Tuon aika monelta poliitikolta kuullut suusta. ENÄÄ KOHTUULLINEN 20 senttiä/kWh. Tuo 20 senttiä/kWh ei ole mikään kohtuullinen vaan se on monelle 400% hinnankorotus edelliseen sopimuksen. Se ei siis ole mikään "ENÄÄ KOHTUULLINEN" vaan se on edelleen ERITTÄIN TÖRKEÄ HINTA. Kohtuullinen hinta olisi tuo edellisen 24 kk sopimuksen hinta + 5% ==> eli n. 5senttiä/kWh + 5%.
Siis 5,25 senttiä/kWh
"Niin että kuluttajalle jäisi enää kohtuullinen 20 senttiä/kWh maksettavaa"
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä ne katselee alamaisia pilven reunalla. Ei mitään käsitystä sähkön hinnoista. Tuollaiset saavat päättää muitten ihmisten asioista.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176737796
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Viroon myydään 16 cent kw edullista suomi sähköö
- Anonyymi
Se olisi lähellä totuutta. Ensin hinta nostetaan 60 - 70 c kWh. Sitten sanotaan, että 20 c kwh on halpaa sähköä. Minulla edellinen sähkösopimus oli alle 5 senttiä kWh, siihen lisätään siirtomaksu ja yhtiön muut maksut. Talvipakkasilla tuli isot kuukausimaksut senkin aikana. Nyt 5 - 6 kertaa isommat maksut.
- Anonyymi
Käsittämätöntä perseilyä kansalaisia kohtaan päättäjiltä !
- Anonyymi
Siinä on suhmurikorotus huomioitu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232305- 781202
- 491085
- 1151056
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721019Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57977KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.16969Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55908