Kadonneet hauskat valokuvat

Mihin ovat kadonneet ne hauskat kuvat miehestä, jolla oli se uniapeamaski? Muutkin kuvat olivat aivan perkuleen hauskoja. Monet naurut niille vaimon kanssa naurettiin! :D

9

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikävä on suuri. Kikka käytti niitä aikoinaan hauskuuttamaan palstan kivoja lukijoita. Rest in Peace.

• Anonyymi

Mieskaupankatolta on kauhajoen suuruus Seppo Myllis.
      Ihanaa että hän on taas remmissä.

• Anonyymi

Ikaalilainen herra onnistui kaappaamaan hoikkiksen face-tilin ja sieltä hienot kuvat saatiin kaikkien ihailtavaksi. Oliko naamari todella uniapneamaski? Onko jambella uniapnea?

• Anonyymi

Maskin lajilla ei ole väliä. Pääasia että Jamben nautinto on taattu.

• Anonyymi

Hölmöä kun Ikaalislainen mies pelleilee maskien kanssa ja luulee olevansa hauska. Ite en laittaisi sellaista kuvaa profiilikuvakseni.

• Anonyymi

Hyvä vaan ettei niitä enään näy, Hoikkalan Jarmo oli ottanu niitä ittestään.

• Anonyymi

Oliko kuvia myös lisähappisäiliöistä

• Anonyymi

Parkanon hallintojohtaja kypsyi totaalisesti noihin hauskoihin vekkuleihin ja antoi jarmolle kenkää kaupungin isännöitsijän pestistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parkanon hallintojohtaja kypsyi totaalisesti noihin hauskoihin vekkuleihin ja antoi jarmolle kenkää kaupungin isännöitsijän pestistä.

Kyllä hallintojohtajan olisi pitänyt ymmärtää jo virkansakin puolesta varautuminen maailmanloppuun ja hapen loppumiseen

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3627
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      66
      3277
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2724
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2561
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2468
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2164
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1792
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe