Onko oikein Maalaisliitto?
Ja kommunistien äänten jakaminen Moskovan ohjeilla Korsimon masinoimana15.2.1956?
Onko oikein?
Vale savupirtin pojasta.
Onko oikein?
Timo ja Ruplakassa 1956
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi
Jos tämä sosialistien aatelia, millaisia loput.
Elää vanhassa ajassa yli 60 vuotta tapahtumista kohta 70 vuotta. Tuskin tuolla iällä joka muistaa 50 luvun tapahtumat enää nykyaikaa edes tajuaa.- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Sitten on Persumajuri joka elää yli sadan vuoden takaista aikaa.
Kaikki Kekkosen ryssimisen ajan ihmiset, haluaa jo unohtaa ryssän edessä matelemisen.
Väyryselle suomettuminen on tapa säilyä pinnalla. Nato on heille kauhistus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki Kekkosen ryssimisen ajan ihmiset, haluaa jo unohtaa ryssän edessä matelemisen.
Väyryselle suomettuminen on tapa säilyä pinnalla. Nato on heille kauhistus.Nato vie ryssäkortin Väyrysiltä ja muilta ryssämielisiltä.
Anonyymi kirjoitti:
Nato vie ryssäkortin Väyrysiltä ja muilta ryssämielisiltä.
1948 Ryssää vihaava Suomen Kansa äänesti Maalaisliiton ja Kommunistit oppositioon.
K.A. Fagerholmin sankarihallitus löi Ryssälle nyrkkiä pöytään. Hallitusta tukivat Aseveljet oppositiosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921602
- 841085
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su3971023- 68995
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177944- 94861
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170613- 37608