Minulla ei ole muuten ketään miestä

Anonyymi-ap

Jos olet niin ehkä luullut? Miespuolisia kavereita kyllä on. Yksi on kaikista läheisin miespuolinen kaveri ja hän haluaisi seurustella mun kanssa, mutta minä en pidä hänestä romanttisessa mielessä.

53

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö ole tarpeeksi komea?

• Anonyymi

Hän ei vain ole mun tyyppiä. Ap

• Anonyymi

Tai ei ole ns. "poikaystävä" munaa?

• Anonyymi

En hänen m*nistaan tiedä. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En hänen m*nistaan tiedä. Ap

Oot kuitenkin ollu sillai ja maistanu sitä älä yritä auttanu miestä mäessä😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot kuitenkin ollu sillai ja maistanu sitä älä yritä auttanu miestä mäessä😁

Jotkut osaa olla ihan ihmisiä eikä eläimiä. Ja jotkut miehet tajuaa kun niille sanoo että en halua.

• Anonyymi

Täällä ei kanssa koskaan mies kavereita ole ollut..Nuorilla ilmeisesti tosi yleistä..

• Anonyymi

On se vanhemmillakin. Jo 80-luvulla sai kaveerata ei ollut kiellettyä.

• Anonyymi

Sulla joku haaremi siellä. Jätkiä vaan juoksee siellä. Tiedä mitä siellä puuhastelette.

• Anonyymi

Höpöhöpö. Ap

• Anonyymi

Et kiinnosta minua romanttisessa mielessä

• Anonyymi

Ok. Ap

• Anonyymi

Minuakaan ei ole kukaan kiinnostanut romanttisessa mielessä moneen vuoteen, mutta nyt ajattelen niin, että olisi mukavaa löytää sellainen. Haluan parisuhteen ikäiseni kanssa. Uusin ajatuksin uuteen vuoteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Ap

Ei ollu multa minä oon kiinnostunu kohteestani joka mielessä.

• Anonyymi

Se kaveruus harvoin toimii jos toinen haluaa enemmän kuin pelkkää kaveruutta.
      Onks ulkomitat jotain liian vähän vai liikaa? Liian lyhyt tai liian pitkä? liian lihava tai liian laiha?

• Anonyymi

Ei liity ulkonäköön. Kaverilliset tunteet vain häneen. Ap

• Anonyymi

Mullakaan ei oo miestä onneks enkä aatellu alkaa puppelipojaks 😄 yks nAinen ollu vaan mielessä ja toivottavasti sais hänet vaikka pitäs unohtaa 💕

• Anonyymi

Oliko tämä aloitus ajattelematon? Halusin vain ilmoittaa, ettei mulla ole ketään. Koska olen kiinnostunut hänestä jolle tuon kirjoitin. Ap

• Anonyymi

No ei periaatteessa mutta joku voi kokea tuon myös niin että pitäiskö olla huolissaan tai vähän varautunut. Itse olisin vaan laittanu että ei oo ketään ja tuon viimeisimmän ehkä jättänyt kokonaan mainitsematta koska ei kerran oo mitään ja näin en jättäis kohteelleni mitään mikä saattais jääjä hampaankoloon ja miettimään sitä ja kenties jatkoa. Toisaalta olit kyllä rehellinen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei periaatteessa mutta joku voi kokea tuon myös niin että pitäiskö olla huolissaan tai vähän varautunut. Itse olisin vaan laittanu että ei oo ketään ja tuon viimeisimmän ehkä jättänyt kokonaan mainitsematta koska ei kerran oo mitään ja näin en jättäis kohteelleni mitään mikä saattais jääjä hampaankoloon ja miettimään sitä ja kenties jatkoa. Toisaalta olit kyllä rehellinen..

Niin tuota aloinkin miettimään. Ei todellakaan tarvi olla huolissaan tai varautunut. Kaverit on vain kavereita, eikä niistä muuta enää voi tulla kun kaveruus pohjalla. Oma kokemus tuo ja naiset yleensäkin ajattelee näin. Ap

• Anonyymi

Onhan se hassu kun mies ja nainen jää tunnistamattomaksi. Mitä järkeä kertoa itsestään anonyymina ilman tunnisteita. Oletko järjissäsi?

• Olen toisinaan ajatellut että hänellä voi olla... Ja kerran kuulin eräältä että on. Mutta mistään en tullut varmaksi siitä.

• Anonyymi

Hot bluffi voitu kiitti sit älyllisesti

• Anonyymi

Sanon ihan suoraan tässä en pelkästään sinulle vaan muuten kin naisille että nainen jolla on paljon miespuolisia "kavereita" on aika helvetin iso red flag.

Varsinkin jos on epäselvää onko kyseessä ns. poikaystävämateriaali tai jotkut fuckbuddiet.

Jos millä niin tuolla saa karkotettua kiinnostuneet miehet, jotka vähänkään epäilevät käytöstäsi joko

1. varatun käytökseksi
      2. naisen, jonka toiminnasta voisi olettaa kiinnostuksen, mutta saa pakit kuitenkin koska vain kavereita
      3. harrastaa seksiä paljon "kaverien" kanssa

Se on ihan sama miten itsellesi päässä selität koska tuo pitää selittää sille miehelle.

Osa naisista ei vaikuta tajuavan tätä ja eivät mieti että jos miehellä olisi vastaava tilanne niin missä tilanteessa nainen tekisi sitten aloitteen moiselle miehelle? Aivan, ei koskaan.

• Anonyymi

No saa miehelläkin olla naispuolisia kavereita. Ja varmaan monilla onkin. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No saa miehelläkin olla naispuolisia kavereita. Ja varmaan monilla onkin. Ap

Et kuunnellut yhtään. Onko miehellä naispuolisia kavereita ei ole se ongelma. Ongelma on se että miehen tulee kuitenkin olla se aktiivisempi osapuoli ja biologisesti mies vahtii naisen miehiä tarkemmin kuin nainen naisia.

Mistä helvetistä kuvittelet sen miehen tajuavan että "jaa toi/noi on vaa kavereita"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kuunnellut yhtään. Onko miehellä naispuolisia kavereita ei ole se ongelma. Ongelma on se että miehen tulee kuitenkin olla se aktiivisempi osapuoli ja biologisesti mies vahtii naisen miehiä tarkemmin kuin nainen naisia.

Mistä helvetistä kuvittelet sen miehen tajuavan että "jaa toi/noi on vaa kavereita"?

No kyllähän sen näkee kaikesta, eleistä ja käytöksestä onko pelkkää kaveruutta vai muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllähän sen näkee kaikesta, eleistä ja käytöksestä onko pelkkää kaveruutta vai muuta.

"No kyllähän sen näkee kaikesta, eleistä ja käytöksestä onko pelkkää kaveruutta vai muuta."

Joo, näethän säkin miehestä eleistä ja käytöksestä onko kiinnostunut vai ei?

Eikös juu, joten miksi et lähesty häntä?`

Vai ollaanko sitä "vanhanaikaisia"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"No kyllähän sen näkee kaikesta, eleistä ja käytöksestä onko pelkkää kaveruutta vai muuta."

Joo, näethän säkin miehestä eleistä ja käytöksestä onko kiinnostunut vai ei?

Eikös juu, joten miksi et lähesty häntä?`

Vai ollaanko sitä "vanhanaikaisia"?

On tää kummalliseksi mennyt. Nää fwb-kuviot sotkee niin paljon, tavalliset kaverisuhteetkin. Heti pitää epäillä.

Naiset sentään osaa vielä ajatella että kyse voi olla vaan kaverisuhteesta eikä kaikessa ole kyse seksistä.. Ja katsos kaikki ei ole jakamassa ns. kavereille (ne on kyllä aikuisten oikeasti parisuhteita mutta saa vaan luvan kanssa panna montaa yhtäaikaa koska minä haluan) ja koska ei halua sotkea elämäänsä ja pääkoppaansa kaiken maailman sekavilla suhteilla joista tulee sekavia tunteita. Ja housut pysyy jalassa jos niin haluaa.

Toki sellaisen kanssa on vaikea olla kaveri johon tuntee vetoa.

Aina on mahdollista että on kyseessä kaverisuhde aikuisten oikeasti kun ei ole vetovoimaa. Ei sitä tunne kaikkiin miehiin! Miksi muuten miehet edes valittaisi että naiset on nirsoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos näkee toisen veljensä tai siskonsa kanssa?

• Anonyymi

Hyvin sanottu
        T:Nainen

• Anonyymi

Olet nainen, jolla ei ole kavereita ja jolle elämä on pelkästään suhteita. Säälittävää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet nainen, jolla ei ole kavereita ja jolle elämä on pelkästään suhteita. Säälittävää

Jos et satu ymmärtämään niin naisille tärkeintä elämässä on rakkaat ihmiset, oikeat ihmissuhteet.

• Anonyymi

Ei kiinnosta naiset jotka roikottavat vierellä vässyköitä varavaihtoehtoina.

• Anonyymi

Öö siis hän on minun kaveri, ystävä, ei minkäänlainen vaihtoehto. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öö siis hän on minun kaveri, ystävä, ei minkäänlainen vaihtoehto. Ap

Vaikka kertoo olevansa kiinnostunut sinusta? Kaverit eivät kiinnostu toisistaan seksuaalisesti. Hän ei ole kaverisi vaan sinuun ihastunut mies. Kaveruus on ihan eri asia. Kaverimies on kuten toinen nainen, vain kaveri!

• Anonyymi

Romantiikka kypsyy hitaasti ja hyvä siitä tulee. Rakkautenne on vasta alussa ja kevät edessä. Nauttikaa siitä yhdessä.

• Anonyymi

Hmph. En minä ala naispuolisenkaan kaverin kanssa seurustelemaan, niin miksi alkaisin miespuolisen? Ollaanpa täällä vanhanaikaisia. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmph. En minä ala naispuolisenkaan kaverin kanssa seurustelemaan, niin miksi alkaisin miespuolisen? Ollaanpa täällä vanhanaikaisia. Ap

Ei ole olemassa mitään "vanhanaikaisuutta".

Saat olla kuinka nykyaikainen/futuristinen superliberaali, mutta noin ne asiat menevät.

Ihminen ei välttämättä tajua että läheinen kaveri on "vain kaveri" tai että ne monet eri sukupuolta olevat kaverit todellakin ovat "vain kavereita" eivätkä fuckbuddeja.

Lisäksi kuten sanoin biologisesti miehelle se että naisella ei ole muita uroksia ympärillä kyhnäämässä on tärkeää koska siten varmistutaan siitä että hänen geeninsä jatkuvat (varmuus isyydestä) sekä se aika/raha/energia/tunteet joita naiseen käytetään on nimenomaan siihen pariutumiseen .

Mies voisi helposti olettaa esimerkiksi että päädyt lopulta yhdeksi kavereistasi kunhan aika koittaa ja sinua ei enää kiinnosta mies sen enempää.

Naiset eivät tajua kun vaihtoehtoja on niin vitusti joka puolella eikä tajua että jokainen noista vaihtoehdoista on
        a. kilpailija miehelle (aivan sama mitä ajattelet koska sitähän mies ei vain tiedä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään "vanhanaikaisuutta".

Saat olla kuinka nykyaikainen/futuristinen superliberaali, mutta noin ne asiat menevät.

Ihminen ei välttämättä tajua että läheinen kaveri on "vain kaveri" tai että ne monet eri sukupuolta olevat kaverit todellakin ovat "vain kavereita" eivätkä fuckbuddeja.

Lisäksi kuten sanoin biologisesti miehelle se että naisella ei ole muita uroksia ympärillä kyhnäämässä on tärkeää koska siten varmistutaan siitä että hänen geeninsä jatkuvat (varmuus isyydestä) sekä se aika/raha/energia/tunteet joita naiseen käytetään on nimenomaan siihen pariutumiseen .

Mies voisi helposti olettaa esimerkiksi että päädyt lopulta yhdeksi kavereistasi kunhan aika koittaa ja sinua ei enää kiinnosta mies sen enempää.

Naiset eivät tajua kun vaihtoehtoja on niin vitusti joka puolella eikä tajua että jokainen noista vaihtoehdoista on
        a. kilpailija miehelle (aivan sama mitä ajattelet koska sitähän mies ei vain tiedä)

Laitan varmaan sitten välit poikki siihen kaveriin. Ei mulle kyllä jää sitten ystäviä, koska naispuolisen ystävänkin kanssa jouduin katkaisemaan välit (hänen huonon vaikutuksen takia.) Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitan varmaan sitten välit poikki siihen kaveriin. Ei mulle kyllä jää sitten ystäviä, koska naispuolisen ystävänkin kanssa jouduin katkaisemaan välit (hänen huonon vaikutuksen takia.) Ap

Pojot. Kyllä menee ajoittavaksi elämä jos pitäisi miesten aivoitusten mukaan elää. Voitaisn varmaan hankkia vaikka burkhat saman tien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huono vertaus mutta ei se mitään muutenkaan tuo aloitus ollut mistään kotoisin siinä mistään vanhanaikaisuudella ole tekemistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä vaikutus sinulla itselläsi on häneen ollut? Onko kyse vain siitä ettei naispuolinen ystäväsi anna ymmärrystä tekemisillesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska se naispuolinen kaveri ei ole sinusta sillä tavalla kiinnostunut. Etkö näe eroa? Mieskaveri ei halua sulta sen enempää kuin naiskaveri.

• Anonyymi

Ei mies voi olla vain kaveri naisille. Siihen liittyy normisti ja luonnollisesti aina väistämättä seksuaalinen jännite joka vaatii mahdollisimman pian ensitutustumisesta seksiä.

• Anonyymi

Voi olla muutama sen jokainen ymmärtää JOS heitä on 10 esimerkiksi ja lisäksi vaikka ystävän ex kumppani siinä tuskin miettimättä ole!

• Anonyymi

Tuo ei pidä paikkaansa. Täysin järjetön väite. Olet todella nuori ja elämätön. sivusta

• Anonyymi

Tiesitkin varmaan että tuollaisessa tapauksessa tämä läheinen miespuolinen "kaveri" ottaa jalat alleen heti jos löydät itsellesi uuden kumppanin.

• Anonyymi

Juurikin noin olen luullut, kun sun ympäril niit miehii pyörii.
      Kerran vuosii sitten, kyl sanoit mulle sellaista josta aattelin että olisit musta kiinnostunut, mutten silloin siihen tarjoukseen tarttunut.
      Vuosi sen jälkeen oltiin samas baaris mut tuntui silt ett halusit pysytellä ettäällä .......

• Anonyymi

Antakaa jo ap:n olla ei minua ainakaan haittaa että hänellä on miespuolisia kavereita jos muutenkin on kaverit vähissä ja kaverit on kuitenkin tärkeitä... Eihän tää mulle ollu mutta kommentoin vaan.

• Anonyymi

Nämä asiat pitää keskustella livessä. Ei jää epäselvyyttä sen jälkeen.

• Anonyymi

Pyöritä vaan kaikessa rauhassa mieshaaremiasi. Ilman minua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      147
      3509
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      41
      1992
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      136
      991
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe