Hei, olen 43v pitkän linjan kinky. Olen bi ja etsin nyt miestä sessioseuraksi. Rooliltani olen hallitseva ja omaan myös hallitun / turvallisen sadistisen puolen. Piiskaan, sidon köysillä, kahlitsen ja teen tarvittaessa myös cbt:tä. Sovimme aina ennen toimintaa rajat, joiden sisällä pysytään. Voit olla kokenut tai kokematon, mutta aito kiinnostus asiaa kohtaan sinulla tulisi olla. Kemioiden kohdatessa, myös pisempi aikainen yhteys voi olla mahdollista. Alistumispaikka sijaitsee Lauttasaaressa. make.79 @ luukku.com
Tule ja alistu!
13
109
Vastaukset
- Anonyymi
Sessioi itses jorpakkoon hönö
- Anonyymi
Just niin puhut hönö asiaa ihan itsestäsi.
- Anonyymi
Oletko maksullinen?
- Anonyymi
Kyllä session hinta 100 e puoltuntia ,eli sulla ei varaa kyrpänuppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä session hinta 100 e puoltuntia ,eli sulla ei varaa kyrpänuppi
Puhussa sossupummi ihan omasta puolestsi.
Oletko mies eli nainen?Minä asun aika lähellä tuo paikka,vähän pohjoiseen!
- Anonyymi
Sulla on liian pitkä. Lyhennetäänpä sitä sirkkelin avulla.
- Anonyymi
Cbt:tä nääs. Very kinky.
Ei,minä luin latusaari!
- Anonyymi
Jep, täällähän niitä aitoja seuranhakijoita on 🤣🤣🤣
Kutsuni on taas lähtenyt kalastelemaan…- Anonyymi
Onko se yksi sivupersoonistasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se yksi sivupersoonistasi?
Kirjassa on sivuja samoin puissa ja puissa.Sulla voi sit olla joku sivupersoona.Ootko joku mutaatio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjassa on sivuja samoin puissa ja puissa.Sulla voi sit olla joku sivupersoona.Ootko joku mutaatio.
Et taida oikeasti vain esittää idioottia?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717