Diagnoosin purkaminen

Anonyymi-ap

Kävi niin että mut passitettiin psykiatriselle. Ei mua mikään vaivaa. Johtu kai alkoholismista, ei ne sitä suoraan sano, oli näitä ambulanssikyytejä katkolle ja kuntoutus.. mikäs se olikaan, harhaluuloisuushäiriö. No ei mulla sellasta ole, keksivät. Onko ne purkanut näitä?

4

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole kuullut, että keneltäkään olisi psykiatrista diagnoosia purettu.
      Pahoin pelkään, että ne seuraavat hamaan loppuun asti, häiritsemässä elämää useammalla eri tavalla.
      Esim. somaattisen puolen terveydenhuollossa vedotaan hyvin usein, että jotkut vaivat johtuvat vain korvien välistä, edes selvittämättä onko se niin vai ei.

• Anonyymi

Kun joutuu psykiatrian kanssa tekemisiin, niin uskottavuus on mennyt. Kukaan ei enää usko tällaista ihmistä. Ainoa keino irtaantua, on ulkomaille muutto. Jotkut ovat tehneet niin. Minäkin tunnen yhden sellaisen.

• Anonyymi

Aika lievän diagnoosin sait. Ne voivat kirjoittaa mitä tahansa, vaikka kyse on vain yleisestä ja tavallisesta alkoholi deliriumista.

• Anonyymi

Minäkin sain päihdesekoilujen takia diagnooseja kauan sitten, psykoosisairautta ja persoonallisuushäiriötä.
      Voi tätä elämää.

En usko siihen, että uskottavuus olisi kuitenkaan mennyt, vaikka monesti joutuu asioista vääntämään pitemmän kaavan mukaan.
      Kun osaa mielipiteensä sanoa asiallisesti tilanteessa kuin tilanteessa, niin pärjää ihan hyvin.

Se, ettei kaikki hyväksy sinun/minun menneisyyttä ja taustoja, ei ainakaan minun mielestäni ole riittävä syy/aihe muuttaa jonnekin, esim. maasta pois.
      Asiathan on jo paremmin siinä vaiheessa, kun tuntee ettei tarvitse paeta mihinkään, oman itsensä tai muiden takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      43
      3497
    2. 35
      2978
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      145
      2841
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      70
      2317
    5. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      41
      1782
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      86
      1555
    7. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      67
      1094
    8. Nainen, koska nähtiin viimeksi

Mikä päivä? Tarkemminkin voit kohtaamistamme kuvailla. 🤗
      Ikävä
      51
      1036
    9. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      77
      1017
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      3
      847
    Aihe