Umpimetsässä kieroon kasvaneita joiden sosiaaliset taidot ovat vittuilu ja matkiminen.
Lopella syntyneet ja elämänsä asuneet ovat...
7
2129
Vastaukset
- Anonyymi
Paras esimerkki Timo Heinonen. Kateus ja kauna on kantava voima.
Tukka hyvin kaikki hyvin mies pahimmasta päästä.- Anonyymi
Tässä eräs tyypillinen asukki tehtailee tiettyä kansanedustajaa solvaavia viestejä?
- Anonyymi
Kateus, kauna ja äärimmäinen itsekkyys vaikuttavat olevan paikallisväestön luonteenpiirteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä eräs tyypillinen asukki tehtailee tiettyä kansanedustajaa solvaavia viestejä?
Kirjoita mieluummin omilla aivoillaan ajatteleva.
Mitä Heinonen on saanut edustajana aikaan.
Valittaa kaikesta,eikä kerro että kallis sähkönsiirtohinta on kokoomuksen ja Jyrki Kataisen "ansiota". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita mieluummin omilla aivoillaan ajatteleva.
Mitä Heinonen on saanut edustajana aikaan.
Valittaa kaikesta,eikä kerro että kallis sähkönsiirtohinta on kokoomuksen ja Jyrki Kataisen "ansiota".Taitaa korkeat siirtohinnat olla näiden ulisijoiden syytä. Säädettiin laki, että sähkökatkot saa olla maksimissaan 2h ennen kuin siirtoyhtiöt joutuvat korvaamaan kyningaskuluttajille katkosta rahaa. No kaapelit maahan ja ulisijat maksamaan😆 Onneksi on Carunan siirtoverkko, koska sillä vielä kohtuullinen hinnoittelu verrattuna maakuntien paikallisverkkoihin. Siellä kepulaiset nyt hierovat karvaisia käsiään ja nostelee kokouspalkkioita.
- Anonyymi
Liikaa sosiopaatteja Lopella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1948711
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264868- 504318
- 623877
- 513246
- 503070
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552852Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422425