Eli tutustuttiin tämän vuoden kesällä ja olin eronnut entisestä noin pari viikoa sit ja tunteet oli aika sekasin no ihastuin tähän mun kaveriin ja kerroin sen iha suoraan mutta se sano että se ei ollut nii eipä siinä aloin vaan itkee ja tukahdutin tunteeni sitä kohtaan ei puhuttu paljoa moneen kk mut se sano että oon sille paraskaveri nii en voinu lopettaa kaveruutta joten annoin olla no nyt tässä kuuss ase kerto sen suhteista yms että se aina halus jonku ja sit ku se tajus mitä tekee niis e lopetti sen ja mä olin eka jolle se sano ei ja sit sanoin että ei se oo kiveen hakattu että kokeiltaisiin nähtiin sit ekaa kertaa tässä kuussa ja sit ku oltas uudestaan nähty nii se ei jaksanu nähä mä vaa aloin itkee että se ei haluu nähä mua eli olin uudestaan ihastunu siihen ja en tiedä mitä teen ku se että sanon sen sille se ei auta mitään
Olen ihastunut kaverini
Anonyymi-ap
4
144
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö koulussa opeteta enää kuinka pisteitä ja pilkkuja käytetään?
- Anonyymi
Ei opeteta, eikä järkevää ajatteluakaan.
- Anonyymi
No ehkä syy on se ku lukihäiriö ollu pennusta asti nii ei voi helpolla oppia 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä syy on se ku lukihäiriö ollu pennusta asti nii ei voi helpolla oppia 😊
Pikkuhiljaa vähä kerrassaan maasta se pienikin ponnistaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2003097Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2992719Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751788Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e501687Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?391551- 1221346
- 1051229
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171220Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4061208MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,91113