Vaivaako helluntailaisuutta typeryys?

Anonyymi-ap

Helluntailaisuuspalstan aiheena ei ole luterilaisuus vaan helluntailaisuus.

56

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      helluntailaisuus , luterilaisuus vai kristinusko .

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17675830B

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Helluntailaisuus on diagnosoitu harhaoppiseksi mantaalialueen ymmärtämättömyydeksi (vähämielisyydeksi).

    • Anonyymi

      Jos on pää sekaisin niin helluntaiseurakunnan jäsenyys ei siinä auta.
      Vai onko kyse henkivallasta ja kaatumisesta?

    • Anonyymi

      Kielillä puhuminen ja ihmeparannukset eivät kyllä kuulu täysipäisten elämään.

    • Anonyymi

      Olen nähnyt useamman kerran kun helluntilaiset menevät täysin valoin kaatojonoon.

      Katso siis, ettei valo, joka sinussa on, ole pimeyttä.

      Luuk. 11:35

    • Anonyymi

      Ainakin joku luterilainen julistaa täällä vauvakasteen armoa vaikka se on väärä raamatun tulkinta.

      https://baptisti.fi/ei-kategoriaa/kasteasiassa-baptistit-ovat-voittaneet/
      Hän viittasi tässä Kirkkojen maailmanneuvoston (KMN) nk. BEM-asiakirjaan (BEM = Baptism, Eucharist and Ministry eli Kaste, ehtoollinen ja virka) vuodelta 1982. Se kirjoittaa kasteesta seuraavasti: “Kaste henkilökohtaisen uskon perusteella on varhaisin todistettavissa oleva malli Uuden testamentin pohjalta.”

      • Anonyymi

        Helluntaikirkko kasteesta;
        "Kaste ei pelasta.".
        Typerät vastustavat jopa oman kirkkonsa oppia.


    • Anonyymi

      Ei Jumalakaan parantanut kaataja - niiloa vaikka hän valehteli että Jumala paransi.
      Ihmetteli että mistä kaatajavoima tuli käsiin.

    • Anonyymi

      Vauvakastetut pilkkasivat taas Jeesusta, kun tekivät joulukalenterin, jossa Jeesus oli syntynyt lesbo-perheeseen.

      • Anonyymi

        Vauvakasteessa ei saada Raamatun Pyhää Henkeä kuten luterilaiset opettavat. Sateenkaarimessut ovat luterilaisten hengen hedelmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauvakasteessa ei saada Raamatun Pyhää Henkeä kuten luterilaiset opettavat. Sateenkaarimessut ovat luterilaisten hengen hedelmää.

        Menisit luterilaisten palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menisit luterilaisten palstalle.

        Vauvakastetut voisi pysyä omalla keskustelupalstallaan!
        Mikä riivaaja se vetää tänne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauvakastetut voisi pysyä omalla keskustelupalstallaan!
        Mikä riivaaja se vetää tänne?

        Äärihelluntailaiset jaksavat öhöttää vauvakasteesta.
        Se heluntailaisuuden tavaramerkki.
        Sairasta.🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äärihelluntailaiset jaksavat öhöttää vauvakasteesta.
        Se heluntailaisuuden tavaramerkki.
        Sairasta.🤔

        Vauvakastettu lahkolainen pelkäätkö että kajoan lapsiisi?


      • Onko sinulla linkkiä? Olen kuullut tuosta joulukalenterista.


    • Anonyymi

      Joh.14:1-11 Älkää teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaa, ja uskokaa minuun. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei näin olisi, sanoinsinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa? Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen. Ja mihin minä menen - tien sinne tetiedätte. Tuomas sanoi hänelle: Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien? Jeesus sanoi hänelle: Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. Jos olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet. Filippus sanoi hänelle: Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme. Jeesus sanoi hänelle: Niin kauvan aikaa minä olen ollut teidän kansanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: Näytä meille Isä? Ettekö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen. Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.

    • Anonyymi

      Helluntailaisuusdessa on henkivaltoja ja he itsekin myöntävät tämän.

    • Anonyymi

      Hellunailaisia valaisee Valon enkeli.

      • Anonyymi

        Valon enkeli kirkastaa ja korottaa itseään.

        2. Kor. 11:14 

        Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.

        Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valon enkeli kirkastaa ja korottaa itseään.

        2. Kor. 11:14 

        Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.

        Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina.

        Lusifer - valon tuoja.
        Ametikasta tuotiin uusi parempi helluntai.


    • Anonyymi

      Parhamilaisuus ja piensoholalaisuus eivät ole kristinuskoa vaan helluntailaisuutta.

      • Anonyymi

        mitäs s e mahtaa olla jota poliisi tutkii eräässä lutterin seurakunnassa!??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäs s e mahtaa olla jota poliisi tutkii eräässä lutterin seurakunnassa!??

        olisko rippippi saanut pyöränsä myytyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäs s e mahtaa olla jota poliisi tutkii eräässä lutterin seurakunnassa!??

        taitaa tutkia eästä parhamin seurakunnassa. Ja linnassakin istuu yksi


    • Anonyymi

      luttereita lähtee kirkostaan kymmenen nysselastia päivässä !

      onkohan siellä alkanut sambaaminen kuulumaan yölläkin!

      joko on papit marjassa ens kesänä ja kirkkojen ikkunoissa kuura kukkii kun rahat on loppu eikä kukaan auta.

      • Anonyymi

        olisi se kauheaa jos parhameista lähtisi kans.
        loppuisi pedoseurakunnasta jäsenet, hehe
        '
        joko sedät alkaa taas lapsityön kun altaaseen ei vesi riitä?


    • Anonyymi

      montako kirkkoa on jo pelti kiinni helsingin alueella ja tavarat huutokaupassa.

      semmonen lutterin perintökö s evaivaa.

      • Anonyymi

        Helluntaikirkko voi olla

        E Lutterilal ole asian kanssa mitään tekemistä


    • Anonyymi

      Helluntailaisuus on henkivaltaa jos se sekoittaa pään?

      • Anonyymi

        onhan siitä tutkimuskin, helluntailaisista vain 20 % on mieleltään terveitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        onhan siitä tutkimuskin, helluntailaisista vain 20 % on mieleltään terveitä.

        Sitten on vielä toivoa! Tosin seurakuntalaisten taustat ovat joillakin hyvin risaiset.


    • Anonyymi

      toinen helluntai - toinen henki - toinen herra - toinen kaste

      • Anonyymi

        Vad menar du ?


      • Anonyymi

        Tämä ei ole satupalsta lapsille. Sellaisenkin varmaa löydät kun sinulla on tarve. Vain sinä uskot provokaatiotasi. Vladimirin henki vaikuttaa sinussa. Elät varmaan teltassa. Kyllä se onnistuu.


    • Anonyymi

      On tosi typärää luterilaisten kippokaste, abortit, murhat viime aikoina. Olette kaukana kristinuskosta. Hitlerin henki vaikuttaa aloittajassa. Tappelet joulunakin kuten Adolf.

    • Anonyymi

      Varmasti hellutailaisuutta vaivaa typeryys, jos mittarina on uskosta osattomat maailman ihmiset.

      Hullutustahan sana rististä on maailman viisaiden mielestä.

      Tässä Paavalin kirjoittama ohje "maailman viisaille".

      18 Älköön kukaan pettäkö itseään. Jos joku teidän joukossanne luulee olevansa viisas tässä maailmassa, tulkoon hän tyhmäksi, että hänestä tulisi viisas.
      19 Sillä tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on: "Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa";
      20 ja vielä: "Herra tuntee viisasten ajatukset, hän tietää ne turhiksi".
      ( 1Kor 3)

      Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

      Usko Toivonen

      • Anonyymi

        helluntailaisille HULLUTUS on ,

        "vesi nyt TEIDÄTKIN pelastaa - kasteena, joka ei ole lihan saastan poistamista, vaan
        koska JUMALA TEKI kanssanne hyvän omantunnon liiton" 1 Piet: 3: 21


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        helluntailaisille HULLUTUS on ,

        "vesi nyt TEIDÄTKIN pelastaa - kasteena, joka ei ole lihan saastan poistamista, vaan
        koska JUMALA TEKI kanssanne hyvän omantunnon liiton" 1 Piet: 3: 21

        Kerrohan enemmän siitä hyvästä omasta tunnosta.

        Kuinka se ilmenee?

        Ei kaiketi kukaan tarkoittamasi hyvällä omallatunnolla saata Herraa Jeesusta kieltää?

        "Kirkon tutkimuskeskuksen mukaan 15-24-vuotiaista suomalaisista vain 15 prosenttia sanoo uskovansa kristinuskon opettamaan jumalaan."

        http://yle.fi/uutiset/jumalaan_uskomattomuus_yleistyy_aatteena/6346462

        Vai mitä sinä oppisi vuoksi asiasta ajattelet.

        Onko heillä kaikilla ( kastetuilla) yhtä hyvä omatunto? Siis Jumalattomilla ja uskovilla?

        Peastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puoesta.

        Usko Toivonen


    • Anonyymi

      Vauvakastetut pilkkasi Jeesusta, tekemällä joulukalenterin, jossa Jeesus oli syntynyt lesbo-perheeseen.

    • Anonyymi

      Suomi 24 on osallinen ja suomi 24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi 24 on rikollisten hallussa ja alusta rikoksiin.

    • Anonyymi

      Luin ketjun läpi ja en voi välttyä ajatukselta että martinkaljaa on otettu yli oman tarpeen, eihän noita järjettömiä kommentteja muuten voi ymmärtää.

      kuka nämä ihmiset on kasvattanut j a miksi he leikkivät jotain uskonnollista foorumeilla !?

      • Anonyymi

        On käkätys juonut sitä martinkaljaa, se on huomattu

        miksi tuollainen pedo leikkii uskoaa foorumilla, onko kellarissa tutkittu aiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On käkätys juonut sitä martinkaljaa, se on huomattu

        miksi tuollainen pedo leikkii uskoaa foorumilla, onko kellarissa tutkittu aiaa?

        juuri tuota tarkoitin, hyvän esimerkin annoit !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri tuota tarkoitin, hyvän esimerkin annoit !

        Taitaa käkätys olla humalassa


    • Anonyymi

      Parhamilaiset hurmostelijat ja kaatuilijat estää lapsien kastamisen kristityiksi.

      Paha henki se asusinhenki on.

      Mutta jos joku ei pidä huolta omaisistaan ja varsinkaan ei perhekuntalaisistaan, niin hän on kieltänyt uskon ja on uskotonta pahempi.

      • Anonyymi

        lait a korkki kiinni ja yritä tehdä jotain järjellistä noiden lapsellisten hokemien sijaan joista et ymmärrä mitään !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lait a korkki kiinni ja yritä tehdä jotain järjellistä noiden lapsellisten hokemien sijaan joista et ymmärrä mitään !

        Laita se korkki kiinni mokoma irtas pedokääkkä

        Lapsellista kitinää siltä tulee aamusta iltaan


    • Anonyymi

      Vauvakastetut ovat typeriä.
      Ovat kastaneet yli 3,5 miljoonaa suomalaista ja yhä 95% on jumalattomia.

      • Anonyymi

        Uudestikastetut on typeriä, pelkkiä pedoja jotka haluaa panna uskovien lapsia


      • Anonyymi

        "Ovat kastaneet yli 3,5 miljoonaa suomalaista ja yhä 95% on jumalattomia."

        sehän tarkoittaa että ei-jumalattomia on sitten yil 170000 eli enemmän kuin uudestikastajia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudestikastetut on typeriä, pelkkiä pedoja jotka haluaa panna uskovien lapsia

        Tässä on hyvä esimerkki vauvakastetun sisimmästä!
        Eli vauvakaste ei ole auttanut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on hyvä esimerkki vauvakastetun sisimmästä!
        Eli vauvakaste ei ole auttanut!

        Ei vaan merkki sinun sisimmästäsi
        Ei ole uudestikaste auttanut


    • Anonyymi

      Aloittajaa tuntuu vaivaavan.:) Helluntailaiset eivät palstalla juuri kirjoita.

    • Anonyymi

      Eikö helluntailaisten tarvitse tehdä parannusta?

      • Anonyymi

        Tämä sairas palsta ei liity kenenkään tervepäisen uskonelämään.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1416
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1042
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      757
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      652
    Aihe