Täällä on keskusteluissa ollut viime aikoina vähän negatiivinen tunnelma, joten jospa nyt kehuttaisiin Juukaa. Mitä hyvää Juuasta ja Juukalaisista tulee mieleen?
Hyvien asioiden Juuka
27
918
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoittavat juukalainen sanan kieliopin vastaisesti isolla alkukirjaimella.
- Anonyymi
Kielipoliisi näkee huonoa, mutta minä näen Juuan huumetilanteen vielä siedettävänä verrattuna esim. Rautavaaraan.
- Anonyymi
Monipuolinen kulttuuri, vaikuttajia ja tekijöitä kylillä monella tasolla.
- Anonyymi
Taas Keles! Joudut nyt jouluksi putkaan!
- Anonyymi
Pilatsua siis
- Anonyymi
Mikä olisi Juukalainen jälkiruoka? Saisi hyvälle mielelle kun semmoisen tekis silloin tällöin.
- Anonyymi
Sokeri vesi ja seuraksi Juuan absin muna Martat.
- Anonyymi
Juuassa on maailman demokraattisin johto, kunhan ei vaan katkaise sitä punaista ensin.
- Anonyymi
Kävin pielisherkun yhteyteen avatussa Burger Kingissä ja oli oikein hyvää hampurilaista.
- Anonyymi
Minä taas kävin Juuan pielisherkun Taco Bell ravintolassa. Aika paskaa mut hyvä mieli jäi.
- Anonyymi
Minä taas kävin iltahuikooni ulkogrillillä, vaan punaista näytti.
- Anonyymi
Juuan absin pihalla terveyssiteet näytti punaista.
- Anonyymi
Juualla hyvä sijainti hyvän pikitien varrella.Kelpaa matkustaa vaikka linja-autolla.
- Anonyymi
Onko uutta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko uutta ?
Ei oo
- Anonyymi
Ne vie meiltä mummon!
- Anonyymi
Puhdas luonto ja ilma. Puu-juuka, Laivaranta, Tahkovaara ja Paalasmaa. Polttopuiden teko ja marjojen keruu. Nokipannukahvit ja makkara.
- Anonyymi
Keljes. Kives kellunta. Kieppi. Ja vain Juuka passilla.
- Anonyymi
Maailman sinisin taivas, maailman puhtaimmat veet, metsälammet ja savotakämpät.
- Anonyymi00033
Vedet on tummuneet vajaaseen miesmuistiin Paljon!
- Anonyymi00034
Juukalaiset ihmiset ovat parasta.
- Anonyymi00035
N̈iin jutut ovat aivan uudella tasolla näiden keskustelujen perusteella.
- Anonyymi00036
Juuka on kaunis paikka, kävin kesällä.
- Anonyymi00037
Turpaan sain jo kutostien risteyksessä. Rahat vietiin ja auto laitettiin paaliin
- Anonyymi00038UUSI
Sydämeni jäi Juukaan ja eräälle maailman kauniimmista naisista.
- Anonyymi00039UUSI
juuassa on hyvännäköisiä tyttöjä
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
juuassa on hyvännäköisiä tyttöjä
Kirkkosillan alla odotellaan sivullisia että päästään tarvittaessa ulkopuolisia muiluttamaan. Viimeistään kassalla nyrkki ahteriin ja rahat varastetaan.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152151Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631465Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061439Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61302Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681275Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001184Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell731124Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311067Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.301059En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521046