Onko kukaan kuullut missä tuollaisia summia pelataan, serkkupoika väitti että tuollainen summa on laitettu perintään, siis "perintään". Kuulemma liivijengi perimässä ja jot rotuaarin rahamiehet ostanu velan??
100 000 pokerivelka
9
392
Vastaukset
- Anonyymi
Siis jotkut, ei jot.
- Anonyymi
Minun serkkupoika peri 150 000 omaisuuden, hävitti rahansa peleihin. Nykyisin on kunnan ruokkolainen.
- Anonyymi
Kakikkihan tuon nyt tietävät mihin laittomat uhkaukset pitää ilmoittaa, Poliisille.
- Anonyymi
Ei voisi Oulun PolPoa vähempää kiinnostaa. Vaan sanopa ääneen jotakin poikkipuolista Matuista tai Pervoista, niin johan on toinen ääni kellossa!
- Anonyymi
Tiedetään kuka tännekin kirjoittelee.
- Anonyymi
Jaa oletko niitä järjestyksenvalvojia jotka tuota hommaa suorittaa?? Lopetappa uhkailu, poliisi tietää koko kuvion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa oletko niitä järjestyksenvalvojia jotka tuota hommaa suorittaa?? Lopetappa uhkailu, poliisi tietää koko kuvion.
Asutko ortodoksikirkon vieressä?
- Anonyymi
Maksa mun velat miks vielä kelaat
- Anonyymi
Lanamäen henkilökunta tuota periii, Haukiputaan isoista pöydistä saletti tieto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jetin syöksy saanut lisää vauhtia
Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel632601- 771393
Hyvää iltaa
Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)88865Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?
Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit47854Mulla on ikävä sinua
Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.27839Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa
Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a378796Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi
Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa166708Törmäsin lauseeseen
"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.61685Suomalaisen koulun alamäki alkoi ministeri Vikkusen aikana
konsulentit hyppäsivät pöydällä ja meno jatkui Graham-Laasosen aikana, kun kokoomus halpuutti suomalaista koulutusjärjestelmää parhaansa mukaan. Nyt t60641- 42616