Hyvä Majurisen väki !!!
Voisitteko näin joulun alla edes, katsoa ettei teidän ihana koiranne, räksytä koko joulun aikaa pihalla.
Harmia aiheuttaa ihan tarpeeksi muutenkin jo naapureille.
Vinkki : hakekaa apua koiranne ongelmiin, jos ette itse osaa niitä ratkaista, onko vika koirassa ??
Hyvää joulua kaikille ⛄️
Majurisen koira
9
165
Vastaukset
- Anonyymi
haista hullut jo paska
- Anonyymi
KOIRAT NE ON KUN IHMISIÄ HAUKKUU......
- Anonyymi
Tehdään tarpeellinen ilmoitus eläinministeriöön.
- Anonyymi
Minä vien asian EU tuomioistuimeen..
- Anonyymi
Ei se ole koiran vika jos omistaja ei osaa olla haukkumatta.
- Anonyymi
Eipä ole koiran vika,ei. Kyllä niitä pöljäpäitä riittää ketkä pitävät koiraa sisällä melkein koko päivän. Tuo kyseinen Majuristen koira sentään saa olla ulkona. Toista täälläpäin, ei päästä kuin pihalle asti isohkojen koirien kanssa,ihan pimeetä porukkaa. Mitä ottavat koiria kun kerran ihmiset ovat laiskoja ja saamattomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole koiran vika,ei. Kyllä niitä pöljäpäitä riittää ketkä pitävät koiraa sisällä melkein koko päivän. Tuo kyseinen Majuristen koira sentään saa olla ulkona. Toista täälläpäin, ei päästä kuin pihalle asti isohkojen koirien kanssa,ihan pimeetä porukkaa. Mitä ottavat koiria kun kerran ihmiset ovat laiskoja ja saamattomia.
Niinpä !
Juu, saa olla ulkona. Naapureiden riesana haukkuu aamusta iltaan.
Jotkut eivät vain osaa ottaa tosia ihmisiä huomioon, helvetti että pistää vihaksi.
Kuonokoppa, kerran koulutus pettänyt pahasti.
- Anonyymi
Niin, kyllä olis töitä täälläkin päin koirien pitämisestä. Palveluskoirat,metsästyskoirat eivät todellakaan sovi ihmisille ketkä kävelevät noin .100 metriä päivässä koirien kanssa. Ihan pimeetä. Koirat ovat syötetty pullamössöksi,helppoa kun ne ei jaksa kävellä laiskalle omistajalle. Porukat makaa tv edessä kuin loiset,mitä hitto tekee koiralla.
- Anonyymi
Ei mitkään koirat sovi jos omistajat ovat vetelyksiä. Tekosyitä riittää kun eivät viitsi ulkoiluttaa kunnolla koiriaan, antaisivat ne ihmisille ketkä ovat motivoituneita koiraihmisiä. Pöntöt.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje341392- 1031237
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133988- 57891
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22713- 41707
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654