Olen ihastunut kaverini

Anonyymi-ap

Eli tutustuttiin tämän vuoden kesällä ja olin eronnut entisestä noin pari viikoa sit ja tunteet oli aika sekasin no ihastuin tähän mun kaveriin ja kerroin sen iha suoraan mutta se sano että se ei ollut nii eipä siinä aloin vaan itkee ja tukahdutin tunteeni sitä kohtaan ei puhuttu paljoa moneen kk mut se sano että oon sille paraskaveri nii en voinu lopettaa kaveruutta joten annoin olla no nyt tässä kuuss ase kerto sen suhteista yms että se aina halus jonku ja sit ku se tajus mitä tekee niis e lopetti sen ja mä olin eka jolle se sano ei ja sit sanoin että ei se oo kiveen hakattu että kokeiltaisiin nähtiin sit ekaa kertaa tässä kuussa ja sit ku oltas uudestaan nähty nii se ei jaksanu nähä mä vaa aloin itkee että se ei haluu nähä mua eli olin uudestaan ihastunu siihen ja en tiedä mitä teen ku se että sanon sen sille se ei auta mitään

4

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö koulussa opeteta enää kuinka pisteitä ja pilkkuja käytetään?

• Anonyymi

Ei opeteta, eikä järkevää ajatteluakaan.

• Anonyymi

No ehkä syy on se ku lukihäiriö ollu pennusta asti nii ei voi helpolla oppia 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä syy on se ku lukihäiriö ollu pennusta asti nii ei voi helpolla oppia 😊

Pikkuhiljaa vähä kerrassaan maasta se pienikin ponnistaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      200
      3097
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      299
      2719
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      75
      1788
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      50
      1687
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      39
      1551
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1346
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      105
      1229
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      17
      1220
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      406
      1208
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1113
    Aihe