Kiepissä järjestetään kuulemma nyt lauantaina kaikille pikkujoulut.
Pikkujoulut
18
769
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä näin on tarjolla on joulupuuroa, piparia, glökiä, torttua, kahvia, pullaa ja arpajaiset.
- Anonyymi
ja taka huoneessa kossua votkaa ja kaljaa
- Anonyymi
Pitääpä tulla poikien kanssa katsomaan , jos sama vaikka uusiutuisi! Saat sitten sitä sinäkin.
- Anonyymi
Siis pussillisen kaurapuuroa,
- Anonyymi
Kahvipaketti?.
- Anonyymi
Olisko ripaus järkeä mitään?
- Anonyymi
Niissä juhlissa ei kyllä ole järjen hiventä
- Anonyymi
Millon on pikkujoulut? Kivekset jo vesikielellä odottaa litistämistä.
- Anonyymi
Lauantaina kiepissä pienetjoulut. Teemana tappi ja twerkkaus. Tarjoillaan lämmintä glögiä ja se on kuulemma jonkun mielestä hyvää.
- Anonyymi
piparia tarjolla siis poika miehelle
- Anonyymi
Saatan jättää väliin, on viime joulusta vielä kivekset vähän hellänä.
- Anonyymi
Tilaisuus peruttu. Pöpilässä vastaava tilaisuus , tervetuloa.
- Anonyymi
Itse tyhjensin viime pikkujouluissa vasemman kiveksen. Ja nyt kiepin pikkujoulu riehassa on oikean kiveksen vuoro tyhjentyä.
- Anonyymi
Minä voin heterona viedä sinut paikkaan, missä varmast kiveksesi rauhoittuvat ja tamä osasto ottaa sinut vaikka suihin! tv: lehmäfarmari
- Anonyymi
Kyllä siellä joululauluja lauletaan ja lämmitellään vehkeitä parilan välissä.
- Anonyymi
Suuren kysynnän vuoksi lisäsimme paikkamääriä Niuanniemen B mielisairaalan pikkujoulujuhlaan. Muutamia hajapaikkoja vielä jäljellä joten pidä kiirettä. Jk. Paluukyytiä ei ole järjestetty
- Anonyymi
Keljes voisi fantasioida vaikka navetan vintillä häiritsemättä tätä palstaa!
- Anonyymi
Minulla on fantasia konttori navetan vintillä ja kuuma linja suomi24 foorumille
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591204Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11870Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75805Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83643- 53634
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33547Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501