Hyvää joulua Valkeakosken Liikenteelle!

Anonyymi-ap

Kiitos hyvästä joukkoliikennepalvelusta Valkeakosken Liikenteelle. Hyvää joulua ja menestyksekästä uutta vuotta. Toivoo: aktiivinen matkustaja

19

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää joulua myös minulta hyvin palveleville Valjeakosken Liikenteen kuljettajille. Kiitän Pupuliikennettä myös selvästi kilpailijoita paremmasta pysäkkiverkostosta ja lentokenttävuoroista sekä asiakkaat huomioivasta toimintaideologiasta.

    • Anonyymi

      Toivotaan, ettei tämä ole viimeinen joulu Valkeakosken Liikenne Oy:lle.
      Näyttää pahalta, todella pahalta.

      • Anonyymi

        Höpönlöpön. Ensi vuonna juhlitaan niin että koko Valkeakoski vavahtelee. Ysivitosia!


    • Anonyymi

      Minä olen ymmärtänyt, että Kimmo olisi kuljettaja eikä aktiivinen matkustaja?

      • Anonyymi

        Minä olen ymmärtänyt, että kimmolla olisi vakavia alkoholi- ja jopa mt-ongelmia ja siksi kirjoittelee täällä multipersoonana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ymmärtänyt, että kimmolla olisi vakavia alkoholi- ja jopa mt-ongelmia ja siksi kirjoittelee täällä multipersoonana

        Alkoholiongelma on eräässä toisessa yrityksessä.


    • Anonyymi

      Yhdyn täysin näihin kiitoksiin.

      Erja-mummu

      • Anonyymi

        Kimmo on esiintyy siis myös naispuolisena? Mielestäni Erja on naisen nimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kimmo on esiintyy siis myös naispuolisena? Mielestäni Erja on naisen nimi?

        Täällä kirjoittavat tyytyväiset matkustajat, ei koulutusjohtaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kirjoittavat tyytyväiset matkustajat, ei koulutusjohtaja.

        Ja mistäs sinä sen tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistäs sinä sen tiedät?

        Koska olen tyytyväinen matkustaja enkä koulutusjohtaja.


    • Anonyymi

      Hyvää joulua , toivoo, Marko ja Johanna(hyvää oli palvelu, kun matkalaukkujen kanssa Vantaalta tultiin)

      • Anonyymi

        Tottakai Marko ja Johanna teidän kuuluukin auttaa laukkujen kanssa, kun kerran ajatte näitä kanibusseja. Se on kuskin yksi työnkuva, auttaa matkustajia, jos niitä on. Teillä nyt tietty ei kovin usein ole, mutta silloin kun on


    • Anonyymi

      Onko Erja-mummu tänäänkin ajamassa helsinki-tampere väliä?

    • Anonyymi

      Teen jo nyt uudenvuodenlupauksen: matkustan vuonna 2023 vain Valkeakosken Liikenteellä.

      • Anonyymi

        Pakkohan se on matkustaa, koska let siellä töissä. Kukaan muukaan ei mene sinne vapaaehtoisesti töitäsi tekemään, koska VL on niin huonossa maineessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohan se on matkustaa, koska let siellä töissä. Kukaan muukaan ei mene sinne vapaaehtoisesti töitäsi tekemään, koska VL on niin huonossa maineessa.

        Tuossa kommentissa hulluus rehottaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa kommentissa hulluus rehottaa!

        Tämä kommentti saattoi osua enemmän oikeaan kuin kirjoittaja tarkoittikaan. Ei se suinkaan hullu ollut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe