Joku uuvotti oli rakentanut pakosarjan 90° kulmalla ja huonolla hitsisaumalla joten löytyisikö keneltäkään alkuperäistä pakosarjaa? Auto on Nissan Sunny (B11) 1986.
Ostetaan 1986 vuosmallin sunnyn pakosarja
5
138
Vastaukset
- Anonyymi
Pikkasen asia kiinnosti, joten googlettelin...
Noissahan on kahta bensakonetta, 1.3 ja 1.5 litrainen, myös diesel löytyy.
Löysin varaosanumeronkin 1.3 litraisen pakosarjalle. Erikoista on se, että ilmeisesti sama pakosarja on käytössä noissa kaikissa kolmessa, siis jopa dieselissä. En jaksanut asiaa varmistaa pidemmälle, mutta jollakin sivulla arvailtiin että noin olisi.
Osanumero on 14004-16A01.
Pikaisella kuvahaulla tuota osaa löytyy käytettynä Venäjältä (!) ja Ukrainasta (!). Aika erikoista... Uuden saa myös Japanista, mutta osan hinta on jotain 350 dollaria ja siihen päälle kun laitetaan alvit ja tullit ja rahti niin ei varmaan 500 euroa riitä.
Kivahan se olisi jos Suomesta löytyy, mutta nuo alkaa olemaan katoavaa kansanperinnettä, joten jonkun harrastajan varastosta jos löytyy niin se saattaa olla ainoa järkevä mahdollisuus.
Toivottavasti löytyy. - Anonyymi
Löytyi alkuperäinen Nissan Nynny pakosarja ja pakoilaisputki.
- Anonyymi
Onneksi olkoon :)
- Anonyymi
Jahavat tulloo. Vai miten se mainos meni?Jaffat myös lähtöö. Milanoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620