Jos täällä omii kirjoituksia ja luulee niiden perusteella, että rakastetaan. En ole niin tyhmä oikeasti, sairaus tämän kaiken luulottelun aiheuttaa.
Omalla vastuullahan se on
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Itse huomannut että vihataan ja pilailtu jo vuosiakausia kustannuksellani. Löytyy isein parin pellen tunnisteellisia edesottamuksia.
- Anonyymi
Puhutko nyt itsestäsi taas?
- Anonyymi
Niin ja mitä sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko nyt itsestäsi taas?
Luultavasti hän itsestään puhuu
- Anonyymi
Iipeet löytyy ihan muihin tarkoituksiin.
- Anonyymi
Aika vaikea täällä on mitään omia. Joskus luulee, että tässä on jotain tuttua, mutta yleensä se menee ohi. Ja omalla vastuullahan se on.
- Anonyymi
Jotkut omivat alle sekunnin tuhannesosassa ja alkavat suunnittelemaan tulevaisuutta heti sen jälkeen.
Sitten myöhemmin tulevat tänne valittamaan kuinka on annettu ymmärtää väärin ja kuinka on johdettu harhaan.
Voi voi.
- Anonyymi
Etkö ole siltikään ymmärtänyt mennä hoitoon mikä vittu siinä on niin vaikeaa
- Anonyymi
Monilla ihmisillä on samanlaisia kokemuksia suhteissaan, joten ei kannata omia täältä kirjoituksia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536