Kävi niin että mut passitettiin psykiatriselle. Ei mua mikään vaivaa. Johtu kai alkoholismista, ei ne sitä suoraan sano, oli näitä ambulanssikyytejä katkolle ja kuntoutus.. mikäs se olikaan, harhaluuloisuushäiriö. No ei mulla sellasta ole, keksivät. Onko ne purkanut näitä?
Diagnoosin purkaminen
4
349
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kuullut, että keneltäkään olisi psykiatrista diagnoosia purettu.
Pahoin pelkään, että ne seuraavat hamaan loppuun asti, häiritsemässä elämää useammalla eri tavalla.
Esim. somaattisen puolen terveydenhuollossa vedotaan hyvin usein, että jotkut vaivat johtuvat vain korvien välistä, edes selvittämättä onko se niin vai ei.- Anonyymi
Kun joutuu psykiatrian kanssa tekemisiin, niin uskottavuus on mennyt. Kukaan ei enää usko tällaista ihmistä. Ainoa keino irtaantua, on ulkomaille muutto. Jotkut ovat tehneet niin. Minäkin tunnen yhden sellaisen.
- Anonyymi
Aika lievän diagnoosin sait. Ne voivat kirjoittaa mitä tahansa, vaikka kyse on vain yleisestä ja tavallisesta alkoholi deliriumista.
- Anonyymi
Minäkin sain päihdesekoilujen takia diagnooseja kauan sitten, psykoosisairautta ja persoonallisuushäiriötä.
Voi tätä elämää.
En usko siihen, että uskottavuus olisi kuitenkaan mennyt, vaikka monesti joutuu asioista vääntämään pitemmän kaavan mukaan.
Kun osaa mielipiteensä sanoa asiallisesti tilanteessa kuin tilanteessa, niin pärjää ihan hyvin.
Se, ettei kaikki hyväksy sinun/minun menneisyyttä ja taustoja, ei ainakaan minun mielestäni ole riittävä syy/aihe muuttaa jonnekin, esim. maasta pois.
Asiathan on jo paremmin siinä vaiheessa, kun tuntee ettei tarvitse paeta mihinkään, oman itsensä tai muiden takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 491005
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57947KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856