Tänään kävi niin Pick n Pay:ssä että hävisi kassalta 2 lohifileetä ja yksi silakkapaketti yhteensä 33.09 €. Siinä oli joku vaalea nelikymppinen nainen mun edellä pakkaamassa tavaroitaan ja kun kerran viikossa käyn kaupassa ostan paljon tavaraa, tuo kai ajatteli että otanpa tuolta toiseltakin puolelta. Siinä ei ehdi niin seurata muita asiakkaita kun maksaa. Aikaisemminkin on käynyt mulle niin että edellinen asiakas nappaa toisen asiakkaan ostoksia. Hyvää joulua vaan kaikille varkaille, toivottavasti nyt on hyvä joulumieli ilmaisista joulukaloista.
Olkaapa ihmiset tarkkana kun käytte kaupoissa
29
2260
Vastaukset
- Anonyymi
Jumankaut tuosta pitäis olla valvontadata saatavilla. Eikös ole tallentavaa kameravalvontaa?
- Anonyymi
Jospa ne kalat oli niin tuoreita että hyppäsivat toiselle puolelle.
- Anonyymi
Kylläpä yritin tuosta laittaa pyyntöä P&P:n tarkistaa valvontadataa, mutta eipä näytä olevan kelvollinen sähköpostiosoite.
- Anonyymi
Muija sai pietarin kalansaaliin, hyvä neuvo taidan tehdä itse samoin.
- Anonyymi
Eipä ollut köyhän näköinen....paremminkin katsoi minua kuin halpaa makkaraa. Mutta data pitäisi olla saatavissa, teen tästä poliisiasian.
- Anonyymi
Kassa veti ohi linjan omaan syliinsä.
- Anonyymi
Kassahenkilöt ei kaikkea pysty seuraamaan, täysi työ noilla muutenkin
- Anonyymi
Luulisi kameravalvonnan huomaavan
- Anonyymi
Lietekaivojen kannet on syytä pitää säpisä sillä kaikenlaisia koijareita on liikkeellä! Liete himoittu lannoite joulkukukkasille ja kuuselle!
- Anonyymi
Ja Huhtamon navetat kans sillä, tatina-tonttu on käyny
naveton ovien takana ja pyrkinyt sisään. - Anonyymi
Kommentoi jätemies,asiantuntija jätemies toimipiste apinabaari
- Anonyymi
puhelin käteen ja soita sinne kaupalle
- Anonyymi
Siitä kuitista löytyy puhelinnumero, soita sinne kaupalle ja kysy.
- Anonyymi
Auttaako mitään?
Yritin tehdä reklamaatiota tuotteesta,niin pyörittelivät vaan päätään.
Muutenkin koko myymälän myyjät kylän huonoimpia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttaako mitään?
Yritin tehdä reklamaatiota tuotteesta,niin pyörittelivät vaan päätään.
Muutenkin koko myymälän myyjät kylän huonoimpia.On,yksi myyjä pilaa kaupan maineen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On,yksi myyjä pilaa kaupan maineen
Se vanhempi silmälasipäinen lyhyttukkainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina saanut hyvää palvelua siellä. Minulla ei ole ainakaan moitittavaa n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja yksi pösilö asiakas pilaa myös kaupan maineen
- Anonyymi
Pitäiskö sun ihan vaikka soittaa sinne kauppaan?
- Anonyymi
Ei se kerkee, se tekee rikosilmotusta asiasta.
- Anonyymi
Hei Arvoisa asiakas, olit unohtanut kalat kassahihnalle ja myyjämme vei ne kylmiöön säilöön sinua varten, Tervetuloa ja mukavaa joulua!
-Kauppias - Anonyymi
Siinä nyt nähtiin sekopää, syytät rehelisiä ihmisiä ja itse
oot sekopää, sietäsit pyytää anteeksi. - Anonyymi
Mannen Joulu-YouTube (Onko pakko) ?.
- Anonyymi
Olisko kannattanut soittaa ensin
- Anonyymi
Ei näitä trolleja jaksa.
- Anonyymi
No nykyään ei onnistu kun aina on vartiointiliikkeen edustaja hihnan päässä.
- Anonyymi
Mua ei haittaa, vaikka olis kaksi siilitukkaista vartijaa hihnan päässä katsoa napittamassa.
Ammattilaisena tiedän helpot keinot, joilla saan Pick and Payn kassalta saa edelleen napattua naapurin ostaman lohifileet ja tryffelipasteijat omaan laukkuuni.
Kiitosta vaan kaikille ostosavustajille etukäteen. Ostiskellessanne pitäkää mielessä, että tykkään sitten enemmän merilohesta kuin noista suomalaisista kassilohista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787494Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344651Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232710- 762183
- 901576
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731141Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161067- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987