Onko kukaan alkanut/ alkamassa runkkaamaan? Mulla on kädessä ja parintunnin kuluttua annan lämpimän lentää
Aamustakäteen
18
75
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä kokoista pitelet
- Anonyymi
Siis perseessäs.
- Anonyymi
Kovasti runkkailen... eikä mee enää kauan kun mälli lentää
- Anonyymi
Sulla urpolla lennä ku paskat housuissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon sä tiedät urpo vain itsestäsi.Jännää kun noi urpot kertoo omista jutuistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip pillipiipari piip piip
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon sä tiedät urpo vain itsestäsi.Jännää kun noi urpot kertoo omista jutuistaan.
Ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip
Ukko64 tyypillinen niuvanniemen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip piip kjäh kjäh buhaa buhaa sulle hönö.
- Anonyymi
älä päästä hukkaan täällä ahnas suu imee nielee kaiken tai sitten peppuun syvälle
- Anonyymi
Niinhän ne porsaat tekee 🐽🐖
- Anonyymi
Peppun haluisin sun vitamiinit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä vissiin seuraat porsaiden tekemisiä tarkastit.Osallistut niitten touhuihin mielelläsi, perillä tunnut olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinähän sen ittestäs tiedät.
- Anonyymi
Mä voisin imeä kovasta mehut ulos ja antaa myös lämmintä spermaa
- Anonyymi
Tääl yks vetelee rouvan pikkareihin
- Anonyymi
Millaiset pikkarit on. Mulla just kädessä vanhemman rouvan vaalea punaiset aika isot pöksyt. Tuoksuu kiimaiselta. Sotken ne spermalla oikein kunnolla ja palautan vanhalle rouvalle pestäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaiset pikkarit on. Mulla just kädessä vanhemman rouvan vaalea punaiset aika isot pöksyt. Tuoksuu kiimaiselta. Sotken ne spermalla oikein kunnolla ja palautan vanhalle rouvalle pestäväksi.
Mustat pitsi hipsterit
- Anonyymi
Aamusperma on parhaimman makuista, ei kun käteen ja siitä suuhun maisteltavaksi. Jos vielä joskus sais ihan suoraan putken päästä...
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692261Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721752Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711440Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2421373- 831232
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421205IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3691183- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3361128