>>> Tulisielukoulu on opetuslapseuskoulu nuorille aikuisille, jotka ovat iältään 18 - 30+ - vuotiaita. Opetus tapahtuu suomen kielellä ja mahdollisten vierailevien englanninkielisten opettajien osalta englanniksi. Koulun järjestää Suomen vapaakirkon nuoret ry, ja koulu toteutetaan yhteiskristillisesti. <<<
2Tess. 2:11
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
1Kun.19:12
Maanjäristyksen jälkeen tuli tulta; mutta ei Herra ollut tulessa. Tulen jälkeen tuli hiljainen tuulen hyminä.
Hes 38:22
Minä käyn oikeutta hänen kanssansa rutolla ja verellä. Ja minä annan sataa kaatosadetta, raekiviä, tulta ja tulikiveä hänen päällensä, hänen sotalaumojensa päälle ja lukuisain kansojen päälle, jotka hänen kanssansa ovat.
Ilm 8:7
Ja ensimmäinen enkeli puhalsi pasunaan; niin tuli rakeita ja tulta, verellä sekoitettuja, ja ne heitettiin maan päälle; ja kolmas osa maata paloi, ja kolmas osa puita paloi, ja kaikki vihanta ruoho paloi.
(Harhaan)johtajakoulutus = tulisielukoulutus
Anonyymi-ap
1
493
Vastaukset 1
Tuossa on lainaus yhteiskristillisestä toiminnasta ja listattu joitakin Raamatun jakeita. Raamatussa ei kuitenkaan ole mitään mainitaa suomen tai englanninkielllä järjestettävästä opetuksesta 2020-luvun Suomessa. Sen sijaan että tehtäisiin hyvää eksegeesiä ja noudatettaisiin terveitä hermeneuttisia periaatteita, näyttää siltä että tässä tehdään eisegeesiä ja noudatetaan niin sanottua assosiatiivista tulkintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341642
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2051051Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.163731Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.251578- 31520
- 187509
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11484- 186472
- 41446
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18423