Hyvien asioiden Juuka

Anonyymi-ap

Täällä on keskusteluissa ollut viime aikoina vähän negatiivinen tunnelma, joten jospa nyt kehuttaisiin Juukaa. Mitä hyvää Juuasta ja Juukalaisista tulee mieleen?

21

516

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirjoittavat juukalainen sanan kieliopin vastaisesti isolla alkukirjaimella.

• Anonyymi

Kielipoliisi näkee huonoa, mutta minä näen Juuan huumetilanteen vielä siedettävänä verrattuna esim. Rautavaaraan.

• Anonyymi

Monipuolinen kulttuuri, vaikuttajia ja tekijöitä kylillä monella tasolla.

• Anonyymi

Taas Keles! Joudut nyt jouluksi putkaan!

• Anonyymi

Pilatsua siis

• Anonyymi

Monille hyvää on kun voi istua Juuan absilla munasillaan ja silti kutsua itseään martaksi.

• Anonyymi

Mikä olisi Juukalainen jälkiruoka? Saisi hyvälle mielelle kun semmoisen tekis silloin tällöin.

• Anonyymi

Sokeri vesi ja seuraksi Juuan absin muna Martat.

• Anonyymi

Juuassa on maailman demokraattisin johto, kunhan ei vaan katkaise sitä punaista ensin.

• Anonyymi

Kävin pielisherkun yhteyteen avatussa Burger Kingissä ja oli oikein hyvää hampurilaista.

• Anonyymi

Minä taas kävin Juuan pielisherkun Taco Bell ravintolassa. Aika paskaa mut hyvä mieli jäi.

• Anonyymi

Minä taas kävin iltahuikooni ulkogrillillä, vaan punaista näytti.

• Anonyymi

Juuan absin pihalla terveyssiteet näytti punaista.

• Anonyymi

Juualla hyvä sijainti hyvän pikitien varrella.Kelpaa matkustaa vaikka linja-autolla.

• Anonyymi

Luuvitonen pamahtaa sun leukaan ennen kuin kerkeät varpaallakaan hipaista Juuan maaperää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuvitonen pamahtaa sun leukaan ennen kuin kerkeät varpaallakaan hipaista Juuan maaperää.

Onko uutta ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko uutta ?

Ei oo

• Anonyymi

Ne vie meiltä mummon!

• Anonyymi

Puhdas luonto ja ilma. Puu-juuka, Laivaranta, Tahkovaara ja Paalasmaa. Polttopuiden teko ja marjojen keruu. Nokipannukahvit ja makkara.

• Anonyymi

Keljes. Kives kellunta. Kieppi. Ja vain Juuka passilla.

• Anonyymi
      UUSI

Maailman sinisin taivas, maailman puhtaimmat veet, metsälammet ja savotakämpät.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      33
      2917
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      145
      2762
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      137
      2247
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2183
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      13
      1920
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      182
      1479
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      31
      1256
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      96
      1244
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1202
    10. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      136
      1171
    Aihe