Diagnoosin purkaminen

Anonyymi-ap

Kävi niin että mut passitettiin psykiatriselle. Ei mua mikään vaivaa. Johtu kai alkoholismista, ei ne sitä suoraan sano, oli näitä ambulanssikyytejä katkolle ja kuntoutus.. mikäs se olikaan, harhaluuloisuushäiriö. No ei mulla sellasta ole, keksivät. Onko ne purkanut näitä?

4

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole kuullut, että keneltäkään olisi psykiatrista diagnoosia purettu.
      Pahoin pelkään, että ne seuraavat hamaan loppuun asti, häiritsemässä elämää useammalla eri tavalla.
      Esim. somaattisen puolen terveydenhuollossa vedotaan hyvin usein, että jotkut vaivat johtuvat vain korvien välistä, edes selvittämättä onko se niin vai ei.

• Anonyymi

Kun joutuu psykiatrian kanssa tekemisiin, niin uskottavuus on mennyt. Kukaan ei enää usko tällaista ihmistä. Ainoa keino irtaantua, on ulkomaille muutto. Jotkut ovat tehneet niin. Minäkin tunnen yhden sellaisen.

• Anonyymi

Aika lievän diagnoosin sait. Ne voivat kirjoittaa mitä tahansa, vaikka kyse on vain yleisestä ja tavallisesta alkoholi deliriumista.

• Anonyymi

Minäkin sain päihdesekoilujen takia diagnooseja kauan sitten, psykoosisairautta ja persoonallisuushäiriötä.
      Voi tätä elämää.

En usko siihen, että uskottavuus olisi kuitenkaan mennyt, vaikka monesti joutuu asioista vääntämään pitemmän kaavan mukaan.
      Kun osaa mielipiteensä sanoa asiallisesti tilanteessa kuin tilanteessa, niin pärjää ihan hyvin.

Se, ettei kaikki hyväksy sinun/minun menneisyyttä ja taustoja, ei ainakaan minun mielestäni ole riittävä syy/aihe muuttaa jonnekin, esim. maasta pois.
      Asiathan on jo paremmin siinä vaiheessa, kun tuntee ettei tarvitse paeta mihinkään, oman itsensä tai muiden takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6217
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      43
      1634
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      36
      1245
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      45
      988
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      320
      963
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      45
      883
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      879
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      846
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      837
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      835
    Aihe