Erika heitettiin ulos ravintolasta

Anonyymi-ap

Liekö päästänyt liian pahanhajuisen leijan vaiko pukeutunut liian antavasti?

11

685

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iida Ketola, joka on saman ammatin harjoittaja kuin Helin, sanoi hesarin haastattelussa viime vuoden heinäkuussa, että kun laittaa esim. instaan ajoittain vähäpukeisia kuvia niin sillä tavalla saa enemmän maksavia asiakkaita eli tilaajia OnlyFans kanavalleen. Hesasi oli otsikoinut jutun "Iida Ketola näyttää kaiken, mutta vain tilaajille". Oliko nyt taas jotain läpinäkyviä pikkuhousukuvia postannut vai mitä? No, Erika Helin panee paremmaksi ja menee bikinien yläosassa ravintolaan. Toki Sofia, joka ei ole OnlyFans -yrittäjä - vielä - meni ulkomailla läpinäkyvissä rintsikoissa, joissa oli jotkut nänniteipit, baariin.
      Mutta joo, Erika Helinkin kerää näin lisää maksavia asiakkaita.

• Anonyymi

Tuon OnlyFans -tilin ideahan on se että he "myyvät itseään" eli kaikenlainen julkisuus ja mainostaminen on tietenkin tarpeellista.

• Anonyymi

Ihmettelen tuota Erika Heliniä, koska on aivan kauniskin, toisin kuin esim. Iida Ketola, ja sitten harjoittaa tuollaista ammattia. Mutta ehkä tuohon ammattiin hakeutuvat ne joilla on suuri halu paljastella itseään ja sitten saavat siitä vielä rahaakin eli pääsevät aika helpolla hyviin tienesteihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen tuota Erika Heliniä, koska on aivan kauniskin, toisin kuin esim. Iida Ketola, ja sitten harjoittaa tuollaista ammattia. Mutta ehkä tuohon ammattiin hakeutuvat ne joilla on suuri halu paljastella itseään ja sitten saavat siitä vielä rahaakin eli pääsevät aika helpolla hyviin tienesteihin.

Halpa ja yksinkertainen nainen.

• Anonyymi

Voi näitä luomuksia jotenkin menee näillä överiksi ei ei oo järkee. Kuljetaan puolialastomana sit joku vilkasee niin on heti juttu. Itte prosoivat!!!.

• Anonyymi

En ole kyllä ikinä nähnyt ihmistä bikinien yläosassa talvella diskossa, että ehkä oli syykin poistamiseen.

• Anonyymi

Kyllä jotain tolkkua ihan oikein pokelta.

• Anonyymi

Stadissa on toisia ravintoloita, joihin voi mennä töihin ja saa esitellä itseään.

• Anonyymi

Erika, suurkiitokset sinulle kun otit yhteyttä mediaan ja kerroit että sinut poistettiin ravintolasta. Tämä oli tärkeä uutinen.

Muistathan laittaa kuvia julkisuuteen, että nähdään millainen asu sinulla oli.

Ties mitä uutisia saamme vielä lukea sinusta.

• Anonyymi

On nyt saanut VIP pääsyt Pataässään. Ihmeellinen karaokebaari kun siellä on ammuskeltu kaksi kertaa. Kerran sisällä ja kerran ulkopuolella.

• Anonyymi

White trash sopii hyvin karaokeräkälään. Säälittävä tapaus. No vielä viisi vuotta niin istuu räkälässä kaljas kerjäämässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      140
      2610
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1967
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1677
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1523
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      927
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe