Täällä on keskusteluissa ollut viime aikoina vähän negatiivinen tunnelma, joten jospa nyt kehuttaisiin Juukaa. Mitä hyvää Juuasta ja Juukalaisista tulee mieleen?
Hyvien asioiden Juuka
23
765
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoittavat juukalainen sanan kieliopin vastaisesti isolla alkukirjaimella.
- Anonyymi
Kielipoliisi näkee huonoa, mutta minä näen Juuan huumetilanteen vielä siedettävänä verrattuna esim. Rautavaaraan.
- Anonyymi
Monipuolinen kulttuuri, vaikuttajia ja tekijöitä kylillä monella tasolla.
- Anonyymi
Taas Keles! Joudut nyt jouluksi putkaan!
- Anonyymi
Pilatsua siis
- Anonyymi
Mikä olisi Juukalainen jälkiruoka? Saisi hyvälle mielelle kun semmoisen tekis silloin tällöin.
- Anonyymi
Sokeri vesi ja seuraksi Juuan absin muna Martat.
- Anonyymi
Juuassa on maailman demokraattisin johto, kunhan ei vaan katkaise sitä punaista ensin.
- Anonyymi
Kävin pielisherkun yhteyteen avatussa Burger Kingissä ja oli oikein hyvää hampurilaista.
- Anonyymi
Minä taas kävin Juuan pielisherkun Taco Bell ravintolassa. Aika paskaa mut hyvä mieli jäi.
- Anonyymi
Minä taas kävin iltahuikooni ulkogrillillä, vaan punaista näytti.
- Anonyymi
Juuan absin pihalla terveyssiteet näytti punaista.
- Anonyymi
Juualla hyvä sijainti hyvän pikitien varrella.Kelpaa matkustaa vaikka linja-autolla.
- Anonyymi
Onko uutta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko uutta ?
Ei oo
- Anonyymi
Ne vie meiltä mummon!
- Anonyymi
Puhdas luonto ja ilma. Puu-juuka, Laivaranta, Tahkovaara ja Paalasmaa. Polttopuiden teko ja marjojen keruu. Nokipannukahvit ja makkara.
- Anonyymi
Keljes. Kives kellunta. Kieppi. Ja vain Juuka passilla.
- Anonyymi
Maailman sinisin taivas, maailman puhtaimmat veet, metsälammet ja savotakämpät.
- Anonyymi00033
Vedet on tummuneet vajaaseen miesmuistiin Paljon!
- Anonyymi00034
Juukalaiset ihmiset ovat parasta.
- Anonyymi00035
N̈iin jutut ovat aivan uudella tasolla näiden keskustelujen perusteella.
- Anonyymi00036
Juuka on kaunis paikka, kävin kesällä.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735589Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744890Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453214Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052653Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52302Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21576Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211230Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127855