Vielä tänä vuonna

Anonyymi-ap

Ajattelin vielä tänä vuonna panna jotakin nuorta miestä pyllyyn. Mutta jos ei tänä vuonna, niin sitten ensi vuonna.
Tulee sitten sekin kokeiltua.
Pitäs vaan löytää se sopiva nuori pylly jostakin.

38

1640

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Johan on vaatimaton toive, ihan mahdollinen kun "tyrkkyjä" on vaikka miten paljon!
      Jos joulupukki tai tonttu ei pyllistä sulle, niin onhan meitä tiukkasuolisia varttuneempiakin vaikka miten tarjolla vaikka jatkuvampaan höyläämiseen!
      Sulla varmaan sopivan nautinnollinen kookas mela?
      😁😘😋

      • Anonyymi

        niin suurta kuin vaan löytyy peppu kestää kyllä


      • Anonyymi

        tollasilla pikku pirrisillä just haaveena nuoret pojat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin suurta kuin vaan löytyy peppu kestää kyllä

        samaa mieltä on testattu mahtuu ei repeä


    • Anonyymi

      mikä on ettei vanhempi kelpaa täällä tiukka 60v

      • Anonyymi

        Suoraan kesymykseen suora vastaus. Vanhat miehet ei kiinnosta eikä kiihota millään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoraan kesymykseen suora vastaus. Vanhat miehet ei kiinnosta eikä kiihota millään tavalla.

        Vai niin, SYRJINTÄÄ SIIS! IKÄRASISMIA KAIKEN KAIKKIAAN!
        Kuvitteletko olet itse iätön ja kelpaat loppuikäsi itse?
        Olet itsekin vanha keski-ikäinen mulkku ja nytkö vasta ajattelit kokea sen mistä olet ensimmäiset 40-50-vuotta kaapissasi miettinyt!?
        Mutta avaus oli onneton jos ei saamattomuuden malli esimerkki!
        "Tänä vuonna" mutta viimeistään ensi vuonna"... Heheh!😁😂

        Taidat ollakin kuulun Heinolan peikon veli tai itse trolli setä sopisi hyvin "hakuun"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin, SYRJINTÄÄ SIIS! IKÄRASISMIA KAIKEN KAIKKIAAN!
        Kuvitteletko olet itse iätön ja kelpaat loppuikäsi itse?
        Olet itsekin vanha keski-ikäinen mulkku ja nytkö vasta ajattelit kokea sen mistä olet ensimmäiset 40-50-vuotta kaapissasi miettinyt!?
        Mutta avaus oli onneton jos ei saamattomuuden malli esimerkki!
        "Tänä vuonna" mutta viimeistään ensi vuonna"... Heheh!😁😂

        Taidat ollakin kuulun Heinolan peikon veli tai itse trolli setä sopisi hyvin "hakuun"!

        Sori surkimus jos koit syrjintää. Ikävää että Si usta on kasvanut tuollainen paskainen joka uskaltaa haukkua muita vai näin netin välityksellä ja nimettomästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoraan kesymykseen suora vastaus. Vanhat miehet ei kiinnosta eikä kiihota millään tavalla.

        prkl pedofiili poistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        prkl pedofiili poistu

        Sittenkö ei ole pedofiili kun tykkäsi 60 v papasta?
        On sulla erikoinen sairaus.


    • Anonyymi

      Täällä olis reilu parikymppinen poistu. Kiinnostaisiko yhteinen harrastus?

      • Anonyymi

        Missä olet?


    • Anonyymi

      yhtä tiukka on vanhemmallakin tuu kokeileen

    • Anonyymi

      😁😂🤣😀😋
      Hyvä huomio aloittaja vaikuttaa pedofiililtä! Joka on herännyt vasta nyt tähän pervouteensa!?
      Huumorilla kpmmentoin tuolla aikaisemmin!
      Tää oli heti tosissaan puolustamassa pedofiiliyttään!
      Huonatkaa se ei hae ihmistä vaan "pyllyä"
      jollaisia nyt lähinnä ymmärretään lapsilla olevan! Takamus perse peppu rumppa on lähinnä aikuisilla. Anaali on kaikilla toki!

      Mutta makunsa kullakin kuten Heinolan pedofiilillä toisaalla, jos tämä ei ole sama?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Yleensä juuri ne jotka nimittelee muita pedofiileiksi, ovat sitä itse, vaikka yrittävät muita nimittelemällä peittää omaa kiinnostustaan.
        Ihan sama pätee myös hulluihin. Yleensä joku joka nimittelee toista ihmistä hulluksi, on ihan täys hullu itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä juuri ne jotka nimittelee muita pedofiileiksi, ovat sitä itse, vaikka yrittävät muita nimittelemällä peittää omaa kiinnostustaan.
        Ihan sama pätee myös hulluihin. Yleensä joku joka nimittelee toista ihmistä hulluksi, on ihan täys hullu itse.

        Hyvyys ja järki tulee vielä voittamaan, ja anarkomarkopedot tullaan vielä huuhtomaan pois maan päältä. Anarkomarkopedot tällä hetkellä kuvittelee olevansa voittamattomia, eliitin pippeli pyllyssään, lapsia groomatessaan. Mutta eliitti pian kyllästyy anarkomarkopedoihin, ja sitten heille käy huonosti. Koska kuka muu eliitin lisäksi olisi niin saatanan paska, että puolustaisi anarkomarkopedoja? Kuten nyt on todistettu, eliitin vastustaminen on täysin turhaa. Pieni lohtu on varmaan kuitenkin joillekin anarkomarkopedojen kärsimys.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joko löytyi nuori korkkaamaton perse?
      Kerro joko sait "maistaa" alkaa olla kiire tänä vuonna! Mutta koko ensi vuosi hakea toisaalta, Joten harkintaa ja muuten varovaisuutta kannattaa noudattaa, kaikki ei ole aina miltä näyttää esim. terveys asioissa!

    • Anonyymi

      Onko 46 vuotias Aito mies sulle oikea ja sopiva! Asuu Heinolassa, missä sinä ja,millainen olet?

    • Anonyymi

      Juuri näin. Kaikenlaista tyyppiä on liikkeellä.
      Enkä nyt ole Heinolaan lähdössä. Lähempää pitäisi löytyä. Onhan tässä vielä aikaa, mutta jos ei, niin sitten ensi vuonna paremmalla onnella.

    • Anonyymi

      Jaa, kerro eka, oletko mies vai nainen.

      • Anonyymi

        Jos olet strapon nainen, niin voin ehkä tarjoutua "nuoreksi pojaksi"... 😘Ja sen jälkeen... Sensured


      • Anonyymi

        Mies on yleensä se joka panee. Ainakin tässä tapauksessa.


    • Anonyymi

      Maailmankuvasi on awarntunut silmiesi lailla

    • Anonyymi

      Olen tehnyt uudenvuodenlupauksen saan ensi vuonna mieheltä seksiä.Meen vaikka vogueen mut on saatava.Mies Hki.

    • Anonyymi

      Nyt se hetki on lähempänä kuin koskaan aikasemmin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      2 viikkoa jo mennyt, eikä vieläkään löytynyt.

    • Anonyymi

      Älä hae puskista ja teiden levennyspaikoilta mene homo baariin!
      Ole mies älä elukka!
      Kyllä totta se on! Det är sant!
      Don't Tell Mama palaa markkinoille entistä ehompana uudessa (Teurastamo) kohteessa Helsingin Hermannissa.
      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f5894cef-3fee-44bb-ba0e-178725f7c00c _

      Myös Vsnhst Homot ja ns. kaappirunkku imuri ukm tyypit, tervetulleita ilman "esiliinaa"!?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos sais edes juhannukseen mennessä jotain kesä kundia tuupata. Vaikka luonnossa. Tää talvi on typerää aikaa.

    • Anonyymi

      Ei jumantsku. Maaliskuu jo menossa eikä vieläkään. Saipa edes kesäloman ajaksi jonkun vaki poitsu jota voisi tuupata aina kun haluttaa.

    • Anonyymi

      MUA SAA PANNA PERSESEEN PALJAALLA! Olen 22-vuotias lähes karvaton bottom mies.

      Asun Töölössä, yksiössä. En ime enkä itse pane, mutta voin olla pantavana. Jos kiinnostuit ilmottele!

      Juhaht

      • Anonyymi

        Vähän liian kaukana.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yks jeppe tuossa viikolla jo vähän lupailikin, mutta häipyi sitten kuin kusi lumeen.
      Pian häipyy lumetkin.

    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Kutsumme sinu­­­t kä­ym­­ään uude­ss­a cha­­tissa! Meitä on yli mil­­­jo­­­ona! 👉 http://7vip.biz/H/D8e1S3

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe