Eli tutustuttiin tämän vuoden kesällä ja olin eronnut entisestä noin pari viikoa sit ja tunteet oli aika sekasin no ihastuin tähän mun kaveriin ja kerroin sen iha suoraan mutta se sano että se ei ollut nii eipä siinä aloin vaan itkee ja tukahdutin tunteeni sitä kohtaan ei puhuttu paljoa moneen kk mut se sano että oon sille paraskaveri nii en voinu lopettaa kaveruutta joten annoin olla no nyt tässä kuuss ase kerto sen suhteista yms että se aina halus jonku ja sit ku se tajus mitä tekee niis e lopetti sen ja mä olin eka jolle se sano ei ja sit sanoin että ei se oo kiveen hakattu että kokeiltaisiin nähtiin sit ekaa kertaa tässä kuussa ja sit ku oltas uudestaan nähty nii se ei jaksanu nähä mä vaa aloin itkee että se ei haluu nähä mua eli olin uudestaan ihastunu siihen ja en tiedä mitä teen ku se että sanon sen sille se ei auta mitään
Olen ihastunut kaverini
Anonyymi-ap
4
111
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö koulussa opeteta enää kuinka pisteitä ja pilkkuja käytetään?
- Anonyymi
Ei opeteta, eikä järkevää ajatteluakaan.
- Anonyymi
No ehkä syy on se ku lukihäiriö ollu pennusta asti nii ei voi helpolla oppia 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä syy on se ku lukihäiriö ollu pennusta asti nii ei voi helpolla oppia 😊
Pikkuhiljaa vähä kerrassaan maasta se pienikin ponnistaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708