Hyvää iltaa. :)
Samanlaiselle miehelle
112
1188
Vastaukset
- Anonyymi
Millainen on samanlainen mies? Kerro.
- Anonyymi
Mies ja nainen ovat samannäköisiä 🥲
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17673082h
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Trkoitatko samanmoisia.
- Anonyymi
Sielunkumppanille...:)
- Anonyymi
Kaksoisliekki woooooow 💥
- Anonyymi
Yhtä mukavalle miehelle aloitus. :) tunnistaa kyllä tuosta.
- Anonyymi
Tunnistin :). Hyvää iltaa sinnekin. Mitäs sun sunnuntaihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että ihan samannäköisiä ollaan. :D pitäisi minun käydä jossain venytyskoneessa siinä vaiheessa ja jossain silmäleikkauksessa tai sukupuolikin vaihtaa. :D en sitten noista muista tiedä mitä kommentoitiin tänne. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että ihan samannäköisiä ollaan. :D pitäisi minun käydä jossain venytyskoneessa siinä vaiheessa ja jossain silmäleikkauksessa tai sukupuolikin vaihtaa. :D en sitten noista muista tiedä mitä kommentoitiin tänne. :D
Joo no en kyllä usko että samannäköisiä ollaan :). Samanlaisia kyllä tässä ikävöinnissä :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukkumaan koht pitäs mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukkumaan koht pitäs mennä.
Ai jaa, aikainen herätys :)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa, aikainen herätys :)?
Joo. Siikaa jos sais huomen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo no en kyllä usko että samannäköisiä ollaan :). Samanlaisia kyllä tässä ikävöinnissä :).
Ei ainakaan. Pitäisi huolestua jos olisi. :D niin kyllä ikävöinti on aika samaa. :) ja sunnuntai ihan hyvin mennyt vähän väsyneesti. :) entä sinulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Siikaa jos sais huomen.
No niinpä niin, arvelenkin että sivullinen tuli väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan. Pitäisi huolestua jos olisi. :D niin kyllä ikävöinti on aika samaa. :) ja sunnuntai ihan hyvin mennyt vähän väsyneesti. :) entä sinulla?
Ihan hyvin meni ja toimeliaasti. Niin kyllä huolestuisin jos joku mua naisen näköisenä pitäisi :D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvin meni ja toimeliaasti. Niin kyllä huolestuisin jos joku mua naisen näköisenä pitäisi :D.
Mitä kaikkea teit? :) olisihan se huolestumisen aihe jos olisi ihan miehen näköinen. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kaikkea teit? :) olisihan se huolestumisen aihe jos olisi ihan miehen näköinen. :D
Kävin jouluostoksilla ja olen ulkoillut :). Entäs sä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin jouluostoksilla ja olen ulkoillut :). Entäs sä?
Vähän samaa minäkin ulkoillessa. :) millainen keli oli etelässä päin? Täällä päin yllättävänkin lämmin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän samaa minäkin ulkoillessa. :) millainen keli oli etelässä päin? Täällä päin yllättävänkin lämmin. :)
Vettä sataa :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa kurjaa. Täällä lunta. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa kurjaa. Täällä lunta. :D
Kuin pohjoises sä oikee oot :)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin pohjoises sä oikee oot :)?
En ihan niin pohjoisessa kuin voisi mutta etelästä katsottuna kyllä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleekohan etelään jouluksi lunta. Olisihan se kurjaa jos ei tule sinne valkoista. :( täällä varmaankin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihan niin pohjoisessa kuin voisi mutta etelästä katsottuna kyllä. :)
Oulussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko etelässä ollut yleensä lunta jouluisin? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oootko tosissas? Täällähän on lunta metrikaupalla ja lisää sataa🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kyllä täällä lunta tosi paljon. Tänää on vesikeli :). Joskus on pari senttiä jouluisin mutta nyt on ennätys paljon lunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oulussa?
Ei ollut multa tämä :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tiedä. Kysyinkin aikaisemmista vuosista. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kyllä täällä lunta tosi paljon. Tänää on vesikeli :). Joskus on pari senttiä jouluisin mutta nyt on ennätys paljon lunta.
Onpa kiva että sielläkin. Kaikki joulut minä ihan pohjoisessa viettänyt. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tääkin oli sivusta :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Viime jouluna oli kans lunta :). Usein on ollut sitä ennen musta joulu :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen joulu sulla? Oletko perheen parissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Viime jouluna oli kans lunta :). Usein on ollut sitä ennen musta joulu :).
Höh. Onpa ankeaa. Lumi antaa mukavasti valoa pimeään. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen joulu sulla? Oletko perheen parissa?
Sitä kyllä perinteisesti. :) entä sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä kyllä perinteisesti. :) entä sinä?
Perheen kanssa myös, eli perinteisesti :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perheen kanssa myös, eli perinteisesti :).
Onpa kiva. :) kysyn ihan mielenkiinnosta mikä etelässä asumisessa viehättää? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa kiva. :) kysyn ihan mielenkiinnosta mikä etelässä asumisessa viehättää? :)
Kai se kun on aina täällä asunut ja elänyt niin ei oo tullut mieleen edes että asuisi pohjoisemmassa :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai se kun on aina täällä asunut ja elänyt niin ei oo tullut mieleen edes että asuisi pohjoisemmassa :).
Onhan siellä aika erilaista kuin täällä. Varsinkin jos puhutaan pääkaupungista. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siellä aika erilaista kuin täällä. Varsinkin jos puhutaan pääkaupungista. :)
En asu pääkaupungissa :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin täällä missä olen on kaikki tarvittavat palvelut ja muut ihan lähellä. Ae on hyvää. En tiedä miten siel? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En asu pääkaupungissa :).
Ai minä jotenkin aattelin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai minä jotenkin aattelin. :)
Melkein kuitenkin :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin täällä missä olen on kaikki tarvittavat palvelut ja muut ihan lähellä. Ae on hyvää. En tiedä miten siel? :)
On täälläkin ihan niin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On täälläkin ihan niin. :)
Varmasti pohjoisempi on monellakin tapaa parempi :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein kuitenkin :).
Niin kai sitten. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti pohjoisempi on monellakin tapaa parempi :).
Onhan se omalla tavallaan. :) halvempikin olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se omalla tavallaan. :) halvempikin olla.
Nii varmast :). Mä just mietin et Kuopio on pohjoisin mis oon ollut, aika paljon näkemättä ja kokematta Suomea :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii varmast :). Mä just mietin et Kuopio on pohjoisin mis oon ollut, aika paljon näkemättä ja kokematta Suomea :).
On kyllä. :) kannattaa ainakin Lapissa käydä vaikka en sieltä olekaan niin nättiä siellä on. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä. :) kannattaa ainakin Lapissa käydä vaikka en sieltä olekaan niin nättiä siellä on. :)
Sen uskon. Ootko sä ollut etelässä kuin paljon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen uskon. Ootko sä ollut etelässä kuin paljon?
Jonkin verran välillä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkin verran välillä. :)
Enkä tarkota nyt mitään Ibizaa etelällä :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastiko? Olet tosi nuori ilmeisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä tarkota nyt mitään Ibizaa etelällä :).
Ymmärsin kyllä. :D tykkäätkö bilettää paljon? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastiko? Olet tosi nuori ilmeisesti?
Miten se ikään liittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsin kyllä. :D tykkäätkö bilettää paljon? :)
Ei sellanen oo mun juttu oikee :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellanen oo mun juttu oikee :).
Vähän sama minulla. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se ikään liittyy?
Aikuiset liikkuu enemmän kuin nuoriso. En tunne ketään, joka ei olisi käynyt pohjoisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuiset liikkuu enemmän kuin nuoriso. En tunne ketään, joka ei olisi käynyt pohjoisessa.
No tuo nainen tietää ikäni suunnilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuo nainen tietää ikäni suunnilleen.
Niin tiedän kyllä suunnilleen. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tiedän kyllä suunnilleen. :)
24v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
24v
En kerro tarkkaa ikääni. Ihan turhaan laittelette :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro tarkkaa ikääni. Ihan turhaan laittelette :).
Älä kerro ei sinun tarvitse noille. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kerro ei sinun tarvitse noille. :)
Ei nii :). Mä olen päätellyt jotain sun iästä mut en kyl oo varma :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nii :). Mä olen päätellyt jotain sun iästä mut en kyl oo varma :).
Kyllä sinä varmaan jotain saatat tietää. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä varmaan jotain saatat tietää. :)
En tiedä mut veikkailla voi :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mut veikkailla voi :).
Niin voi. :) sori olen tylsää juttuseuraa kun en ole kauhean hyvä keksimään mitään sanottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin voi. :) sori olen tylsää juttuseuraa kun en ole kauhean hyvä keksimään mitään sanottavaa.
Ihan hyvin keksit :). Ja johan tässä pitäs kohta painua pehkuihin niin jaksaa viel ensi viikon ennen joulun lomailuja :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvin keksit :). Ja johan tässä pitäs kohta painua pehkuihin niin jaksaa viel ensi viikon ennen joulun lomailuja :).
Tsemppiä vielä ennen lomaa. :) minulla on nykyään niin tylsä elämä ettei oikein mitään tapahdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsemppiä vielä ennen lomaa. :) minulla on nykyään niin tylsä elämä ettei oikein mitään tapahdu.
Tsemppiä sinnekii ja hyvät yöt :). No ei mullakaan nyt ihmeitä tapahdu elämäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minulla ei oikeasti tapahdu. Olen vain säälittävä kaipailija. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minulla ei oikeasti tapahdu. Olen vain säälittävä kaipailija. :(
Et minusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mies minua täällä kaipaillut koskaan. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et minusta
Olen vain lihava säälittävä jatkuva kaipailija. En saa mitään aikaiseksi ja tyhmäkin vielä. En pärjää missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mies minua täällä kaipaillut koskaan. :(
Et voi tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vain lihava säälittävä jatkuva kaipailija. En saa mitään aikaiseksi ja tyhmäkin vielä. En pärjää missään.
Et kirjottanut tuota ite, eikä pidä paikaansa muutenkaan. Olet järkevämpi kuin muut täällä ja pärjääthän siellä työssäkin kai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kirjottanut tuota ite, eikä pidä paikaansa muutenkaan. Olet järkevämpi kuin muut täällä ja pärjääthän siellä työssäkin kai?
Kirjoitin kyllä. Ei se vain riitä enkä ole tarpeeksi järkevä kun olen täällä. En oikein tiedä pärjäänkö missään tarpeeksi hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi tietää
Ei se taida täällä koskaan ollutkaan. :( eikä kukaan muukaan kaivattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin kyllä. Ei se vain riitä enkä ole tarpeeksi järkevä kun olen täällä. En oikein tiedä pärjäänkö missään tarpeeksi hyvin.
Sitten en minäkään ole. Olen järjetön myös, sovitaan niin jos kerta haluat :). Luotapa vaan itsees enemmän. Olet mukava :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten en minäkään ole. Olen järjetön myös, sovitaan niin jos kerta haluat :). Luotapa vaan itsees enemmän. Olet mukava :).
Olet sinä. Ei sinun kuuluisi jutella minulle eikä minun kuuluisi olla palstalla jos olisin järkevä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä. Ei sinun kuuluisi jutella minulle eikä minun kuuluisi olla palstalla jos olisin järkevä.
Miks ei kuuluis jutella? Miksi ajattelet itsestäsi noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks ei kuuluis jutella? Miksi ajattelet itsestäsi noin?
Se on vain totuus. Sekoitan vain ihmisiä harhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vain totuus. Sekoitan vain ihmisiä harhaan.
Sä et sekota mua. Kukaan ei mua pakotan juttelee ja silti haluan jutellla. Olen ihan normaali ihminen ja tykkään jutella sulle. Et ole mitenkään huonompi. Voi olla et sun pitää poistua palstalta niin huomaat sen, oot kiva ja löydät vielä kivan miehenkin :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et sekota mua. Kukaan ei mua pakotan juttelee ja silti haluan jutellla. Olen ihan normaali ihminen ja tykkään jutella sulle. Et ole mitenkään huonompi. Voi olla et sun pitää poistua palstalta niin huomaat sen, oot kiva ja löydät vielä kivan miehenkin :).
Niin monikin on halunnut paitsi se mies. Tajusi varmasti väistää luodin kun jätti minua lähestymättä. Piti säälittävänä ihmisenä että mitä oikein luulen. Pitäisi lähteä kokonaan täältä. Moni pitää säälittävänä. En oikein halua tällä hetkellä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin monikin on halunnut paitsi se mies. Tajusi varmasti väistää luodin kun jätti minua lähestymättä. Piti säälittävänä ihmisenä että mitä oikein luulen. Pitäisi lähteä kokonaan täältä. Moni pitää säälittävänä. En oikein halua tällä hetkellä mitään.
Ketkä pitää säälittävänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä pitää säälittävänä?
Kaikki täällä palstalla. Se on vain totuus minun ei pitäisi olla täällä eikä edes ihastua kehenkään. Olen vain säälittävä kun en muuhun pysty. Aiheutan ihmisissä ärsyyntymistä kun en osaa olla normaali ja järkevä ihan irl. Ja olen muutenkin outo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki täällä palstalla. Se on vain totuus minun ei pitäisi olla täällä eikä edes ihastua kehenkään. Olen vain säälittävä kun en muuhun pysty. Aiheutan ihmisissä ärsyyntymistä kun en osaa olla normaali ja järkevä ihan irl. Ja olen muutenkin outo.
"kaikki täällä palstalla" no niin just, sen perusteella kannaatikin tehdä päätelmiä :). Mä uskon että oot järkevä ja jos tuntisin sut voisin ihastua suhun helposti. Mutta mun täytyy mennä nyt nukkumaan, älä ymmärrä väärin mitä sanoin. Palaillaa, öitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kaikki täällä palstalla" no niin just, sen perusteella kannaatikin tehdä päätelmiä :). Mä uskon että oot järkevä ja jos tuntisin sut voisin ihastua suhun helposti. Mutta mun täytyy mennä nyt nukkumaan, älä ymmärrä väärin mitä sanoin. Palaillaa, öitä.
Ei se siitä ollutkaan voiko minuun ihastua vaan voinko minä ihastua muihin. Ja täällä oleminenkin. En vain voi hakata päähäni ole ihastumatta kun ihastuin siihen mieheen. Hakemalla hain katsetta ja sainkin sitä. Kaikki nämä ja sille vihjaileminen oli väärin. Se varmasti tiesi sen itsekin ja oli viisaampi kun selvästi oli kiinnostusta molemminpuolin. Jos taas se mies olisi minulle se oikea ei se olisi välittänyt vaan halunnut minut kaikesta huolimatta. En ole järkevä tai tarpeeksi fiksu mihinkään. Aiheutan usein vain ongelmia ja outoja tilanteita että minua vältellään tai nauretaan. On niin heikko itsetuntokin että katkeroidun helposti kaikille. En saa mitään aikaiseksi hyödyllistä ainakaan ja en tee elämälläni mitään muuta kuin virheitä. Ei ole suuntaa tai muutakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä järkevä ole millään tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä järkevä ole millään tavalla.
Mun mielest oot, enempää en pysty sun väitöksiin sanomaan kun en tunne sua. Minusta olet liian kriittinen itsellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se siitä ollutkaan voiko minuun ihastua vaan voinko minä ihastua muihin. Ja täällä oleminenkin. En vain voi hakata päähäni ole ihastumatta kun ihastuin siihen mieheen. Hakemalla hain katsetta ja sainkin sitä. Kaikki nämä ja sille vihjaileminen oli väärin. Se varmasti tiesi sen itsekin ja oli viisaampi kun selvästi oli kiinnostusta molemminpuolin. Jos taas se mies olisi minulle se oikea ei se olisi välittänyt vaan halunnut minut kaikesta huolimatta. En ole järkevä tai tarpeeksi fiksu mihinkään. Aiheutan usein vain ongelmia ja outoja tilanteita että minua vältellään tai nauretaan. On niin heikko itsetuntokin että katkeroidun helposti kaikille. En saa mitään aikaiseksi hyödyllistä ainakaan ja en tee elämälläni mitään muuta kuin virheitä. Ei ole suuntaa tai muutakaan.
Mitä sulle tänään, onko jo parempi mieli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huolehdi. Jos ainoa tunniste on, että näitte viime vuonna ettekä koskaan puhuneet kasvotusten, niin ei hän voi sinua siitä tunnistaa.
No niin nyt nämä kaksi taas löysivät toisensa. Onnea heille.
- Anonyymi
Älä viitsi, pliis :).
- Anonyymi
Kerrankin avoimesti sateenkaarikansaa. Arvostan.
- Anonyymi
Ihan miten haluatte ajatella.
- Anonyymi
Naispariko jutuista päätellen säästä kun puhuvat🤣
- Anonyymi
Siinäpä teille mietittävää ja luettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä teille mietittävää ja luettavaa.
Hehku kemistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehku kemistä?
Eipä ole hehku miksi olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole hehku miksi olisi.
Haavemaan biisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haavemaan biisi?
Ei mitään sellaisiakaan. Ollaan vain mukavia yksilöitä jotka keskustelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään sellaisiakaan. Ollaan vain mukavia yksilöitä jotka keskustelee.
Jankuttaa sitä samaa viikosta toiseen pikemmin🤣
- Anonyymi
Hyvää iltaa, kohta pääsee nukkumaan onneksi:)
- Anonyymi
Toivottavasti niin. :)
- Anonyymi
No kylä nyy yö jo taitavi kuitee olla ja muutaman tunnin päästä on jo aamuyö
- Anonyymi
Hyvä että löytyy töissäkävijöitä.
- Anonyymi
"Millainen on samanlainen mies? Kerro."
No simmonen ko Haavisto Pekka, simmonen vähä hintti.- Anonyymi
P. Hintistö rulez!
- Anonyymi
Onko otananmäellä lunta ? ; )
Kukkulan ympärillä on lunta ; D - Anonyymi
Te kaksi ette ole miehiä, vaan naismaisia "mies"miehiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1187026Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1154802L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa624064TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133394Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6932134Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2431510- 661388
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581368Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j531316Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12992