LATTIAVAHAA PINTAAN !

3245435

Lattiavaha toimii hienosti autovahana, on kokeiltu ja toimii. kiilto parempi kuin autovahoilla

18

3626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masa

paremmin kuin tavan autovaha.

• -KN-

Luulisi, että kaikenlaisten vahojen kehittäjät tietävät paremmin, että mikä sopii parhaiten auton maalipinnalle ja mikä lattiaan...? Itse en ainakaan levittäisi auton pintaan muita kuin auton hoitoon tarkoitettuja tuotteita.

• Layla...

Oon huomannut saman. Jo viimekesänä kun laiton parketin auton pintaan ja vahasin Kiilto lattiavahalla niin huomasin että pinta on ku uudessa. On se vaan niin että puhdas auto vetää puoleensa.

• Huvinsa kullakin

Enää ei puutu kuin terva ja höyhenet :)

• ladies' underwear

Joo, kokeilin kanssa.
      Oli muuten pirun vaikeaa ajella sillä vahauskoneella auto ympäri...

• Jussi

On alunperin kehitetty huonekalujen vahaamiseen.

• ui

Joo, se on tosi hyvää tuo lattiavaha. Kun sillä vahaa esim. takalamput, ne kiiltää kuin uudet. Olen käyttänyt monta kertaa myös koko auton kylkien vahaukseen, maalipinta tulee uuden näköiseksi. Peittää hyvin värivirhet ym. Suosittelen. Pienoisena vikana on että kun talvi tulee? se vaha alkaa hilseillä pois? ja tarvii taas uuden vahauksen. Mutta jos olet myymässä autoa? Nin ehdoton ykkönen.

• wax on, wax off

Viiksivaha on kaikkein parasta, tämä on fiksareittenja näytteautojen salaisuus.

• hghghghghghghg

Korvavaha on parempaa kuin viiksivaha. Sen huono puoli on sen saatavuus. Pitkää joutuu kaivamaan, että koko auton saa sillä vahattua.

• Anonyymi

Mites Pallivaha? Turkkulaiset sieltä toispuolt jokke tietäisivät.

• fix-aaja

Mitähän lattiavahaa aloittaja tarkoittaa? Niitä kun on aika montaa sorttia. Voi maalipinta mennä tärviölle, kuten esim. säännöllinen fairy-pesu tekee autolle.
      En suosittele kokeilemaan, vaikka taisi olla vitsi.

Muovilattian vaha sopii hyvin kojelautaan, kiillottuu itsestään kuivuessaan. Tulee kestävä ja pitkäaikainen kiilto.(kokeile ensin pienelle alueelle) Sillä voi pyyhkäistä myös kiiltonsa menettäneet takavalot ja muitakin korin muoviosia, haalistumista se ei kuitenkaan korjaa.

• sitroen.

"Voi maalipinta mennä tärviölle, kuten esim. säännöllinen fairy-pesu tekee autolle."

Kuinkahan pian tuo maalipinta menee tärviölle, pitäisikö huolestua?
        Minä olen vasta 23 vuotta tätäkin nykyistä autoa pessyt Fairylla ja vaihtelevan lämpöisellä vedellä. Vielä ei vaurioita näy, mutta uskallan jatkaa? Kerro, oi suuri Guru, ennenkuin peruuttamatonta vahinkoa ehtii tapahtua!

• fix-aaja
        sitroen. kirjoitti:

"Voi maalipinta mennä tärviölle, kuten esim. säännöllinen fairy-pesu tekee autolle."

Kuinkahan pian tuo maalipinta menee tärviölle, pitäisikö huolestua?
        Minä olen vasta 23 vuotta tätäkin nykyistä autoa pessyt Fairylla ja vaihtelevan lämpöisellä vedellä. Vielä ei vaurioita näy, mutta uskallan jatkaa? Kerro, oi suuri Guru, ennenkuin peruuttamatonta vahinkoa ehtii tapahtua!

Varsinkin perus-punainen väri muuttuu harmaaksi, kun peseskelet fairylla.

SE FAIRY EI YKSINKERTAISESTI OLE MIKÄÄN AUTONPESUAINE, ETTÄ ENEMPÄÄ EN RUPEA SIITÄ SULLE SELITTÄMÄÄN. SÄHÄN VOIT PESTÄ VAIKKA HIUKSES SILLÄ FAIRYLLA, VAI LIEKKÖ SULLA ENÄÄ NIITÄKÄÄN?

>>Pese aina auto autonpesuaineilla, älä kotitaloudessa käytettävillä pesuaineilla. Fairyt, Andyt ja muut kotipesuaineet eivät sovi autonpesuun, sillä ne poistavat tehokkaasti rasvaa ja näin ollen poistavat myös maalipinnan suojavahakerroksen. Maalipinta jää silloin täysin suojaamattomaksi likaa ja hapettumista vastaan.>>

• Anonyymi
        fix-aaja kirjoitti:

SE FAIRY EI YKSINKERTAISESTI OLE MIKÄÄN AUTONPESUAINE, ETTÄ ENEMPÄÄ EN RUPEA SIITÄ SULLE SELITTÄMÄÄN. SÄHÄN VOIT PESTÄ VAIKKA HIUKSES SILLÄ FAIRYLLA, VAI LIEKKÖ SULLA ENÄÄ NIITÄKÄÄN?

>>Pese aina auto autonpesuaineilla, älä kotitaloudessa käytettävillä pesuaineilla. Fairyt, Andyt ja muut kotipesuaineet eivät sovi autonpesuun, sillä ne poistavat tehokkaasti rasvaa ja näin ollen poistavat myös maalipinnan suojavahakerroksen. Maalipinta jää silloin täysin suojaamattomaksi likaa ja hapettumista vastaan.>>

W5-astianpesuaine jättää rasvat lautasiin.

• Anonyymi
        fix-aaja kirjoitti:

Nyt jo 34 v olen Fairyllä pessyt peruspunaisen autoni. Jokohan piankin alkaa väri haalistumaan tai muuten rapistumaan, oi Suuri Guru?
        Taitaa auto muualta loppua sitä ennen, vikaa vain pukkaa vian jälkeen...
        Kysyy se sama sitroen.

• kiiltääpi

Olen kokeillut ja hyvä tulee. Ensin kannattaa laittaa vaikka pledge Vahapois ainetta.
      Sitten olen laittanut Johnson Muovi Kiiltovahaa. Maksavat muutaman euron.
      Pari käsittelyä kesässä riittää. Ei muuten kannata laittaa Kiiltovahaa kahteen kertaan. Tulee huono tulos. Eikun omalla vastuulla kokeilemmaan. Kannattaa kokeilla ensin vaikka pienelle kohtaa ettei tule pettymyksiä.

• hyvä jälki

Kertakäsittely on parasta. Mikäli parantelet heti niin lopputulos on huono. Kertakäsittely lattiavahalla ja tulos on hyvä.

• Häkkikauppiaat
        hyvä jälki kirjoitti:

Kertakäsittely on parasta. Mikäli parantelet heti niin lopputulos on huono. Kertakäsittely lattiavahalla ja tulos on hyvä.

Taitaa olla jobbareiden fixaus- juttuja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2930
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2622
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2284
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2259
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1880
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1716
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      105
      1664
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      312
      1569
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1469
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1456
    Aihe