ja nuuhkittu niitä.

• Anonyymi

Kusenhajuiset kalsarit ovat namia

• Anonyymi

Eilen illalla vedin mällit alkkareihin ja pyyhin kullini vielä niihin. Nyt kun heräsin oli alkkarit etumuksesta ihan koppuraiset ja tuoksuivat hyvälle. Spermatahrat tummissa alkkareissa ovat kiihottavia, täytyy vetää niihin tuoreet spermat, kulli reagoi heti jäykistymällä eli nyt runkulle.

• Anonyymi

Taas on bokserit sotkettu isolla mällimäärällä.

• Anonyymi

Kyllä spermaset ja kusen tuoksuiset kalsarit naamalla kiihottaa runkatessa. Harvoin vaan nuuhkia toisten kundien.

• Anonyymi

Teinipojan kusiset ja spermaiset kalsarit ois hienoa saada naamalle nuuhkittavaksi ja nuoltavaksi

• Anonyymi

Ois kiimasta jos kusiset ja spermaiset kalsarit on pojan päällä ja hän istuu naamalleni ja päästää kunnon paskasia pieruja.

• Anonyymi

Bokserit jossa on muotoiltu kunnon etumus kyrvälle ja siinä kusenhaju ja spermatahroja - mahtava vetää naamalle tuo etumus

• Anonyymi

Erityisen kiimasta jos boksereiden etumuksessa on selvä kyrvän haju.

• Anonyymi

Kieltämättä joskus tulee omia kalsareita tuoksuteltua. Muutaman päivän kun käyttää, niin mehevät tuoksut irtoaa. Vaan vielä jos sais jonkun toisen. Tai vieläpä vaihtaa toisen kans ja runkkailla samalla....

• Anonyymi

Mulla seisoo muna useesti yöllä ja valuttaa kalsareihin. Aamulla tulee sit runkattua ja jos ei jaksa nousta veskiin ni laukeen kalsareille. Seuraavana yönä laitan nuo samat spermaiset kalsarit yöksi päälle ja kyrpä seisoo kovana koko yön ja valuttaa. Pari kolme yötä kun pitää putkeen ni alkaa haisee kyrvälle ja spermalle. Haju kiihottaa ja tekee mieli runkata nuo samat kalsarit jalassa. Oon 4-5 kertaakin lauennut samoihin ennen kun laittanut pyykkiin. Aukolliset on kanssa kivat kun kulli jäykistyessään tulee ulos sepalusaukosta. Aukollisten kanssa käytän joskus kortsua niin pysyy siistimpänä jos yöllä muna seisoo ja laukee kun muna on ulkona kalsareista niin ei sotkeennu peitot ja muut.

• Anonyymi

Aukolliset kalsarit pitää olla, nytkin muna kovana ja aukosta ulkona, olispa kalsari kaveria ?

• Anonyymi

Kesällä on kiva pitää Speedon kireitä uimahousuja kollarihousujen alla tai yöllä nukkuessa. On vähän liian pientä mallia niin seisova kyrpä tulee herkästi ulos uimahousuista. Hieron terskan päätä ja jäykänä seisova kyrpä valuttaa Speedoille. Oon nyt parina yönä laittanut Speedot kun meen nukkumaan ja kortsun jäykän kyrvän päälle. Muna seisoo kovana koko yön ja yöllä tulee puolivahingossa runkattua ja lauettua kortsun sisään. Uimahousut pitää kumin paikoillaan ja mällit pysyy kortsun sisällä. Aamulla saatan runkata uudestaan ja laukean spermaiseen kortsuun. Käytän samaa kumia monta kertaa kun opiskelijan budjetilla ei raaski ostaa koko aika uusia. Sitten aamulla kun menee kuselle ja ottaa kortsun pois tulee mahtava kyrvän ja sperman haju joka kiihottaa lisää. Tuntuu että kyrvän haju on koko ajan voimakkaampi. Voikohan johtua siitä että käyttää samaa spermaista kortsua monta kertaa pitkiä aikoja. Välillä myös Speedot on ihan spermassa. Laukean niille monta kertaa ennen kuin laitan pesuun. Tyydytän itseni joka päivä 1-2 krt silti kyrpä seisoo jäykkänä melkein koko ajan. Onneksi nyt on kesäloma niin on aika tyydyttää vaikka aamusta iltaan ja haistella spermaisen kyrpäni voimakasta hajua.

• Anonyymi

Kyllä tykkään runkailla allkkareihin mielläni.Välillä kostutan ne lämpimään veten ja heiron sitten kalua niillä.Tuntuu tosi ihanalta kun saa lasketua spermat kalsareihin.

Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      160
      7339
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      6026
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      153
      5337
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4757
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4088
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3312
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      62
      3280
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      3132
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2497
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2409
    Aihe