Olkaapa ihmiset tarkkana kun käytte kaupoissa

Anonyymi-ap

Tänään kävi niin Pick n Pay:ssä että hävisi kassalta 2 lohifileetä ja yksi silakkapaketti yhteensä 33.09 €. Siinä oli joku vaalea nelikymppinen nainen mun edellä pakkaamassa tavaroitaan ja kun kerran viikossa käyn kaupassa ostan paljon tavaraa, tuo kai ajatteli että otanpa tuolta toiseltakin puolelta. Siinä ei ehdi niin seurata muita asiakkaita kun maksaa. Aikaisemminkin on käynyt mulle niin että edellinen asiakas nappaa toisen asiakkaan ostoksia. Hyvää joulua vaan kaikille varkaille, toivottavasti nyt on hyvä joulumieli ilmaisista joulukaloista.

24

1190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumankaut tuosta pitäis olla valvontadata saatavilla. Eikös ole tallentavaa kameravalvontaa?

• Anonyymi

Jospa ne kalat oli niin tuoreita että hyppäsivat toiselle puolelle.

• Anonyymi

Kylläpä yritin tuosta laittaa pyyntöä P&P:n tarkistaa valvontadataa, mutta eipä näytä olevan kelvollinen sähköpostiosoite.

• Anonyymi

Muija sai pietarin kalansaaliin, hyvä neuvo taidan tehdä itse samoin.

• Anonyymi

Köyhä yksinhuoltajaäiti sai sinun hyväntahtoisuuden ansiosta terveellistä kalaruokaa pikkulapsillensa jouluksi.

Kyllähän noita omia ostoksia pitää kassakaukaloissa näin ruhka-aikoina jonkin verran koko ajan seurata.
      Lohifileet on aika suuria, kahden sellaisen nostamisen omalta puolelta pitäisi jo huomata. En muista että minulta olisi koskaan viety tavaraa näin.

• Anonyymi

Yksinhuoltaja oon itsekin, yritän huolehtia 89-vuotiaasta äidistäni (joka ei edes omaa ruokaansa maksa) ja kehitysvammaisesta siskosta, jolla Alzheimerin tauti. Siltikään en nappaa kassalta muiden maksamia ostoksia vaikka raha olisi tiukassa.

• Anonyymi

Eipä ollut köyhän näköinen....paremminkin katsoi minua kuin halpaa makkaraa. Mutta data pitäisi olla saatavissa, teen tästä poliisiasian.

• Anonyymi

Kassa veti ohi linjan omaan syliinsä.

• Anonyymi

Kassahenkilöt ei kaikkea pysty seuraamaan, täysi työ noilla muutenkin

• Anonyymi

Lietekaivojen kannet on syytä pitää säpisä sillä kaikenlaisia koijareita on liikkeellä! Liete himoittu lannoite joulkukukkasille ja kuuselle!

• Anonyymi

Ja Huhtamon navetat kans sillä, tatina-tonttu on käyny
        naveton ovien takana ja pyrkinyt sisään.

• Anonyymi

puhelin käteen ja soita sinne kaupalle

• Anonyymi

Siitä kuitista löytyy puhelinnumero, soita sinne kaupalle ja kysy.

• Anonyymi

Auttaako mitään?
        Yritin tehdä reklamaatiota tuotteesta,niin pyörittelivät vaan päätään.
        Muutenkin koko myymälän myyjät kylän huonoimpia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auttaako mitään?
        Yritin tehdä reklamaatiota tuotteesta,niin pyörittelivät vaan päätään.
        Muutenkin koko myymälän myyjät kylän huonoimpia.

On,yksi myyjä pilaa kaupan maineen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vanhempi silmälasipäinen lyhyttukkainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina saanut hyvää palvelua siellä. Minulla ei ole ainakaan moitittavaa n

• Anonyymi

Pitäiskö sun ihan vaikka soittaa sinne kauppaan?

• Anonyymi

Ei se kerkee, se tekee rikosilmotusta asiasta.

• Anonyymi

Hei Arvoisa asiakas, olit unohtanut kalat kassahihnalle ja myyjämme vei ne kylmiöön säilöön sinua varten, Tervetuloa ja mukavaa joulua!

-Kauppias

• Anonyymi

Siinä nyt nähtiin sekopää, syytät rehelisiä ihmisiä ja itse
      oot sekopää, sietäsit pyytää anteeksi.

• Anonyymi

Mannen Joulu-YouTube (Onko pakko) ?.

• Anonyymi

Olisko kannattanut soittaa ensin

• Anonyymi

Ei näitä trolleja jaksa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      557
      4806
    2. Katja Ståhl sai yllätyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herätti: "Rupesin hirveesti..."

Tsemppiä ja voimia, Katja Ståhl! Juontaja, hevosnainen Ståhl avaa yksityiselämäänsä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisää: https://www.suomi
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1495
    3. Olisitko nainen hävennyt mun kanssa

liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei s
      Ikävä
      132
      1131
    4. Translaki meni läpi...

Kuuntelin eilen eduskunnan lähetystä, ja monia hyviä perusteita kerrottiin, miksi moinen pitäisi hylätä. Eräs nutturatäti väitti, että kaikki estelyt
      Kokkola
      145
      919
    5. Hyvää iltaa

Etenkin yhdelle naiselle täällä :).
      Ikävä
      102
      916
    6. Ota muhun yhteyttä

Jotakin kautta. Selvitetään asiat..
      Ikävä
      48
      806
    7. Ensi kerralla kun kohdataan

Älä käännä päätäsi pois. Katso silmiini. Näet siellä anteeksipyynnön ja katumuksen. En torjuisi enää sinua. Miehelle
      Ikävä
      48
      759
    8. Tasot - ikuinen kysymys, johon ei ole vastausta

Mikä on taso? Miten arvotatte edes tason? Omasta kokemusmaailmastani katsoen ei ole olemassa universaalia tasoa. Taso taitaa olla jokaiselle ihan eri
      Sinkut
      162
      758
    9. Translaki läpi äänin 113-69

Niinhän sinä kävi kun veikattiin. Lisäksi kaikenlaiset tällä palstalla uutta esitystä veikanneet voivat mennä takaisin peruskoulun yhteiskuntaopin tun
      Luterilaisuus
      172
      739
    10. Olet mielessä ja pysyt

Haluan nähdä sinua edes vilaukselta vaikka se sattuu toisinaan sydämeen. Hyvää yötä naiselta miehelle.
      Ikävä
      33
      710
    Aihe