Mihin ovat kadonneet ne hauskat kuvat miehestä, jolla oli se uniapeamaski? Muutkin kuvat olivat aivan perkuleen hauskoja. Monet naurut niille vaimon kanssa naurettiin! :D
Kadonneet hauskat valokuvat
9
324
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävä on suuri. Kikka käytti niitä aikoinaan hauskuuttamaan palstan kivoja lukijoita. Rest in Peace.
- Anonyymi
Mieskaupankatolta on kauhajoen suuruus Seppo Myllis.
Ihanaa että hän on taas remmissä. - Anonyymi
Ikaalilainen herra onnistui kaappaamaan hoikkiksen face-tilin ja sieltä hienot kuvat saatiin kaikkien ihailtavaksi. Oliko naamari todella uniapneamaski? Onko jambella uniapnea?
- Anonyymi
Maskin lajilla ei ole väliä. Pääasia että Jamben nautinto on taattu.
- Anonyymi
Hölmöä kun Ikaalislainen mies pelleilee maskien kanssa ja luulee olevansa hauska. Ite en laittaisi sellaista kuvaa profiilikuvakseni.
- Anonyymi
Hyvä vaan ettei niitä enään näy, Hoikkalan Jarmo oli ottanu niitä ittestään.
- Anonyymi
Oliko kuvia myös lisähappisäiliöistä
- Anonyymi
Parkanon hallintojohtaja kypsyi totaalisesti noihin hauskoihin vekkuleihin ja antoi jarmolle kenkää kaupungin isännöitsijän pestistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parkanon hallintojohtaja kypsyi totaalisesti noihin hauskoihin vekkuleihin ja antoi jarmolle kenkää kaupungin isännöitsijän pestistä.
Kyllä hallintojohtajan olisi pitänyt ymmärtää jo virkansakin puolesta varautuminen maailmanloppuun ja hapen loppumiseen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113627
- 663277
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832561
- 852468
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422164- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716