Jokin näsäviisas homppeli tuli viisastelemaan humalassa

Anonyymi-ap

Raahen "kultaisessa kolmiossa" Laivurinkadun eteläpäädyssä.
Lähdin hiljaa kävelemään pois.

29

1382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kulkuneuvona pallojanuoli

      • Anonyymi

        Raahessa baarissa käy vain kyseisen kerhon jäsenet.


    • Anonyymi

      Oho.no siitä riittää kerrottavaa jälkipolville ja hyväveli seurakunnalle.aamen ja kusta kadulla laivurinkadulla.

    • Anonyymi

      Raahessa oli mukava se paikka siellä korkealla äijä tuonut pattajalta niitä seksiorjia

      • Anonyymi

        Toki. Pattijoella taas on kotimaiset vastaavat ihan omasta leiristä.


    • Anonyymi

      On teillä opel-boy harrastukset 😏

    • Anonyymi

      Oliko clubin takit ja lakit?

      • Anonyymi

        Näytti sun takilta ja kengätkin oli sun ronttoset.
        Lankkaisit joskus niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytti sun takilta ja kengätkin oli sun ronttoset.
        Lankkaisit joskus niitä.

        Nakit ja muussi


    • Anonyymi

      Jos se oli lesta ja puhui sinulle jumalan sanaa.voisipa noinkin olla raahessa.

    • Anonyymi

      Raahessa ollaan ja hulluiksi tullaan.eikä ihmekkään kun katsoo kaupunkikuvaa.matuja siellä ja täällä ja jokajokapaik.no kaupungin ns viisaat pitävät huolen että kuihtuu.pakko ottaa matuja kun väki loppuu muuttotappion vuoksi.hyvää vuotta raahe ja ns viisaat ääliöt.kohta on juhannus ja salko pystyyn.syökää mämmivä niin pierettää ja hävettää kun kävelette kävelykatua joskus kaksi kertaa vuodessa.

    • Anonyymi

      Minä ole jumala ja harrastan raamatun heittoa yli lestojen.

      • Anonyymi

        Minä olen viisas ja pieren aina kun liikun kävelykadun ruuhkassa.pieru tuoksuu hyvälle ja kakkakin menee joskus housuun mutta siitä huolimatta iloitsen ja syön kärpäsiä.


    • Anonyymi

      Vai näsäviisas.siis oletko asiasta varma.taisit nähdä untasi vaan ja raamattu polvellasi.ainoat täällä jotka ovat näsä ja paska viisaita ovat nämä lestapaskat.

      • Anonyymi

        Minua tuli kirkkokadulla vastaan jeesus nasarettilainen ja ojensi minulle banaani.sanoi että painu taivaaseen ja kadotuksen kautta.mokomakin näsäviisastelija oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua tuli kirkkokadulla vastaan jeesus nasarettilainen ja ojensi minulle banaani.sanoi että painu taivaaseen ja kadotuksen kautta.mokomakin näsäviisastelija oli.

        Viisas ihminen ja prismasta tuli jo.pakko vatkaa kun lahko määrää.


    • Anonyymi

      Raahessa on monta viisastelijaa ja lisää tulee.kaupunginvaltuussa kaikki ovat viisastelijoita mukamas ns päättäjiä.luulevat itsestään liikoja vaikka ovatkin mitä ovat.

    • Anonyymi

      Lähde vaan pois kun et tajua että lestamafia raahen pilannut.ette usko kun olette lestoja ja täys paskoja.

    • Anonyymi

      Rutimuksen anemicboldoheeresident kiss yu ass hole main center

    • Anonyymi

      Taisi olla lestapää.hyvinki todennäköistä raahessa jossa mafia kukoistaa saatanan.

    • Anonyymi

      Jos kuitenkin olisi raahelainen työrajoitteinen, jolla on ollut tiipäivä Kelalta tai sossusta!

    • Anonyymi

      Aneeminenkalju rutimus ämcee pressa, president of the anemicboldheed, his mainhead burn like a rubber, its heat so real and feal, sun must shine over the bollinger

    • Anonyymi

      Se oli Raahesta Ouluun muuttanut, joka halusi tulla kertomaan sinulle Oulun paremmuudesta.

    • Anonyymi

      Se olin minä.siis minä ja meben kaupungin valtuustoon seuraavaksi ja pistät lestat kuriin saatanan.

    • Anonyymi

      Lumi tulee keltaiseksi kun pissaat siihen.kaupunginvaltuusto tulee on tyhmääkin tyhmempi vaikket pissaa.siinä se.

      • Anonyymi

        Söin keltaista lunta tänään monta litraa ja pieraisin kauppakadulla.minä olen viisaus.seuratkaa minun hikisukkaa niin pääsette valtuustoon ja kirjastoon ja tutkimaan hevosen kakkaa pattijoelle.


    • Anonyymi

      Minä kusin raahen kultaisessa kolmiossa ja rukoilin allahin nimeen että kusi olisi kirkasta kuin aamurusko keskellä raahen kultaista kolmiota.

    • Anonyymi

      Nissani vsa

    • Anonyymi

      Minä olen raahen viisain ja kaikki muut ovat kakkapäitä.viisas olen ja juon viinaakin enkä rukoile enkä lue raamattuva.varokaa .

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe