GlucoX Pro mittari (SUSI)

Anonyymi-ap

Hain tänään uuden mittarin ja liuskat tarvike jakelusta, ja taitaa toi uusi mittari olla ihan susi. Vanha mittari CareSens Dual näytti äsken verensokeriksi 8,4 ja tuo GlucoX Pro näytti 12,2 ja mittasin uudella kaksi kertaa ja tulokset heitteli reilu yhdellä. Mulla ei ole koskaan ollut 12 tunnin syömättömyyden jälkeen lukema yli 10 ei edes labra mittauksilla. Mitä teen mittarille heitänkö mäkeen vai vähennänkö aina sen 4 pykälää tuloksesta, minkä hemmetin takia ne tekee tuollaisia jotka ei näytä oikeaa lukemaa?

8

951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuosta kannattaa valittaa hoitotarvikejakeluun. Ikävää tietysti insuliinikäyttöiselle jos mittariin ei voi luottaa mutta jos mittarin virhe on systemaattinen niin parimittaukset ja pitkä sokeri antaa kyllä hyvän kuvan verensokerin käyttäytymisestä.

      • Anonyymi

        Hankin tuollaiselle mittarille testinesteet. Kun liuskojen viimeinen käyttöpäivä läheni, testitulos meni alle purkissa ilmoitetun sallitun lukema-alueen. Oma mittarini näyttää koko ajan jonkun verran eri lukemia kuin labrassa otettu arvo, mutta hoitotarvikejakelu (Helsinki) ei ota kantaa virhenäyttämiin.


    • Anonyymi

      Mittari olikin täysin ehjä, mutta mittarin mukana tulleet testiliuskat olivat susia.

    • Anonyymi

      Minä epäilen myös tätä mittaria. Lukemat ovat monta pykälää korkeammat kuin koskaan edellisellä mittarillani. Mittasin kolme kertaa peräkkäin ja sain aina eri lukeman minuutin sisällä.
      Liuskoja ei jakelusta saa entiseen hyvään mittariini, koska nyt sote-kilpailutus on päätynyt hankkimaan koko alueelle tämän Gluco X Pro-mittarin. Entiset ehjät ja hyvä vain roskikseen ja uutta tilalle. Tulee säästöä. Katsoin, että tämän mittarin liuskat taitavat olla halvimpia.

      • Anonyymi

        Sama kokemus. Tuntuu että nuo kilpailutusmittarit on huonompilaatuisia verrattuna edellisiin. Varsinkin vähän korkeammilla sokereilla tulokset saattaa heittää hurjasti esim. 9-16 millimoolia peräperään otetuista näytteistä. Saa sitten arpoa paljonko korjausinsuliinia pistetään, aika iso ero insuliinin annostelussa jos sokerit 9 kuin 16.


    • Anonyymi

      Ihan samoja ongelmia. Uusi mittari näyttää mitä sattuu. Mittasin sillä ja sain arvon 9,4. Tarkistin vanhalla mittarillani ja sain arvon 8,2. Tarkistin useampana päivänä ja kuvio oli täysin sama.

    • Anonyymi

      Minulla sama ongelma. Pitää itse arpoa mikä olisi oikea arvo, näyttää ihan mitä sattuu. Mielestäni sillä on väliä onko verensokeri 8 vai 10. Helsinki säästää. Pitää etsiä jostain joku mittari, johon saa edulliset liuskat. Tähän liuskat on n. 25e/50kpl. Ja liuskathan on taas loppu näiden testimittausten takia ja lisää ei saa. Prkl.

      • Anonyymi

        Minulla oli GlucoX Pro ja arvot heitteli jatkuvasti. Ostin Diabeteskaupasta edullisen VivaChek Fad verensokerimittarin ( 15,90 ) liuskat, 50 kpl maksavat 20,90.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1290
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      50
      1197
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1025
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      177
      990
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      44
      893
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      776
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      738
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      723
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      691
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      677
    Aihe