Hyvien asioiden Juuka

Anonyymi-ap

Täällä on keskusteluissa ollut viime aikoina vähän negatiivinen tunnelma, joten jospa nyt kehuttaisiin Juukaa. Mitä hyvää Juuasta ja Juukalaisista tulee mieleen?

22

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoittavat juukalainen sanan kieliopin vastaisesti isolla alkukirjaimella.

    • Anonyymi

      Kielipoliisi näkee huonoa, mutta minä näen Juuan huumetilanteen vielä siedettävänä verrattuna esim. Rautavaaraan.

    • Anonyymi

      Monipuolinen kulttuuri, vaikuttajia ja tekijöitä kylillä monella tasolla.

    • Anonyymi

      Itse ostin joulu padasta retro henkisen vibraattori vempaimen jolla on miellyttävä hämmentää kiveksiä. Turbo vaihteella joutuu menemään lääkärin puheille.

    • Anonyymi

      Taas Keles! Joudut nyt jouluksi putkaan!

    • Anonyymi

      Hyvää Juuassa on että kerran sain lähes pilattua.oli vaan niin tiukka että ei mahtunut kivekset sisään nin jäin puolitiehen sekin homma.

      • Anonyymi

        Vanhan kansa vinkkinä ei ne kivekset tarvii sinne sisään saada....tai no riippuu vähä minkä sisään? Mulla ei kerran hommat kerenny alkaakaan koska kivekset ei mahtunu muijan luokse sisälle.


    • Anonyymi

      Pilatsua siis

    • Anonyymi

      Monille hyvää on kun voi istua Juuan absilla munasillaan ja silti kutsua itseään martaksi.

    • Anonyymi

      Mikä olisi Juukalainen jälkiruoka? Saisi hyvälle mielelle kun semmoisen tekis silloin tällöin.

      • Anonyymi

        Sokeri vesi ja seuraksi Juuan absin muna Martat.


    • Anonyymi

      Yritin päästää Juuan pielisherkun liukuovilla lämpimän pierun mutta ripulit meni housuille. Ei omille housuille vaan takana kävelevän ihmisen. Olin siis itse ilman housuja.

    • Anonyymi

      Juuassa on maailman demokraattisin johto, kunhan ei vaan katkaise sitä punaista ensin.

    • Anonyymi

      Kävin pielisherkun yhteyteen avatussa Burger Kingissä ja oli oikein hyvää hampurilaista.

    • Anonyymi

      Minä taas kävin Juuan pielisherkun Taco Bell ravintolassa. Aika paskaa mut hyvä mieli jäi.

    • Anonyymi

      Minä taas kävin iltahuikooni ulkogrillillä, vaan punaista näytti.

      • Anonyymi

        Juuan absin pihalla terveyssiteet näytti punaista.


    • Anonyymi

      Juualla hyvä sijainti hyvän pikitien varrella.Kelpaa matkustaa vaikka linja-autolla.

      • Anonyymi

        Luuvitonen pamahtaa sun leukaan ennen kuin kerkeät varpaallakaan hipaista Juuan maaperää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuvitonen pamahtaa sun leukaan ennen kuin kerkeät varpaallakaan hipaista Juuan maaperää.

        Onko uutta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko uutta ?

        Ei oo


    • Anonyymi

      Ne vie meiltä mummon!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe