Kiepissä järjestetään kuulemma nyt lauantaina kaikille pikkujoulut.
Pikkujoulut
20
571
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä näin on tarjolla on joulupuuroa, piparia, glökiä, torttua, kahvia, pullaa ja arpajaiset.
- Anonyymi
Mikä on arpajaisten pääpalkintona? Viime vuonna ammuttiin ritsalla päällikön roikkuvia kiveksiä. Voittaja sai silloin pussillisen luumuja.
- Anonyymi
ja taka huoneessa kossua votkaa ja kaljaa
- Anonyymi
Pitääpä tulla poikien kanssa katsomaan , jos sama vaikka uusiutuisi! Saat sitten sitä sinäkin.
- Anonyymi
Siis pussillisen kaurapuuroa,
- Anonyymi
Kahvipaketti?.
- Anonyymi
Olisko ripaus järkeä mitään?
- Anonyymi
Niissä juhlissa ei kyllä ole järjen hiventä
- Anonyymi
Millon on pikkujoulut? Kivekset jo vesikielellä odottaa litistämistä.
- Anonyymi
Lauantaina kiepissä pienetjoulut. Teemana tappi ja twerkkaus. Tarjoillaan lämmintä glögiä ja se on kuulemma jonkun mielestä hyvää.
- Anonyymi
piparia tarjolla siis poika miehelle
- Anonyymi
Saatan jättää väliin, on viime joulusta vielä kivekset vähän hellänä.
- Anonyymi
Tilaisuus peruttu. Pöpilässä vastaava tilaisuus , tervetuloa.
- Anonyymi
Itse tyhjensin viime pikkujouluissa vasemman kiveksen. Ja nyt kiepin pikkujoulu riehassa on oikean kiveksen vuoro tyhjentyä.
- Anonyymi
Minä voin heterona viedä sinut paikkaan, missä varmast kiveksesi rauhoittuvat ja tamä osasto ottaa sinut vaikka suihin! tv: lehmäfarmari
- Anonyymi
Kyllä siellä joululauluja lauletaan ja lämmitellään vehkeitä parilan välissä.
- Anonyymi
Suuren kysynnän vuoksi lisäsimme paikkamääriä Niuanniemen B mielisairaalan pikkujoulujuhlaan. Muutamia hajapaikkoja vielä jäljellä joten pidä kiirettä. Jk. Paluukyytiä ei ole järjestetty
- Anonyymi
Keljes voisi fantasioida vaikka navetan vintillä häiritsemättä tätä palstaa!
- Anonyymi
Minulla on fantasia konttori navetan vintillä ja kuuma linja suomi24 foorumille
- Anonyymi
Kiepin pikkujoulu karkeloissa on mahdollisuus voittaa kuulemma ehkäpä mahdollisesti kuulemma huhujen mukaan sankolinen kondomeita ja thai hierontaan jossa mälli lentää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914