USAn oikeistopopulistit halvensivat Ukrainan sankaripresidenttiä, persujen kanta?

Anonyymi-ap

Ukrainan sankaripresidentti on tehnyt valtiovierailun USAhan, mikä on kirvoittanut USAn persutrumpistien kielenkannat lausumaan hänestä ja Ukrainasta ja Ukrainan tukemisesta suorastaan halveksuttavia lausuntoja. Mikä on persujen kanta tähän asiaan ja mikä on se persujen todellinen kanta Ukrainan puolustusponnistelujen tukemiseen? Halla-aho suosittelee Ukrainan tukemista. Mutta mites muut persut? Ainakin persut jakavat Putinin trollien valheita liittyen energian hinnan nousuun. Onko käymässä niin kuin epäilin? Persut ovat se heikoin lenkki taistelussamme vapauden, demokratian ja totuuden puolesta oikeistopopulistista Venäjää vastaan.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milloin sinä ap hakeudut hoitoon tuon persupakkomielteesi kanssa? Eihän tuo ole kuin elämää hallitseva 18-22h/365vrk vuodessa joulupyhätkin itket persujen perään.

      • Anonyymi

        Eikö sinulla ole mitään muuta kommentoitavaa kuin nuo samat kopiovastauksesi, mitkä lykkäät aina eetteriin? Aina olet roikkumassa muissa kirjoittajissa ja viis veisaat itse keskusteluissa olevista asioista. Siinä mielessä olet itse palstan todellinen itkupilli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole mitään muuta kommentoitavaa kuin nuo samat kopiovastauksesi, mitkä lykkäät aina eetteriin? Aina olet roikkumassa muissa kirjoittajissa ja viis veisaat itse keskusteluissa olevista asioista. Siinä mielessä olet itse palstan todellinen itkupilli.

        oliko sinulla muutakin asiaa kun aukoa päätä muille kirjoittajille joiden kimpussa roikut jokaisessa viestiketjussa? Aina itkemässä ja muita kirjoittajia vainoamassa hanki elämä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oliko sinulla muutakin asiaa kun aukoa päätä muille kirjoittajille joiden kimpussa roikut jokaisessa viestiketjussa? Aina itkemässä ja muita kirjoittajia vainoamassa hanki elämä..

        Jos ei ui saalis trollin pyydyksiin alkaa se vttuilemaan ja raivoamaan viesteille jotka on kirjoittanut itse .Ihan jokaisella palstalla joissa trollaa poikkeuksetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole mitään muuta kommentoitavaa kuin nuo samat kopiovastauksesi, mitkä lykkäät aina eetteriin? Aina olet roikkumassa muissa kirjoittajissa ja viis veisaat itse keskusteluissa olevista asioista. Siinä mielessä olet itse palstan todellinen itkupilli.

        Anonyymi00004
        2022-12-22 18:21:41

        Anonyymi00002 kirjoitti:
        Eikö sinulla ole mitään muuta kommentoitavaa kuin nuo samat kopiovastauksesi, mitkä lykkäät aina eetteriin? Aina olet roikkumassa muissa kirjoittajissa ja viis veisaat itse keskusteluissa olevista asioista. Siinä mielessä olet itse palstan todellinen itkupilli.

        Lue lisää
        Miten sinun vttuilevan luotsin sktsoihin avauksiin pitäisi vastata joissa provoat persuja saaden sillä samalla sekunnilla itkupotkuraivarit kun sinun viestien kalasteluviesteihin vastataan mihin sinä provokaattori pyritkin?
        Ota banaani ja rauhotu ap addick kun räkä lentää taas tänne asti kun raivoat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oliko sinulla muutakin asiaa kun aukoa päätä muille kirjoittajille joiden kimpussa roikut jokaisessa viestiketjussa? Aina itkemässä ja muita kirjoittajia vainoamassa hanki elämä..

        Taas piti kopioida toisen kommentista, kun oma kompetenssisi ei riitä sen pidemmälle?


      • Anonyymi
        ap..lle kirjoitti:

        Anonyymi00004
        2022-12-22 18:21:41

        Anonyymi00002 kirjoitti:
        Eikö sinulla ole mitään muuta kommentoitavaa kuin nuo samat kopiovastauksesi, mitkä lykkäät aina eetteriin? Aina olet roikkumassa muissa kirjoittajissa ja viis veisaat itse keskusteluissa olevista asioista. Siinä mielessä olet itse palstan todellinen itkupilli.

        Lue lisää
        Miten sinun vttuilevan luotsin sktsoihin avauksiin pitäisi vastata joissa provoat persuja saaden sillä samalla sekunnilla itkupotkuraivarit kun sinun viestien kalasteluviesteihin vastataan mihin sinä provokaattori pyritkin?
        Ota banaani ja rauhotu ap addick kun räkä lentää taas tänne asti kun raivoat.

        Hakeudu hoitoon. Ethän sinä näytä kulkevan edes puolivaloilla noista samoista kopiopaskannuksistasi päätellen.


    • Anonyymi

      Eiköhän se Usan ja ukronatsien komennuksessa oleva pikku pelle ole itse halventanut itseään pahemmin kuin mihin kukaan ulkopuolinen pystyy.

      • Anonyymi

        Kiitos persu. Hyvä tietää mitä persut ajattelevat. Putinin puolella olette kuten jo tiedettiinkin.


    • Zelenskyi on taistellut voimakkaasti kannabiksen, prostituution ja uhkapelien laillistamisien puolesta.
      Kas siinä on Persujen mieleinen mies.

    • Anonyymi

      Aplle uusi lääkitys. Vanha ei toimi enää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      93
      1798
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1367
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1188
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1147
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      56
      1036
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      68
      910
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe