Ohisalo: Kansalaisten puutarhanhoito retuperällä!

Anonyymi-ap

Ohisalon mukaan hiilinielut säilyy hoitamalla puutarhansa hyvin.

31

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ohisalo kertoo kohta kuinka on hoitanut omaa puutarhaansa.

      • Anonyymi

        😅😂🤣


      • Anonyymi

        Sieltä ohisalon puutarhasta löytyy kaikki oravaa pienemmät oliot.


      • Anonyymi

        Kuulostaa,että Ohisalon puutarha kaipais puutarhuria.Vahinko. että Ileu joutui manan majoille
        sahuri Hakkarainen varmaan voisi kynsiä sitä takkuista puskaa.Käy suihkussa ensin,ettei haise pisulle.


    • Anonyymi

      On varmasti perällä koko puska.

      • Anonyymi

        Aukko hakuu nyt ainakin on kielletty. 🤭🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aukko hakuu nyt ainakin on kielletty. 🤭🤭🤭

        Täytyy siis esittää pahoittelut puskasta?


    • Anonyymi

      Tunkekoon sinne niin syvälle diveriittinsä kuin sinne minne ei aurinko paista ,viher piipertäjät pois maailman kartalta..

    • Anonyymi

      Näihin hiilinielumittauksiin olisi saatava joku rehti ja luotettava toimija.
      Nyt näitä lukuja"valtavista"puutteista heitetään ilmaan jatkuvalla syötöllä.
      Poliittisesti värittyneet mittaukset
      HAISKAHTAA PAHASTI!

      • Anonyymi

        "SUOMI ON KAATANUT KAIKKI METSÄNSÄ"!
        Nyt kun ilmasto lämpenee ja olemme Brittien mallilla kaatanut
        kaikki puut on mahtavaa alkaa
        tuottamaan palmuöljyä.
        "SUOMI ON NYT PUUTON"!
        Jos on vihreitä uskominen!
        Helsingin Kalliossa ei paljoa puita ole.Olisi hienoa jos vihreät liikkuisi joskus myös luonnossa sisämaassa marjassa yms .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "SUOMI ON KAATANUT KAIKKI METSÄNSÄ"!
        Nyt kun ilmasto lämpenee ja olemme Brittien mallilla kaatanut
        kaikki puut on mahtavaa alkaa
        tuottamaan palmuöljyä.
        "SUOMI ON NYT PUUTON"!
        Jos on vihreitä uskominen!
        Helsingin Kalliossa ei paljoa puita ole.Olisi hienoa jos vihreät liikkuisi joskus myös luonnossa sisämaassa marjassa yms .

        Ei ei ei siellä voi kohdata alkukantainen Persun.🤭🤭🤭


    • Olen luontoihminen ja liikkunut hyvin paljon luonnossa. Suomessa on hyvin paljon metsäpinta-alaa ja metsiä hoidetaan. Pääosin metsäala säilyy suunnilleen samana hakkuista huolimatta. Metsätalous on tärkeä tulonlähde Suomessa. Kyllä nyt Suomen Vihreä Liike liioittelee. Suomen laajat metsät puhdistavat ilmaa kuten aina ennenkin. Sama jatkuu. Monella muulla Euroopan maalla eivät asiat ole hyvin. Puutarhoja hoidetaan kuten ennenkin. Ilmasto muuttuu, mutta Suomen vaikutus siihen on häviävän pieni, tekipä Suomi mitä tahansa. Suomen ei tarvitse tehdä enempää kuin muut maat, eikä Suomen osuus juuri vaikuta maapallon ilmastoon, joka tapauksessa se on häviävän pieni. Ehkä ilmaston muutosta voidaan hyvin vähän hidastaa. Suomen tekojen vaikutus maapallon ilmastoon on niin pieni, että tarvitaan äärimmäisen tarkka mittari, että se edes havaittaisiin. Suomi on hoitanut omaa osuuttaan aivan hyvin! Ei pidä liioitella. Kaikki maat eivät hoida asioitaan tässä suhteessa paremmin kuin Suomi - pikemminkin päinvastoin. Ilmaston muutos on luonnollista vaihtelua jota aina tapahtuu...

      • Anonyymi

        Kaksi jalka paha. Neljä jalkaa hyvä. Pää. Pää. Pää.😁😁😁


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joko Vasemmisto-Liito on tuominnut Stalinin vainot.🤭🤭🤭


      • Anonyymi

        Vasemmistoliitto nojaa kateuteen ja perustuu ahneuteen.
        Näistä jos pitää niin Anna Kontula.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistoliitto nojaa kateuteen ja perustuu ahneuteen.
        Näistä jos pitää niin Anna Kontula.

        A. Kontula on syntisen SEKSIKÄS.💖💖💖


    • Anonyymi

      Vihreät löytää kyllä vaalien alla
      poliittisesti viritetyillä
      mittauksilla luontokadon.
      Nuorten ja naisten ääniä etsitään
      "kuolevasta metsästä" vasemmiston yhteistyöllä.
      Tavoite! Maaseudun tuhoaminen!

      • Anonyymi

        Maanviljelijät ja maaseudun asukkaat on vihreille ja vasemmistolle KIROUS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanviljelijät ja maaseudun asukkaat on vihreille ja vasemmistolle KIROUS!

        Kuoleman partiot liikelle. Loppuu maalausten vittuile ja luonnon raiskaaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuoleman partiot liikelle. Loppuu maalausten vittuile ja luonnon raiskaaminen

        Näitä partiota voitaisiin muodostaa siviilipalvelus miehistä.Kutitaisivat höyhenellä maaseudun kulakit hengiltä.🌚🌚🌚


    • Anonyymi

      Eihän se edes tiedä mikä on puutarha, taas keksittiin laki jonka city vihreä kuvittelee hoitavansa metät ja puutarhat HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Kyllä vihreää älyvapaata touhua HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    • Anonyymi

      Ohisalokin kasvattaa rikkaruohoja ja kahta voikukkaa, tulevia hiilinieluja.

    • Anonyymi

      Ohisalo otti osumaa.

      • Anonyymi

        Kyllä puutarhan hoito on hienoa ja hyödyllistä ,Mutta rahvaale tulee mieleen Ilkka Kanerva ja Tuksu. 😁😁😁


    • Anonyymi

      Näin se evoluutio menee vauhdilla taaksepäin.... vihreiden osalta vauhti on moninkertainen, vuosituhannen lopulla viherhippi on jo muuttunut alkueläimeksi.

    • Anonyymi

      Se pimu ei ymmärrä puutarhan hoidosta mitään eikä paljon muustakaan

    • Anonyymi

      Vihreä mieltää että metsässä kasvaa puita ja puutarhassa puut kasvavat riveissä. Moottorisahankin löydät kaupasta puutarhaosastolta. Puutarhan hoito on sama kuin metsän kasvattaminen ja hoito teollisuuden käyttöön. Keväällä ne puhuvat jo hiilinieluttamisesta ja ja metson tuhottamisesta, niin fiksu tämä urbaani aivopieru on.

      • Anonyymi

        Joku vihreähän tiesi vielä Ohisaloa paremman konstin hiilinielujen kasvattamiseksi.
        Kun metsät eivät enää sido tarpeeksi hiiltä niin he ehdottavat
        niiden tilalla kasvatettavan hamppua ja nokkosta.
        Jotenkin jää kaiveleman että onkohan vain tarkoitus hankkia Suomen ilmastonmuutosahdistuneelle nuorisolle rajattomasti piristettä ja vegaaniporukalle nokkossalaattia ja siten kasvattaa hupenevaa kannattajakuntaa.


    • Anonyymi

      Lemmikkikanien papanat ovat viher-vegaanille uusiokäytettävää kasvisravintoa. Myös puput itse hyödyntävät osittain samoin tuotoksiaan, joten koivunkuorituohisissa tämä terveellinen luonnontuote olisi myyvä hitti-brandy narikantorilla ennen Mannerheimintien istuntoja. Varat voisi käyttää vaalityöhön ja peittämään sakkokuluja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe