Olisin kiinnostunut susta 🔥. Jos et oo vielä älynnyt ❤
Tää tulee nyt ihan puskista miehelle!
79
2406
Vastaukset
- Anonyymi
Samat sanat 😍
- Anonyymi
Onko samalle?
- Anonyymi
Aina samalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina samalle.
Onko sulla joku hätä?🔥🙂
- Anonyymi
Oon älynnyt🙂
- Anonyymi
Olis kiva jos hän olis huomannut mut.
- Anonyymi
Puskakoo naikkonen
- Anonyymi
Ei mikään naikkonen eikä koo. Mutta hän varmaan huomaa kommenttisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään naikkonen eikä koo. Mutta hän varmaan huomaa kommenttisi.
Selvennän vielä, että olen nainen en naikkonen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvennän vielä, että olen nainen en naikkonen!
Oikea narttujen narttu näytät olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea narttujen narttu näytät olevan.
Mistä sinä tämänkin palstahologrammitrollin näöt ja kaikki tiedät? Kun ei taas erota, että vastaileeko isoätmiAP itselleen vai sivutuoteätmi kenelle sattuu. Kummankaan eksistentiaalinen naisiin kohdistuva viha ei ole yhtään normaalia
- Anonyymi
M-nainen?
- Anonyymi
Juu, mitäs täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, mitäs täällä?
Kenestäs miehestä se M nainen on kiinnostun? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestäs miehestä se M nainen on kiinnostun? 😊
Jarkosta järvenpäästä
Eihän se Miia ei miia muusta puhukkaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jarkosta järvenpäästä
Eihän se Miia ei miia muusta puhukkaanOlen J mutten jarkko ja kiinnostun M naisesta mutten Miasta
- Anonyymi
Sulla on mies taas tämä emansipaatiovaihe menossa itsesi kanssa onhan sinulla ollut joku 20 vuotta aikaa päästä yli mitä vanhoja esiin nousseita kirjoituksia ynnäsin, mutta kun on tuollainen syvästi tunteva mies, niin minkä sille voi
- Anonyymi
Hanki joku Iääkitys ja ole jo hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs vitun seksibile pettäjä kerjäöt vierasta ukkoo paneensa sua täällä!
Sitä saat mitä tilaat!
Todellisuuden - Anonyymi
Ei se M-nainen kuule ole täällä hyvä mies lukemassa näitä avautumisiasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa leikkiä jotain vihapuheen ehkäisyn lähettilästä jos ja kun yrität vain väritellä tätä miestä joksikin toiseksi henkilöksi. Hyvin olet onnistunut valkkaamaan ns parhaat päältä kaikista mahdollisista vaihtoehdoista🥱
- Anonyymi
Nyt kyllä tuli sen luokan purkautuminen, että asia varmaan koskettaa sinua aika rankasti. Ja itse olet vapaa vai varattu? Millainen suhde sinulla on tähän m-naiseen? Milloin tämä on tapahtunut?
- Anonyymi
Sinä olet kyllä pahasti sekaisin 🙄 Ja sen päälle vielä sairaan mustasukkainen. Ei pitäis mennä varattuihin sekoilemaan, jos se noin paljon psyykken päälle käy. Eikö vapaista löydy ketään kiinnostavaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet kyllä pahasti sekaisin 🙄 Ja sen päälle vielä sairaan mustasukkainen. Ei pitäis mennä varattuihin sekoilemaan, jos se noin paljon psyykken päälle käy. Eikö vapaista löydy ketään kiinnostavaa?
Mä vien sulta kaiken tutun ja turvallisen M nainen!
Oisit miettiny ennen kuin seksiin ryhdyit mitä olet valmis sen takia menettään
Muistitikku lähtee joululahjaksi miehellesi ja varmuuskopio vielä sähköistä tietä myöskin hänelle.
Haluan nähdä kun saat kenkään kotoas.
Vietät hylkiönä yksin joulun. Talonne myydään, joudut muuttamaan ja sukulaises ja lapses vihaa sua kun petit niiden isää.Jäät yksin
Hyvää joulua M nainen 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistitikku lähtee joululahjaksi miehellesi ja varmuuskopio vielä sähköistä tietä myöskin hänelle.
Vietät hylkiönä yksin joulun. Talonne myydään, joudut muuttamaan ja sukulaises ja lapses vihaa sua kun petit niiden isää.Jäät yksin
Hyvää joulua M nainen 😉Noh, älä nyt sitä minulle ainakaan uhkaile, vaikka ajattelin, ja että voin olla joku jolle purkautua.
Toivottavasti helpotti edes vähän 😀 Ihmiset on kummallisia, tai tämä palsta. Täällä voi pihistä ylimääräiset höyryt jos tarvetta on. Illanjatkoa, kyl se siitä 😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on mies taas tämä emansipaatiovaihe menossa itsesi kanssa onhan sinulla ollut joku 20 vuotta aikaa päästä yli mitä vanhoja esiin nousseita kirjoituksia ynnäsin, mutta kun on tuollainen syvästi tunteva mies, niin minkä sille voi
En luottaisi sinun tunnistus kykyihin. Olet pitänyt ainakin yli 10 eri kirjoittajaa sinä sinun "palstamiehenä"
T: palstamiehesi =) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luottaisi sinun tunnistus kykyihin. Olet pitänyt ainakin yli 10 eri kirjoittajaa sinä sinun "palstamiehenä"
T: palstamiehesi =)Viittaako käsite palstamies siihen, että on muualla ihan olematon/munaton tms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää joulua M nainen 😉haha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen J mutten jarkko ja kiinnostun M naisesta mutten Miasta
M nainen on kiinnostunut J miehestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää joulua M nainen 😉Sivusta
Kylläpä joku tuhlaa energiaa vihaan joka kuluttaa ihmistä. Viha vanhentaa ja rumentaa.
Onko olosi sitten parempi? Nautitko toisten kärsimyksistä, varsinkin viattomien lapsien?
Olet heikko ihminen kun teet tuollaista. Sitä saa mitä tilaa, sinäkin. Karman kautta. Jos teet hyvää, saat hyvää itsellesikin. Jos teet pahaa, saat pahaa myös itsellesikin. Jos sua on petetty, haluatko olla pettäjäsi kaltainen? Näetkö itsessäsi mitään vikaa? Aina vikaa löytyy myös toisesta. Liika mustasukkaisuus on sairautta joka tappaa parisuhteen. Tai jos mmuuten haluat tuottaa toisille pahaa, jopa viattomille lapsille niin ei sekään ihan tervettä ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T: palstamiehesi =)T. Toinenkin palstamiehensä
- Anonyymi
Niin minäkin M-naisesta, jos ei ole sitä huomannut.
- Anonyymi
Kannattaisko sun ilmoittaa asiasta hänelle tuskimpa sitä kukaan täältä hokaa ketäkö miestä tarkoitat
- Anonyymi
Okei, rasismi pohjainen uhkailu, mies? Älykkyys? Kiristäminen ajalla, mielenhallintaa?
Kiroustahan tuo on, moro.
https://m.youtube.com/watch?v=OxCLT1SrGMQ- Anonyymi
Nyt on kristofferilla kaikkien aikojen asiasanat, ilmankos on hiljaista
- Anonyymi
Tykkään naisesta jonka nimi on Minttu!
- Anonyymi
Seksiriippuvainen M nainen. Kotona yksi pano ja töissä toinen pano.
Miten monta eri panoo se tarvitsee yhtä aikaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten monta eri panoo se tarvitsee yhtä aikaa?Hanki elämä!
Ei mulla muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten monta eri panoo se tarvitsee yhtä aikaa?Puhut varmaan omista riippuvuuksista?? En tästä nyt muuta johtopäätöstä osaa vetää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut varmaan omista riippuvuuksista?? En tästä nyt muuta johtopäätöstä osaa vetää.
Käsittämättömän kova nainen panemaan tuo M Ainakin sinun pääsi sisällä 🤭.Todella kyltymätön 🤣
Ei siis todellista, hei nyt jäitä hattuun 😀 - Anonyymi
Sinun on tehtävä, mitä sinun on tehtävä. Sun raivon määrä vaan hämmästyttävää. Taisin mennä sitten rakastumaan? 🤔
- Anonyymi
Missä ja ken
- Anonyymi
Missä ja ken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ja ken
Täällä koo kaupungissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut varmaan omista riippuvuuksista?? En tästä nyt muuta johtopäätöstä osaa vetää.
Olisko tuo ukkeli kuitenkin enemmän riippuvainen ihan kättelyhommiin kun muuta ei taida olla hollilla? Ei tästä nyt oikein muuta johtopäätöstä voi tehdä.
- Anonyymi
Joku avohoito-osasto on ollut vauhdissa!
- Anonyymi
Tarkoitatko tällä trollin aloitusta itselleen eli miehelle, mikä on täällä jotenkin kovin hypnoottinen asiasana vai näitä ihmisen kuvaa imartelevia vastauksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko tällä trollin aloitusta itselleen eli miehelle, mikä on täällä jotenkin kovin hypnoottinen asiasana vai näitä ihmisen kuvaa imartelevia vastauksia?
Vastasit aloittajalle, joka ei ole mies eikä trolli. Aloitus on ihan tavallinen ja ihmisten aikaan kirjoitettu. Ihmetyttää, että silti pitää jonkun itseään tärkeänä pitävän hörhön tulla sanelemaan satuja aloituksen sisällöstä. Aloitus ei ollut sulle, joten sen enempää sun ei tarvi sitä analysoida. Varsinkin kun näyttää siltä että mun aloituksissa osut harhaan. Ne on liian älykkäitä sun tasoiselle ihmiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit aloittajalle, joka ei ole mies eikä trolli. Aloitus on ihan tavallinen ja ihmisten aikaan kirjoitettu. Ihmetyttää, että silti pitää jonkun itseään tärkeänä pitävän hörhön tulla sanelemaan satuja aloituksen sisällöstä. Aloitus ei ollut sulle, joten sen enempää sun ei tarvi sitä analysoida. Varsinkin kun näyttää siltä että mun aloituksissa osut harhaan. Ne on liian älykkäitä sun tasoiselle ihmiselle.
” Ne on liian älykkäitä sun tasoiselle ihmiselle.” Kas kun tämä on just se ongelma, että et performoi naisia kovin älyllisessä valossa ja toinen olennainen onkelma on se, että nämä itse ei-niin älylliset kokee jotain tunnistuksellista hurmoksellisuutta suhteessa näihin käsipäivää- aloituksiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Ne on liian älykkäitä sun tasoiselle ihmiselle.” Kas kun tämä on just se ongelma, että et performoi naisia kovin älyllisessä valossa ja toinen olennainen onkelma on se, että nämä itse ei-niin älylliset kokee jotain tunnistuksellista hurmoksellisuutta suhteessa näihin käsipäivää- aloituksiin
Esimerkiksi joku joka aloituksen ja tarkoitan todella, että joka aloituksen selostajakerho ei anna muuta vaihtoehtoa kuin esittää heidät itsensä vähemmän järkevässä valossa tämän viheliäisen harrastuksensa takia, mikä on harmillinen jobi muissa olosuhteissa empaattisille ja melko mukaville ihmisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi joku joka aloituksen ja tarkoitan todella, että joka aloituksen selostajakerho ei anna muuta vaihtoehtoa kuin esittää heidät itsensä vähemmän järkevässä valossa tämän viheliäisen harrastuksensa takia, mikä on harmillinen jobi muissa olosuhteissa empaattisille ja melko mukaville ihmisille
En usko, että tuollaiset toisten aloitteita selostavat henkilöt ovat mitenkään empaattisia muualla. Hehän suhtautuvat oletusarvoisesti negatiivisesti kaikkiin aloittajiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan väännät noita oletuksiasi, jotka eivät pidä paikkaansa. Mulla ja sulla ei ole mitään tekemistä toistemme kanssa. Ei täällä eikä ruudun toisellakaan puolella. Minä en jaksa vääntää asioita rautalangasta niin, että todellisuus menee sun paksuun kaaliin.
1. ALOITTAJA ON NAINEN.
2. ALOITUS EI OLE SINULLE.
- Anonyymi
Voi apua. Kyllä ihminen voi olla sekaisin. Terkuin yksi M- nainen
- Anonyymi
Miehen sekoaminen on aina mielenkiintoinen asia 😀
- toinen, eräänlainen M-nainen, hänen elämänsä XL ja oman elämäni XS 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen sekoaminen on aina mielenkiintoinen asia 😀
- toinen, eräänlainen M-nainen, hänen elämänsä XL ja oman elämäni XS 😉Ei se nyt niin kovin kiinnostavaa ole prosessuaalisessa tai edes psykologisessa mielessä. Norppalive on esimerkkkei kiehtovampaa seurattavaa kuin hienotunteisesti ilmaisten erityispiirteisten miesten psykoottiset känkkäränkät netissä
- Anonyymi
En älyä tällaisia, sen verran ikäviä kokenut, et usko jo mennyt hyvään. Pahaa tuntuu enemmän olevan tarjolla nykyisin. Se, että hyvä osuisi kohdalle, tuntuu jo niin mahdottomalta, siksi älyä ei ole uskomaan enää hyvään. Luopunut jo toivosta. Älytön mies, tämän suhteen 😰
- Anonyymi
Ei tarvi enää stressata aloituksen kanssa. Ei taida olla sulle Se on tarkoitettu yhdelle spesiaalille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi enää stressata aloituksen kanssa. Ei taida olla sulle Se on tarkoitettu yhdelle spesiaalille.
Mie oon ainakin lääkäreiden mukaan tosi special. - anomuumi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie oon ainakin lääkäreiden mukaan tosi special. - anomuumi
Voit olla, mutta tarkoittamani mies ei sano "mie". Eli et ole hän.
Olisko tämä minulle? 🔥
- Anonyymi
Aloitus ei ole sulle, sori!
- Anonyymi
ei miehet mitään älyä jos et sano, tai tee jotain. jos et oo vielä älynnyt.
t. mies- Anonyymi
Sitten on parempi olla ilman, jos ei mitään hyötyä miehen olemassaolosta 🙅🏼♀️
- Anonyymi
Ei ollut sulle tuo aloitus!
- Anonyymi
Jos olet jostakin kiinnostunut,mikset ilmoita sitä kiinnostuksesi kohteelle.
Tällä palstalla kiinnostuksesi kohde ei voi asiaa tietää,niin epämääräinen viestisi on.- Anonyymi
Ei ole mitenkään epämääräinen muuta kuin niille joille aloitus ei ole tarkoitettu.
- Anonyymi
En mäå nyt kerkeä kun on kiirettä rempassa arvoalueella, joululahjat vielä ostamatta, kuusi laittamatta ja koiran kynnet leikkaamatta.
- Anonyymi
Tarkoittamani mies ei määi.
- Anonyymi
Mää taas ostin eilen jo eilen saippuat ja pölypusit kyl oli dokumentoinnin arvoinen suorite kauan siinä menikin ja pölypallot vaan joka nurkassa pyöri oman hengityksen voimalla niitä siirtelin kuin iso paha susi työsti kolmen pienen porsaan mökkiä nurin siinä sadussa
- Anonyymi
Miksi aina sille samalle. Miksei miutalle koskaa? Määää Määää Määää!!!
- Anonyymi
Parisuhteet ei katsos sovi kaikille, sitä paitsi sinulla on jo juoppo, mutta en ottaisi muutenkaan.
- Anonyymi
No nyt meni luulot taas metsään. Mitään juoppoa ei ole. Vaikka ihan sama, kun aloitus ei ollut sulle.
- Anonyymi
"Tää tulee nyt ihan puskista miehelle!" ???
Oletko nyt aivan varma että miehelle? Ettei vaan olisi "muun sukupuolinen"? - Anonyymi
Olen. Mutta vaimoni älysi sen minua ennen.
- Anonyymi
Ja kerrot sen suomi 24 foorumilla?
- Anonyymi
Mitäs ihmeellistä siinä on. Onhan täällä muiltakin tunnustuksia.
- Anonyymi
girsi gulm doesn´t exist.
* nulla tempo bulla denialos badials paralyzia * - Anonyymi
Olipa kiva nosto, mutta en tajua vieläkään.
- Anonyymi
Kyllä mä sun huomasin, ei hätää. Mietin ite samaa, miltei jatkuvasti mielessä....
T. Mietin, ehkä mun tarvi miettiä, kuhan höpötin
https://m.youtube.com/watch?v=-1pMMIe4hb4
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1184907Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1163979Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2233914Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371394
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1741384En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5861279- 531165