Ennen oli kaikki paremmin. Ikaalisissakin oli kolme erilaista valokuvausstudiota. Wanhanaikaisin niistä oli Tureniuksen Jussin Turenius. Nykyaikaisin oli Ikafoto. Epämääräisin oli läykkäläntien yksityiskuviin erikoistunut studio-ateljee. Millaisia muistoja teiltä löytyy näistä yrityksistä?
Ikaalisten hyvän ajan valokuvausstudiot
10
272
Vastaukset
- Anonyymi
Kaks ekaa ihan normaaleja , kuvattiin myös naisia ja iäkkäämpiä. Vikas ei kuvattu naisia eikä muutenkaan aikuisia ihmisiä.
- Anonyymi
feikin kaikki pojat ovat hyvin kuvattuina alasti
- Anonyymi
Juuri tuollaisia kuvia paikan omistaja halusi ottaa 0-16 vuotiasta pojista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuollaisia kuvia paikan omistaja halusi ottaa 0-16 vuotiasta pojista.
Vuosien mittaan kuvakokoelmasta on tullut mittava ja kattava. Kuvaaja on alansa huippuja tuolla alalla.
Läykkälän studio ateljeessa kuvattiin vain mustaksi hakattuja silmänympäristöjä. Välillä mallilla naamalla myös uniapneamaski.
- Anonyymi
Ne oli todella taiteellisia otoksia. Kumpa ne palaisivat palstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne oli todella taiteellisia otoksia. Kumpa ne palaisivat palstalle.
Kaikkein hienoimmissa otoksissa oli laadukas happinaamari lisähappisäiliöillä
- Anonyymi
Jokaisen lukijan tulee ymmärtää, että palstamme syvällisin merkitys on maksimoida Jarmon nautinto.
- Anonyymi
Nykyjään ei vissiin saa ottaa alastonkuvia lapsista. Missä Jampen arvokas kokoelma on nykyjään?
- Anonyymi
Se juniorikansio oli paras. 2-5 vuotiaat nakupellepojat keimailivat mitä erikoisimmissa asennoissa. Silloin kuvat olivat laillisia, nykyisin monet inhoavat sellaisia otoksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413