Käykö täällä ryhmäseksistä kiinnostuneita? Miehiä, naisia tai pareja?
Ikaalinen spa
Anonyymi-ap
8710700
2Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 174 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Palasin takaisin LieksaanOlen maailmaa nähnyt kosmopoliitti, joka on nyt asettunut Lieksaan asumaan, koska minulla on tärkeä tehtävä täällä. Siihen olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota, että täällä naiset ovat ihmeen läskilorttoja. Nuorillakin …
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
Vastaukset 87
Vanhimmat
29-vuotias rouva käy 31-vuotiaan miehensä kanssa kerran tai kaksi kertaa kuussa.
Olisitko seuraa vailla?
Silloin käydään kun miehet on armeijan leireillä lapis.
Ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip
kyllähän 60v 0k kok ja näk.olis kiinnostunut.ensikertaa oisin asialla.opettaa saisitte mieleiseksenne.
Onko siellä jotain miittejä vai kuinka?
Täällä olisi 54mies menossa 28.1. Yksin menossa... Huoneessa olisi tilaa. Kiinnostaisko paria?
29-vuotias rouva haluaisi useamman miehen kimppanaiseksi.
28.1 käy meille.
Kerro itsestäsi?
Minä olen 28-vuotias 171cm 64kg
Miten yhteyttä jos haluat tavata?
Olen 54v eronnut useita vuosia sitten. Kimppailusta on kokemuksia, ollut monella parilla apumiehenä. Aina mennään naisen ehdoilla...
Haluatko 31v mieheni kaveriksi rouvan iloksi?
T. Rouva 29-vuotias
Kyllä sopii
Olen 20 vuotias ja haluaisin kokeilla kimpassa minä olen 182cm 88kg
Olisi myös kiva koittaa kimpassa rouvaa joskus. Terv. 60v vireä mies. Miten saan yhteyden sinuun..
Olisi kiva kokeilla useamman parin kanssa ja vaikka joku mies vielä lisäksi.
Minäkin voisin olla kahden tai kolmen miehen kimppanainen.
Saisimmeko porukan kasattua?
Mukaan vain olet tervetullut useampaan porukkaan.
Kiinnostaako varattu 53v mies...
Mites Suvi?
Vieläkö käy siellä?
Kehtaako siellä harrastaa ryhmää, kun ovet käytävälle on niin huonosti ääntä eristäviä?
Onko loppiaisena 6.1.2024 menijöitä, 52v varattu terve mies kyselee..
Onko loppiaisena 6.1.2024 menijöitä, 52v varattu terve mies kyselee.. Menen iltapäivällä...
Voisi kiinnostaa, tullaan vaimon kanssa...
Kiinnostaa. Olen sinkku nainen. Kimppa jutut kiinnostaa. Olen 60v mutta ihan toimiva peli.
Täältä sinullekin lisä/apumies jos joskus tarvetta.
Kik svante66
Tulemme avioparina N27-vuotias 166cm 54kg M28-vuotias 174cm 78kg.
Olemme avoiminmielin liikkeellä ja mikäli löytyy kiva pari tai vaikka kivoja miehiä niin nainen on suostuvainen mies vain naisen kanssa joko oman tai vieraan naisen.
Saavumme noin klo-14:00 ja meillä on huone paikanpäällä.
Pistä viestiä, kiinnostaa...
Pistä textaria. Päättele numero...
Olitteko kylpylässä?
Pistäkää viestiä...
No me käymme siellä monesti, mutta kyseistä toimintaa ei ole.
Hyvä kommentti. Ei ole pakko, jos ei halua!
Taidan tulla myös 70 v soivapeli vielä
Moikka sopivapeli !
Missä vaikutat? Kyselee 32/42v Pari, jos kiinostaa.....
Riihimäellä
Kik kisuille
soitellaan yhdessä bi 60 mies
27.1 olisi tulossa 40v pari tuonne yöpymään, joka saattaisi olla kiinnostunut asiasta. Olemme 174/95 & 158/60 suht nuorekas pari
27.1. Mies 50v tulossa vaimonsa kanssa. Vaimo ei tiedä eikä osallistu. Naiset ja parit! Saunassa tunnussana " löylyä lissää" niin tietää kuka haluaa...
Iltapäivällä tulossa 53v mies. Naiset ja parit kiinnostaa...
Voin tulla kolmanneksi, olen 40 vapaa asiallinen mies.
Hyvä koitetaan löytää nainen tai pari..
Nainen tai pari. Mies 50v tulossa vaimonsa kanssa kylpylään lauantaina 17.2 noin klo 15. Vaimo ei osallistu eikä tiedä. Mies haluaa salaisesti, saunassa tai vessassa. Tunnussana: " löylyvä"....
Trans nainen tulossa la....
Millainen olet.
23.2.2024 olisi 26-vuotias perheen-äiti 27-vuotias mies olisi tavattavissa jos halukkaita löytyy.
Meillä on huone.
Huomenna la 17.2? Tulkaa kaikki mukaan. Mies 51v tykkää bi- jutuista. Tulen n. 16.00...
Mies 49v komea tulossa mukaan. Parit ja naiset kiinnostaa. Saunassa tai wc: ssä onnistuu.
Komea ja huumorintajuinen M38 suuntaamassa lauantaina. Olisiko naista tai paria seuraksi?
26v rouva ja 28v aviomies tulossa kylpylään voimme ottaa myös huoneen jos on vapaana.
Miten saisimme sinuun yhteyden?
Lauantaina 29.6 onko tulossa päivällä kylpylään ketään.. onko parien naisella kiinnostusta. Olen 55v varattu mies...
Voisi kiinnostaa olemme pari ikaalisista.
16.1 Olisi tulossa nelikymppinen pari. Oisko silloin kiinnostuneita liikkeellä?
Mekin samaan aikaan myös siellä. (M48/N45)
Kauanko meinaatte kylpylässä viipyä?
Vaimo ei osallistu, kaikki muu käy.
Voisi kiinnostaa olen 35v mies. Olen myös vaimon kanssa liikkellä ja häntä ei kiinnosta tällainen.
No on teillä akat, jos ei nussiminen kiinnosta?!
Juu, mutta vaihtelu on kivaa..
Tänään kyltymätöntä naista? -M36
27v nainen haluaa kaverusten kimppanaiseksi.
Löytyykö miehiä?
Tule lappiin täällä saa.
Lomilla tullaan Muurolan lähelle (17km).
Ehkä pääsiäisenä mutta kesälomalle viimeistään.
Kimpasta nautintoa!
T. 27v rouva 29v mies
Voitas tavata kesällä muurolassa
Voisimme tavata.
Onko sinulla paikkaa?
Minä en tiedä onko muita sukulaisia samaan aikaan kotitalollamme joka on tyhjillään suurimman osan aikaa.
T. T. 27v rouva 29v mies
Miten sinuun saadaan yhteys?
T. T. 27v rouva 29v mies
40v mies menossa viikoksi ikaalisiin kylpylään,huonw olisi. Naiset ottakaa yhteyttä
Rouva olisi ehkä kiinnostunut viikon lomasta.
Onko mahdollista tulla avioparina miehenì kanssa ja voisin olla teidän yhteinen.
Me olemme joka tapauksessa 22-23.3.25 paikalla. Ja toivomme parin tai miesten seuraa .
T. Rouva 32v 159cm 46kg
Viikon 9 olen ikaalisissa
M38 tummaihoinen kiinnostaa
Onko 17.5 menossa kylpylään halukkaita. Kylpyläosaston wc : ssä tekisi mieli joko naista tai paria... Terve varattu mies kyselee, vaihtelua normiin...
Kiinnostaa. Olemme pariskunta 50+ tulemme iltapäivällä.
Hei, löytyy asiallinen vapaa mies 183/ 90. Voin tulla kolmanneksi.
Pari tulossa huomenna uimaan kylpylään olisi kiva löytää seuraa.
Mihin aikaan olette ttulossa? Olen 56v mies.
16.00 ollaan tulossa
Ollaan pari n 45 ja m50
Tuletko klo14
Me tullaan noin klo 14, joku kirjoitti meidän puolesta tuon klo 16.
Onko 11.4 klamydian keikalle tulijoita? Pari tulossa silloin kylpylään
Pari 54vM ja 49v N tulossa myös keikalle.
Meinaatteko yöpyä kylpylässä keikan jälkeen?
Hienoa! Toivottavasti törmätään
27v rva 29v miehensä knssa haluaisi parinvaihtoa/kolmenkimppaa!
Helmikuussa olisi sopivaa jos oltaisi viikonloppu.
Olisiko vapaamielistä paria hauskaa pitämään?
30.5. Mies 55v tulossa vaimonsa kanssa kylpeen. Kylpylän wc:ssä voisi pitää kivaa, joko naisen kanssa tai miehen, vaikka molempien.
Nainen ei osallistu, eikä tiedä asiasta...
Olisiko täällä tänään naista paikalla?
11.9 ollaan kylpylässä.
Pari
M56 tulossa 28-29.8 Ikaalinen Spa. Saisiko seuraa naisesta tai pariskunnasta.