Mistä johtuu että TH ei saa tehtyä käyttäjäystävällistä sovellusta? Kuka asiasta vastaa siellä? Niiden sovellus on Appstoren huonoimmat arvostelut saanut taksisovellus (2.5/5). Ihmiset valittaa kommenteissa että ei saa autoa tilattua ja sovellus kaatuilee vähän väliä. Ihme että kuluttajat käyttää mielummin Valopilkkua tai 02-taksia koska ne sovellukset toimii. 02-taksi saanut todella hyvät arvostelut(4.7/5). Luulisi että nykypäivänä kannattaisi tehdä toimiva sovellus että pärjäisi kilpailussa.
Taksi Helsinki app
6
634
Vastaukset
- Anonyymi
Teehoon henkilökunta on loisivaa pelleporukkaa. Nostavat vain rahaa tekemättä mitään. Kelasovelluskin on täyspaska.
- Anonyymi
Voihan siihen olla monenlaisia syitä. Ehkä sovelluksen kehittäminen maksaa TH:n mielestä liikaa, tai TH Appin käyttäjäkunnassa on kriittisempää väkeä, tai vanhuksia jotka eivät välttämättä hallitse sovellusten käyttöä ylipäätään kovin hyvin, tai sitten sovellus vaan on TH:n mielestä riittävän hyvä.
Sen olen pannut merkille, että Appstoren arvosteluissa negatiivisia arvioita annetaan muitten tilaussovelluksien kohdalle enemmän kuljetuksen laadusta, kun taas TH ja Lähitaksi saavat selvästi enemmän kuraa itse sovelluksen ominaisuuksista.- Anonyymi
Hyvän toimivan taksisovelluksen hinta on noin 5000 euroa. Vastaava kuin esim. Uber.
- Anonyymi
Asiakkaat kyllä aika nopeasti lopettaa sovelluksen käytön jos se ei toimi. Erikoista että asiaan ei ole sen kummemmin reagoitu.
- Anonyymi
Eiköhän siellä TH toimistolla osata tehdä tilastoa siitä, kasvaako vai pieneneekö sovelluksen käyttäjämäärä.
- Anonyymi
Mä käytin TH:n sovellusta ennen alan vapautusta ja on se vieläkin puhelimessa. Piti tilata sillä taksi pari viikkoa sitten mutta jostain syystä sinne olisi pitänyt rekisteröityä uudestaan vaikka olen sen kertaalleen tehnyt aikaisemmin. Jäi sitten taksi tilaamatta sen kautta ja poistin sovellukse kun muitakin taksisovelluksia on puhelimessa. Ei paljoa kiinnosta alkaa näppäilemään kaikkia tietoja uudestaan kun taksin tarvitsisi nopeasti alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949