Keneltä kannattas kysyä tai kuka auraa juuassa parhaiten ja nopeiten tiet auki lumesta?
Lumien auraus
34
972
Vastaukset
- Anonyymi
Keljes avaa sulle omilla kasseillaan tiet.
- Anonyymi
Totta. Ja naurua ... pukki ja muori. Ku vahingossa menee väärään paikkaan viemään lahjoja...
- Anonyymi
Minun ja emännän lumileikkeihin kuuluu että menen pyllistelemään katolle ilman housuja ja emäntä yrittää osua lumenpudottimella kiveksiin.
- Anonyymi
Tuhkis saattaa aurailla ja daeg.
- Anonyymi
Jätin keljekseni kolan väliin ja linko mies hämmensi pallit.
- Anonyymi
Itse harjasin lumet tuulilasilla jäykällä kyrvällä.
- Anonyymi
Tuskimpa Juuassa on yhtään laiskaa auramiestä on se vaan tosi hommaa.
- Anonyymi
On, katso taivaalla ni se Herra on laiska ku ei auta köyhiä pärjäämään vaan antaa rikkaille valtaa...
- Anonyymi
Ovat niin kovia tekee töitä et parempi katella ikkunasta ettet iteki ole lumipenkkaan haudattu.
- Anonyymi
Kiepistä lumikolat ja lapiot välipäivä hintaan ja eikun lapioimaan.
- Anonyymi
Kiepistä saa kyrvän päähän kiinnitettävän lumentyöntimen jolla homma sujuu joutuisasti.
- Anonyymi
Kiepissä saa kiveksiin kiinnitettävän sähkölumilingon jota voit vedellä perässäsi pitkin pihamaita.
- Anonyymi
Itse ostin sähkötoimisen lumilingon kiepistä. Toimi hyvin kunnes häpykarvat veti sen aivan jumiin.
- Anonyymi
Itse hankin miehen,joka koisaa talven kuin muumipeikko
- Anonyymi
Sperma sulattaa lunta. Liuku voidetta ja tumputtamaan.
- Anonyymi
Ripuli on siinä mielessä parempaa koska kuivaessa siinä on hiekottava ominaisuus.
- Anonyymi
Lannoite vaunulla ruiskuttelen pitkin Juuan kylää spermaan. Urakoin pääasiassa vanhallatiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ripuli on siinä mielessä parempaa koska kuivaessa siinä on hiekottava ominaisuus.
Kissanhiekka o parempi ja eipä tule naapurit käymää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissanhiekka o parempi ja eipä tule naapurit käymää
Ku tuoksuu lanta ja pisu
- Anonyymi
Kusi sulattaa lumen mutta jäätyy ja on liukasta
- Anonyymi
Se liukkaus on maukas.
- Anonyymi
Usko Herraan ni et palellu, ku sähkölakko alkaa
- Anonyymi
Pissa maistuu hyvälle jos siihen lisää oreganoa ennen kuin sitä maistaa.
- Anonyymi
Herralta ja rukoilla
- Anonyymi
Lomihommeleihinkin tärkeitä sanoja: Yksityistiekunta, tiekunta, tieyksikkö, tieyksikön hinta, painoluku, tiestä käytetty matka, tiemaksu, yksityistielaki, maanmittauslaitos, perustuslakivaliokunta, perustuslain takaamat tasa-arvo ja yhdenvertaisuus, SuomenTieyhdistys. Yhdenvertaisuusvaltuutettu.
Mitä tuo tieyhdistus puuhaa? Ensinnäkin se on vanha, Se neuvoo millaisiksi yksityistiet on kunnostettava, että jakeluautot ym. liike-elämän kalusto voi tuoda mökillesi tavaroita. Ei usko, ett itte haet peräkärrylläs.
Kuka perusti tieyhdistyksen ammoin? https://www.tieyhdistys.fi/site/assets/files/1362/kaikki_pyorii.pdf - Anonyymi
Menin pudottelemaan lunta ja putoamisvaljaisiin lisäsin hirttosilmukan kiveksiä varten.
- Anonyymi
JUUAN RAJOILLA ON KYLTIT; EI TALVI KUNNOSSAPITOA
LUMET SULAVAT SITTEN JUHANNUKSEEN MENESSÄ - Anonyymi
Pysyy vieraat kaukana kun autot jää pihaan kiinni, nytkin sai kolme päivää maata!
- Anonyymi
Auraan pihamaan lumenpudottimella ja harjaan kolaamalla pihamaan häpykarva harjalla ja vessanpönttö on lumenkaatopaikka.
- Anonyymi
Sulattelen lumet pois hiustenkuivaajalla
- Anonyymi
Sulattelen jäätä istumalla pyllyreiällä jäämöykkyyn.
- Anonyymi
Runkku ja erektiotekniikan messuilla tavataan.
- Anonyymi
Made in Juuka
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346