Olisiko teille ok, että avopuoliso juo melkein joka päivä alkoholia? Muutama kalja ja joskus väkevää päälle heti töiden jälkeen
Miehen alkoholismi
9
115
Vastaukset
- Anonyymi
aloittiko avopuoliso juomaan sen jälkeen kun aloitte seurustelee vai joiko jo ennen kun tapasitte?
- Anonyymi
Joi ennen seurustelua, vaan peitti juomisen hyvin seurustelun alussa.
- Anonyymi
Ei todellakaan olisi ok! Mitä sellaisella miehellä tekisi? Avopuolisosta tulisi nopeasti ex-avopuoliso.
- Anonyymi
Ei varmana ole oikein , nämähän ovat riippuvaisia ja kulutus tulee suuremmaksi vuosi vuodelta kun ei saa vaikutusta enää pienemmistä määristä.
Minä olisin loukkaantunut jos minun puoliso ei kestä läsnäoloani selvin päin.
Joten kärsii ajatella haluaako olla ainoan elämänsä yhdessä ihmisen kanssa jolle juominen.on tärkeä asia- Anonyymi
Tuntuu että hän ei itse näe ongelmansa vakavuutta tai ei sille mitään halua tehdä. Omat voimavarat alkaa olla lopussa. Mies etsii oma asuntoa, mutta en tiedä milloin löytää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu että hän ei itse näe ongelmansa vakavuutta tai ei sille mitään halua tehdä. Omat voimavarat alkaa olla lopussa. Mies etsii oma asuntoa, mutta en tiedä milloin löytää.
Usein on niin että eivät tunnista itseään kuuluvaksi siihen ryhmään jotka ovat riippuvaisia vaan yrittävät vierittää syyt aina puolison niskaan myös juomisensa , joten tiedän ettei sellaiset liitot kestä, ja jos kestää niin aillä toisella on myös juominen tappoina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein on niin että eivät tunnista itseään kuuluvaksi siihen ryhmään jotka ovat riippuvaisia vaan yrittävät vierittää syyt aina puolison niskaan myös juomisensa , joten tiedän ettei sellaiset liitot kestä, ja jos kestää niin aillä toisella on myös juominen tappoina
Hän on myöntänyt ongelman, mutta en tiedä näkeekö hän asian niin vakavana kuin se oikeasti on. Apua ei ota vastaan vaikka olen tarjonnut. Sanoo itsekin että täytyy lopettaa juominen, sitä kuitenkaan lopettamatta. Fyysistä väkivaltaa ei harrasta mutta sanallisesti tulee inhottavia juttuja. Se tunne kun mies tulee kotiin ja haisee kaljalta, puhe sammaltaa ja jutut ovat korkealentoisia, lisäksi ainainen pelko siitä että millon alkaa syytellä ja olla inhottava. Olen todella väsynyt. Toivon miehen lähtevän heti.
- Anonyymi
Viinamies on tavoiteltu. Naiset käy kuumana sen perään.
- Anonyymi
Hetken aikaa kyllä, vaan saako viinamies pysyvän rakkauden?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388