Se on väkivaltaa meitä ja lapsiamme kohtaan.
Vastaukset 12
- Anonyymi
En halua, että lapseni suuhun pakotetaan rumaa ruotsin kieltä.
- Anonyymi
Lasten tulee saada itse valita ne kielet, joita hän haluaa puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasten tulee saada itse valita ne kielet, joita hän haluaa puhua.
*
Se oli Keskustan ministeri Johannes Virolainen joka hyväksyi Ruotsinkielen Pakon Suomeen, 60-luvulla, siitä Jo huomaa ettei Kepu ole " Isämaallinen puolue "
Onneksi On PerusSuomalaiset Puolustamassa Suomen Kansaa ja Oikeaa Kielen Opetusta, Ja Kansa Antaa Kannatuksen PerusSuomalaisille ! - Onhan Se Varma Asia !
* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*
Se oli Keskustan ministeri Johannes Virolainen joka hyväksyi Ruotsinkielen Pakon Suomeen, 60-luvulla, siitä Jo huomaa ettei Kepu ole " Isämaallinen puolue "
Onneksi On PerusSuomalaiset Puolustamassa Suomen Kansaa ja Oikeaa Kielen Opetusta, Ja Kansa Antaa Kannatuksen PerusSuomalaisille ! - Onhan Se Varma Asia !
*Kepu pettää aina.
- Anonyymi
pakkoruotsi on roskakieli, kuin roskaruokaa, jota väkisin syötetään.
- Anonyymi
Ruotsi on tosi ruma kieli.
- Anonyymi
Ruotsi on ruma ja inhottava kieli. yök.
- Anonyymi
Miten lasten oikeudet toteutuvat kielten opetuksessa?
- Anonyymi
Ei olekaan. Kieli on ruotsi.
'Pakkoruotsi' on persufennomaanien keksintö. - Anonyymi
Pakkoruotsitus on varkautta, köyhyyttä.
Pakkoruotsi on koko kansan surupuku!- Anonyymi
Pakkoruotsi koko kansan surupuku - hyvä ja osuva ilmaisu.
- Anonyymi
Eipä ole tullut surtua, että jouduin kouluaikoina ruotsia lukemaan.
Jossain vaiheessa siitä oli jopa hyötyä töissä.
Traumoja ei ole jäänyt kouluajoilta, ja aikuisena voi ihan itse päättää kielensä.
Kyllä ihmiset tekee typeristä asioista itselleen ongelman...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3411227- 54728
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55718- 38705
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152613Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59606- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26571- 42516
Onko minulla nainen
Lupa tutustua toiseen naiseen? Olen saanut sen kuvan että et halua alkaa kanssani koska et luota minuun...46502