Haalitus vastaa oppsition välikysymykseen katuväkivallasta.

Anonyymi-ap

Live. Kun välikysymyksen alkuunpanija Perus-suomalaisten Riikka Purra aloitti puheenvuoron salissa oli todella levotonta koko puheen ajan, ministerit keskustelivat keskenään kuuntelematta juurikaan Purran puhetta. ja huutelivat välihuutoja vapaasti. Riikka Purra sanoikin puheensa lopussa, että arvoisa puhemies täällä on erittäin vaikea puhua salissa olevien välihuutojen takia, johon puhemies Vanhanen ei vastannut eikä kertaakaan puuttunut. Keskustelu jatkuu.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009275847.html

27

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milloin tulee välikysymys väkivallasta viranomaisten puolesta kansalaista kohtaan!! Milloin loppuu se haukkuminen ja ihminen saisi jotain oikeutta edes!!! Minun koko elämäni ovat tuhonneet!!! Nyt sitä vaan yritetään ennestään vaikeuttaa!!! Milloin tämmöinen sorto loppuu, tämä on törkeää! Minä olen sairaana ilman apua ja hoitoa tehnyt muiden työt ja hyvin olen tehnytkin!!! Inhimillisesti hoitanut heikompia!! Muut ovat istuneet kahvilla ja nauraneet kuinka ilmaisen työntekijä tekee heidän hommat ja liksa juoksee!!! Jumalauta minun silmät ovat auenneet ja minä en unohda tätä kärsimystä ikinä!!! En ikinä ja joka päivä se haava sisälläni hiljaisesti vuotaa!!! Silti minä hymyilen ja olen kohtelias muille mutta varmasti on että jos minulle vittuillaan kotonani tai kelassa niin aivan varmasti kerron mitä olen mieltä ihmisistä jotka heikomman päälle sylkee!!! Minulla on oikeus myös elää täällä ja minulta viette mahdollisuuden hyvään elämään minun rakkaiden ihmisten ympäröimänä!!! Hävetkää jos te edes osaatte! Hankala ihminen en ole mutta kaikkea ei tarvitse minunkaan sietää oli tililläni rahaa tai ei niin olette ihan samanlaisia ihmisiä kuin muutkin!! Ei se lompakko teitä paremmaksi tee ja harva sitä valtaa osaa käyttää oikeudenmukaisesti ilman oman edun tavoittelu!!! Me kaikki emme vaan saa samoja mahdollisuuksia ja se kaikki ei todellakaan ole omissa käsissä!!! Minut on mm pahoinpidelty yllättäen kaksi kertaa ja minä olen ollut täysin syytön niihinkin!!! Pitsaa jonottanut hullun hyökätessä kimppuun ja toisella kerralla kyytiä odotellessa kyykyssä kun sama hullu kostoksi kävi potkasemassa minun leukaluun paskaksi!! Kyllä olen kärsinyt ja paljon!!! Eikä minun epäluulo ihmisiä kohtaan ole sairautta vaan tervettä järkeä ja itsesuojelua!! Nykyään pitää olla yksin niin kukaan ei satuta!!!!

      • Anonyymi

        Ehkä joku puolue tekee sinun asiasta välikysymyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joku puolue tekee sinun asiasta välikysymyksen.

        Marin paikalla? Katsos vaan. Räplää kännykkää, ei varmaan tajua että kamera näyttää häntä koko ajan kun istuu puhujapöntön takana. Ilme on paljon puhuvan tympeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin paikalla? Katsos vaan. Räplää kännykkää, ei varmaan tajua että kamera näyttää häntä koko ajan kun istuu puhujapöntön takana. Ilme on paljon puhuvan tympeä.

        Poistaa huonoja selfieitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin paikalla? Katsos vaan. Räplää kännykkää, ei varmaan tajua että kamera näyttää häntä koko ajan kun istuu puhujapöntön takana. Ilme on paljon puhuvan tympeä.

        Ei paljon kiinnosta mitä salissa puhutaan !


      • Anonyymi

        Ei välikysymyksellä ole vaikutusta kun satanisteja, jotka ovat vallassa ei kiinnosta.

        Mutta kosto heille tulee taivaasta eikä heitä kukaan auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistaa huonoja selfieitä.

        Ei ole Marin paikalla, en itse nähnyt...tai häipyi heti kun shampanjaSosialistien
        puheenvuoro pidetty...
        Ja Viheriöllä on taas " lempeämmät rangaistukset ja lisä paapomista, ja kepu, rkp,
        ja shampanjaSosialistit...lisää rahaa, ettei tarvii ryöstellä...ai, niin nämä "kultamunat" vie vaatteet, kengät, vyöt, pipot...soraan päältä...

        Räsänen piti tiukan puh.vuoron kun kertoi Hollannin käynnistään ja mitä siellä kerrotiin...
        Ei kannatusta piikityspaikkoja, huume vapauksia...

        Harkimo pöllyttää Ruotsin ampumisista ja Tanskan kovasta vastauksesta rälläämiseen,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin paikalla? Katsos vaan. Räplää kännykkää, ei varmaan tajua että kamera näyttää häntä koko ajan kun istuu puhujapöntön takana. Ilme on paljon puhuvan tympeä.

        Tyypillistä. Tilailee Virosta jouluviinat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin paikalla? Katsos vaan. Räplää kännykkää, ei varmaan tajua että kamera näyttää häntä koko ajan kun istuu puhujapöntön takana. Ilme on paljon puhuvan tympeä.

        Kaikki ministerit vain räpläsi kännykkää, ei paljon suomalaisten turvallisuus kiinnosta.


    • Anonyymi

      Mikkosen puhe muistutti siltä kuin olisi ollut esittelemässä juuri nimitetyn hallituksen hallitusohjelmaa mutta ei ollut mikään vastaus välikysynykseen. Tyhmyydellä ei ole rajaa.

      • Anonyymi

        Mitä voi odottaa?


    • Anonyymi

      Ja mitä luulet niiden "vastaavan"?

      Olemme pahoillamme mutta aiomme jatkaa samaan malliin ja kerätä lisää terrosteja euroopasta ja kaikkialta maailmasta. Koska me tykkäämme pedofiliasta ja verenhimosta?
      Toki lässytämme sympatiaa ja empatiaa ja suloisuutta mutta emme aio teitä missään kohtaa auttaa. Päinvastoin autamme rikollisia ja murhaajia voimaan hyvin!

      Luuletko että vastaavat rehellisesti ylläolevan kantansa?

    • Kunniakansalaisten jälkeläisille pitää laatia kotoutusohjelma 2, vähän niinkuin tehtiin kiky 2.Siinä ohjelmassa voitaisiin kertoa, ettei sellasi rikollisprinssejä tai kuninkaita ole muissa kuin Hollywood-elokuvissa.

      • Anonyymi

        Olemme jo myöhässä, monta vuotta sitten olisi jo pitänyt hillitä maahanmuuton kasvua.
        Rasistiksi leimaaminen on hankaloittanut asiaa ja hallituksen välinpitämättömyys, eihän tuo marin kuuntele ollenkaan vaan räpeltää puhelintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme jo myöhässä, monta vuotta sitten olisi jo pitänyt hillitä maahanmuuton kasvua.
        Rasistiksi leimaaminen on hankaloittanut asiaa ja hallituksen välinpitämättömyys, eihän tuo marin kuuntele ollenkaan vaan räpeltää puhelintaan.

        "Eihän kaikki maahanmuuttajat ole rikollisia" hokema alkaa taas, eihän kukaan välikysymyksen alkuunpanijoista ole sellaista väittänytkään. Kyllä nyt puolustetaan hallituksen taholta. Mitä ihmettä tuo Petelius tekee tuolla, eihän se koskaan sano mitään.


    • Anonyymi

      Onhan niissä jengeissä suomalaisiakin nuoria, joiden vanhemmat eivät ole ihan mallikansalaisia, ja mistä ne jengiläiset muuten oppinsa saisivat kuin kotoaan.

      • Anonyymi

        Aika olemattomia nuo jengit olisi jos niissä olisi VAIN suomalaisia nuoria. Silloin ei voitaisi edes puhua mistään jengi-ongelmista.

        Joten ei auta vetää suomalaisia mukaan asiaan.


      • Anonyymi

        -----------------Jos ryöstökoplassa on 10 jäsentä ja niistä (poliisin.tilasto) 95 %
        = maahanmuuttajia tai heidän jälkeläisiä, niin 0,5% --- puolikas suomalainen on mukana.
        ja sekin venäjä-inkeri-viro taustainen...


      • Anonyymi

        Olisko jopa prosentti kantiksia?


    • Anonyymi

      Hallitus on ollut toimintakyvytön jo pitkään, joten turhaa sanahelinää.

    • Anonyymi

      Uutisissa tehtiin eilen haastattelua pk-seudin turvallisuustilanteesta. Jopa pikkulapset kertoivat pelkäävänsä että joutuvat puukotetuksi ja ryöstetyksi... Onko mikään ihme kun pahoinvointi ja päihteidenkäyttö on räjähtänyt käsiin? Kaikesta tästä saamme kiittää vihervasemmiston siirtolaislemmikkejä, varsinkin tietystä suunnasta tulleita.

      • Anonyymi

        Unohtamatta sitä että myös natoon pääsy on estetty terroristien hyysäämisen takia. Vihervasurit siis kirjaimellisesti tuhoavat tämän maan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtamatta sitä että myös natoon pääsy on estetty terroristien hyysäämisen takia. Vihervasurit siis kirjaimellisesti tuhoavat tämän maan.

        Marin häipyi? Eikö pää kestänyt? Noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin häipyi? Eikö pää kestänyt? Noloa.

        Ei Marin viis veisaa tästä välikymyksestä koska tietää hallituksen saavan luottamuksen, tietenkin. Milloin välikysymyksellä on hallitus kaadettu? Marin ajaa WEF, in agendaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Marin viis veisaa tästä välikymyksestä koska tietää hallituksen saavan luottamuksen, tietenkin. Milloin välikysymyksellä on hallitus kaadettu? Marin ajaa WEF, in agendaa.

        Mitä järkeä on puhualähes tyhjälle salille, ministeritkin on lähteny. Marin ekana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä järkeä on puhualähes tyhjälle salille, ministeritkin on lähteny. Marin ekana.

        Ei auta mitää nuo välikysymykset.


    • Anonyymi

      Live - veli

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe