Pikkujoulut

Anonyymi-ap

Kiepissä järjestetään kuulemma nyt lauantaina kaikille pikkujoulut.

20

571

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä näin on tarjolla on joulupuuroa, piparia, glökiä, torttua, kahvia, pullaa ja arpajaiset.

• Anonyymi

Mikä on arpajaisten pääpalkintona? Viime vuonna ammuttiin ritsalla päällikön roikkuvia kiveksiä. Voittaja sai silloin pussillisen luumuja.

• Anonyymi

ja taka huoneessa kossua votkaa ja kaljaa

• Anonyymi

Pitääpä tulla poikien kanssa katsomaan , jos sama vaikka uusiutuisi! Saat sitten sitä sinäkin.

• Anonyymi

Siis pussillisen kaurapuuroa,

• Anonyymi

Kahvipaketti?.

• Anonyymi

Olisko ripaus järkeä mitään?

• Anonyymi

Niissä juhlissa ei kyllä ole järjen hiventä

• Anonyymi

Millon on pikkujoulut? Kivekset jo vesikielellä odottaa litistämistä.

• Anonyymi

Lauantaina kiepissä pienetjoulut. Teemana tappi ja twerkkaus. Tarjoillaan lämmintä glögiä ja se on kuulemma jonkun mielestä hyvää.

• Anonyymi

piparia tarjolla siis poika miehelle

• Anonyymi

Saatan jättää väliin, on viime joulusta vielä kivekset vähän hellänä.

• Anonyymi

Tilaisuus peruttu. Pöpilässä vastaava tilaisuus , tervetuloa.

• Anonyymi

Itse tyhjensin viime pikkujouluissa vasemman kiveksen. Ja nyt kiepin pikkujoulu riehassa on oikean kiveksen vuoro tyhjentyä.

• Anonyymi

Minä voin heterona viedä sinut paikkaan, missä varmast kiveksesi rauhoittuvat ja tamä osasto ottaa sinut vaikka suihin! tv: lehmäfarmari

• Anonyymi

Kyllä siellä joululauluja lauletaan ja lämmitellään vehkeitä parilan välissä.

• Anonyymi

Suuren kysynnän vuoksi lisäsimme paikkamääriä Niuanniemen B mielisairaalan pikkujoulujuhlaan. Muutamia hajapaikkoja vielä jäljellä joten pidä kiirettä. Jk. Paluukyytiä ei ole järjestetty

• Anonyymi

Keljes voisi fantasioida vaikka navetan vintillä häiritsemättä tätä palstaa!

• Anonyymi

Minulla on fantasia konttori navetan vintillä ja kuuma linja suomi24 foorumille

• Anonyymi

Kiepin pikkujoulu karkeloissa on mahdollisuus voittaa kuulemma ehkäpä mahdollisesti kuulemma huhujen mukaan sankolinen kondomeita ja thai hierontaan jossa mälli lentää.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      85
      3097
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      319
      2741
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1516
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1202
    5. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1161
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1011
    7. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      967
    8. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      960
    9. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      948
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72