Täällä on keskusteluissa ollut viime aikoina vähän negatiivinen tunnelma, joten jospa nyt kehuttaisiin Juukaa. Mitä hyvää Juuasta ja Juukalaisista tulee mieleen?
Hyvien asioiden Juuka
29
1032
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoittavat juukalainen sanan kieliopin vastaisesti isolla alkukirjaimella.
- Anonyymi
Kielipoliisi näkee huonoa, mutta minä näen Juuan huumetilanteen vielä siedettävänä verrattuna esim. Rautavaaraan.
- Anonyymi
Monipuolinen kulttuuri, vaikuttajia ja tekijöitä kylillä monella tasolla.
- Anonyymi
Taas Keles! Joudut nyt jouluksi putkaan!
- Anonyymi
Pilatsua siis
- Anonyymi
Mikä olisi Juukalainen jälkiruoka? Saisi hyvälle mielelle kun semmoisen tekis silloin tällöin.
- Anonyymi
Sokeri vesi ja seuraksi Juuan absin muna Martat.
- Anonyymi
Juuassa on maailman demokraattisin johto, kunhan ei vaan katkaise sitä punaista ensin.
- Anonyymi
Kävin pielisherkun yhteyteen avatussa Burger Kingissä ja oli oikein hyvää hampurilaista.
- Anonyymi
Minä taas kävin Juuan pielisherkun Taco Bell ravintolassa. Aika paskaa mut hyvä mieli jäi.
- Anonyymi
Minä taas kävin iltahuikooni ulkogrillillä, vaan punaista näytti.
- Anonyymi
Juuan absin pihalla terveyssiteet näytti punaista.
- Anonyymi
Juualla hyvä sijainti hyvän pikitien varrella.Kelpaa matkustaa vaikka linja-autolla.
- Anonyymi
Onko uutta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko uutta ?
Ei oo
- Anonyymi
Ne vie meiltä mummon!
- Anonyymi
Puhdas luonto ja ilma. Puu-juuka, Laivaranta, Tahkovaara ja Paalasmaa. Polttopuiden teko ja marjojen keruu. Nokipannukahvit ja makkara.
- Anonyymi
Keljes. Kives kellunta. Kieppi. Ja vain Juuka passilla.
- Anonyymi
Maailman sinisin taivas, maailman puhtaimmat veet, metsälammet ja savotakämpät.
- Anonyymi00033
Vedet on tummuneet vajaaseen miesmuistiin Paljon!
- Anonyymi00034
Juukalaiset ihmiset ovat parasta.
- Anonyymi00035
N̈iin jutut ovat aivan uudella tasolla näiden keskustelujen perusteella.
- Anonyymi00036
Juuka on kaunis paikka, kävin kesällä.
- Anonyymi00037
Turpaan sain jo kutostien risteyksessä. Rahat vietiin ja auto laitettiin paaliin
- Anonyymi00038
Sydämeni jäi Juukaan ja eräälle maailman kauniimmista naisista.
- Anonyymi00039
juuassa on hyvännäköisiä tyttöjä
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
juuassa on hyvännäköisiä tyttöjä
Kirkkosillan alla odotellaan sivullisia että päästään tarvittaessa ulkopuolisia muiluttamaan. Viimeistään kassalla nyrkki ahteriin ja rahat varastetaan.
- Anonyymi00041
Hyvää sen verran ettei tarvii Juukaan muuttaa kun kuukausiin ei ole saanut yhteyttä juuan vuokrataloihin. Sivuston lataaminen ei kuulemma onnistu. Huihai, entisetkin asukkaat lie saatava pois.
- Anonyymi00042
Vuokratalot Juuka - oikotiä - viisi taloa. Voi kysyä myös vuokralle.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416