Halutaan maalle, mutta pääseekö

Anonyymi-ap

Tuossa face-ryhmässä mm mahd sote-lainen, monilapsinen perhe etelästä ilmoitti halustaan vuokrata/ ostaa maapaikka, muutama ha maata, metsää, navetta, vesistö lähellä, esim Keski-Karjalasta. Eikö mitään löydy?

20

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Piironmäen tilan emäntä on hot!Haluun renkipojaks sinne..

• Anonyymi

Taitava näytteenottaja ?

• Anonyymi

Vain isännille...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain isännille...

Renki ei siis pääse pukille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Renki ei siis pääse pukille?

Ei, eeeiiii saaa ajjaa toisen mopoll !

• Anonyymi

Tietysti löytyy. Vaikka saattaa kyllä joutua hieman etsimään, ei niitä kovin tyrkytetä. Kuulemma talon myyminen on pelottavaa.

• Anonyymi

Eikö tyhjiä mummonmökkejä ja pientiloja voi/kannata antaa edes vuokralle? Kysyntää on facessa. Osa etsii jopa ilman perusmukavuuksia olevia, kylmillään/autiona olleita, myös täysin syrjäseudulta/korvesta.

• Anonyymi

Voisi esim kesälahden koulu pelastua, jos muuttaisi (pakolaisten lisäksi) useampia kouluikäisiä. Jos etsijä on vielä sote-lainen, olisi työpaikkakin taattu ja heitä todella tarvittaisiin, täälläkin.

• Anonyymi

Eikö kesälahtelaisten nuorten miesten kannattaisi yrittää tehdä niitä uusia koululaisia, kun kylän omat pimut ovat lähteneet muualle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö kesälahtelaisten nuorten miesten kannattaisi yrittää tehdä niitä uusia koululaisia, kun kylän omat pimut ovat lähteneet muualle.

Tuntuuhan nuo yrittäneen, vaan ei oo vielä tärpänny. Se on tuo siemenlaatu heikenny viime vuosikymmeninä. Tuskin saisivat pimujakaan paksuksi, saati toisensa.

• Anonyymi

SlavaUkraini

• Anonyymi

Slava ukraini

• Anonyymi

Slava Finlandi

• Anonyymi

Hui Ukraine!

Хуй украине!

• Anonyymi

Slava kesälahti

• Anonyymi

Kruuna kides

• Anonyymi

Takaisin asiaan. Luokaa oma sivusto vuokrattavista haja-asutusalueiden asuinkelpoisista mökkilöistä ja taloista. Tarkka kuvaus kohteista kalustoineen(työkoneet yms) sekä välimatkat palveluihin yms. Myös mahd. ostaa kohde määräalalla kunhan on tutustunut esim asumalla vuoden. Tuon ajan vuokra pienennetään kauppahinnasta. Onko polttopuumetsää mahd sisällyttää kauppaan. Omat kasvimaat, omenapuut, marjapensaat, oma kaivo ? Näillä yksinkert asioilla saattaa olla pian kysyntää. Mutta harva niitä tulee kyselemään jos ei ole tietoa mistä kysyy.
      Kaupan ehtona voi olla esim vuoden asuminen kohteessa vuokralla malliin kulut ja kauppakirjaan merkitään kohteeseen tutustutun käytännössä. Tällöin on hankala kaupan jälkeen (hankalampi) aloittaa korvaus- ja purku shovta.
      Kiinteistöjen omistajien kannattaa miettiä, onko parempi saada pienikin korvaus mökkilöistä kuin hapattaa kohde paikalleen käyttämättömänä.
      Se tapahtuu yllättävän nopeasti. Osa vielä maksaa kiinteistöveroja sekä liittymien perusmaksuja näistä tyhjistä tiloista.
      Kuka uskaltaa ottaa kopin tästä peruslyönnistä ?
      Vai odotatteko vapaataivalta ?

• Anonyymi

Maaseudun tulevaisuus -lehden mukaan MTK tms suunnittelee tuollaista nettisivua tai vastaavaa. Hiukka myöhässä toteutunee sekin, koronan ym lisäämään muuttointoon ja -haluun nähden.

• Anonyymi

Papinniementiellä asiallinen mesta alta 300te.Kannattaa lyyä kaupat kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe