"Ajoitko skootteria lomallasi Thaimaassa? – Saatoit syyllistyä rikokseen"
https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/5609296#kommentit
Mites vanha AB-kortti jossa oikeus moottoripyörän kuljettamiseen?
... ainakin Suomessa.
Mopoilu Thaimaassa
4
186
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ihan tosissasi sitä mieltä, että Thaimaassa jotakuta kiinnostaa vuokraajan ajokorttiluokka?
Itse olen aktiivinen Thaimaan matkaaja ja takana kymmeniä kaksipyöräisten vuokrauksia kyseisessä maassa, ja kolmasti on vuokraamon toimesta haluttu varmistautua olemassa olevasta ajo-oikeudesta (kaikkina kerroilla yhteistä että vuokrattu uutta, isoa ja kalliihkoa moottoripyörää).
Poliisit sen sijaan ovat korttia kyselleet useaan otteeseen, kaikilla kerroilla sen osalta kaikki ollut kunnossa.
Hankit vain kansainvälisen ajokortin (joka siis käytännössä käännös paikalliselle kielelle mitkä ajoneuvoluokat ovat kuljettajalta olemassa) ja siinä on AB luokan kortin omaavalla merkintä moottoripyörän ajo-oikeudesta (eli tuo A-luokka).
- Anonyymi
Mitenhän nuo ajokorttivaatimukset menee eri maissa?
Onhan ne vaihdelleet Suomessakin aika paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848