Viime vuonna tuntui että pääasia että kinkut saa vaan käsistä ei väliä oletko rikas vai köyhä köyhä kun meni kysymään niin sanottiin ei Oota
Joko kaikki valeköyhät sai kinkun
41
1570
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt tais olla pääasia kinkkujen kalleus. Edullisempia olisi ollut enemmän jaettavaksi.
- Anonyymi
Ehkä juuri näin, mutta nytpä jaettiin Lähiruokaa. Kumpi lie tärkeämpää, köyhien auttaminen vai lahjoittajan profiloituminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä juuri näin, mutta nytpä jaettiin Lähiruokaa. Kumpi lie tärkeämpää, köyhien auttaminen vai lahjoittajan profiloituminen?
Taisi olla tarkoituskin, että ostavat paikalliselta ne kinkut. Monta kymppiä pistit lahjoituspottiin. Tietääkseni seurakunta jakoi kinkut. Se yksi äijä on vaan ollut toimeenpanijana lahjoitukselle, tuskin kannattoo kadehtia. Suoap jokkainen ryhtyä puuhamieheksi jos sillä saapi profiilin nousemaan. Normaaleilla on muitakin keinoja. Vaikka käypi naistentansseissa, niin nousoo profiili illan viimeisissä hitaissa. Eipä muuten tainnut kaupungin kerma laittoo ropoakaan lahjoituskinkkuihin. Sen mitä olen seurannut tätä toimintaa jo vuosien ajan. Se ei oma vyötärö paksuunnu, jos köyhälle ropsauttaa kinkun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla tarkoituskin, että ostavat paikalliselta ne kinkut. Monta kymppiä pistit lahjoituspottiin. Tietääkseni seurakunta jakoi kinkut. Se yksi äijä on vaan ollut toimeenpanijana lahjoitukselle, tuskin kannattoo kadehtia. Suoap jokkainen ryhtyä puuhamieheksi jos sillä saapi profiilin nousemaan. Normaaleilla on muitakin keinoja. Vaikka käypi naistentansseissa, niin nousoo profiili illan viimeisissä hitaissa. Eipä muuten tainnut kaupungin kerma laittoo ropoakaan lahjoituskinkkuihin. Sen mitä olen seurannut tätä toimintaa jo vuosien ajan. Se ei oma vyötärö paksuunnu, jos köyhälle ropsauttaa kinkun.
Seurakunnan diakoniatyö päätti kinkkujen jaosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seurakunnan diakoniatyö päätti kinkkujen jaosta.
Saisivat olla tarkempia kellekkä annetaan ne muutama hyvät eläkerahat saapa saanut kinkun sekä lahjakortinkin ja muutama myös kuka yli varojen elää ja tiedostaa asian saa niin missä vika?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja sitäkin ukkoa haukutaan vaikka kuinka vaikka hyvää hyvyyttään kinkkuja ostaa jakaa hävetkää! Nostan hattua sille että jaksaa kaikesta paska Länkytyksestä huolimatta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pistänyt yhtään mitään lahjoituspottiin eikä se tässä nyt aiheena ollutkaan. Kerran nyt aloitit niin paljonko itse laitoit? Hyvät teot tehdään pitkin vuotta eikä kerran vuodessa julkisuushakuisesti ja silloinkin jakamalla muiden tekemiä lahjoituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pistänyt yhtään mitään lahjoituspottiin eikä se tässä nyt aiheena ollutkaan. Kerran nyt aloitit niin paljonko itse laitoit? Hyvät teot tehdään pitkin vuotta eikä kerran vuodessa julkisuushakuisesti ja silloinkin jakamalla muiden tekemiä lahjoituksia.
Ei ole paljon varaa, mutta 20 eurolla tuin tätä. Aattelehan jos tuo ukko ei olisi käynnistänyt tätä kuusi vuotta sitten, niin nämäkin kinkut olisi jääneet lahjoittamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja sitäkin ukkoa haukutaan vaikka kuinka vaikka hyvää hyvyyttään kinkkuja ostaa jakaa hävetkää! Nostan hattua sille että jaksaa kaikesta paska Länkytyksestä huolimatta
Ei taida ihan ilmaseks
Jaella kinkkuja😅 - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17678260g
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Hanki oma sika.
- Anonyymi
Hyvää Joulua vaan kaikille, myös dissaajille. Olen siis Harri Matikainen, joka niin julkisuushakuisesti jälleen kerran järjesti kinkkulahjoituksen. Miksi julkisuushakuisesti. Siksi, että jos tätä ei olisi julkisesti tehty, niin eipähän niitä lahjoittajia olisi tullut yhtään. Joten anteeksipyyntö, jos loukkasin jonkun herkkää mieltä ja nimeni välähti Kiuruvesilehden pienessä artikkelissa.
Itse en tarvitse enempää julkisuutta, sitä on riittävästi jo. Mutta tämä vähäinenkin kinkkukeräys sitä tarvitsee. Vain siten saamme lisää lahjoittajia ja vuosi vuodelta tämä on kasvanut. Toivottavasti ymmärrätte, ettei meidän tarkoitus ole ruokkia koko kuntaa, mutta teemme sen, mitä resurssit antavat myöten.
Siellä syytettiin, että otan kunnian toisten lahjoituksilla hankituista kinkuista. En ota, sillä sijoitan kyllä omaa rahaa ja aikaa tähän asiaan. Kunnia kuuluu meille kaikille lahjoittajille. Ja monien lahjoittajien toive on ollut, ettei nimiä näkyville.
Viime vuonna minusta tehtiin rikosilmoitus tästä lahjoitustapahtumasta. Olin ilmoittajan mukaan syyllistynyt rahankeräysrikokseen. No poliisin ja syyttäjän mielestä en ollut syyllistynyt mihinkään. Ikävä että joku kateellinen pilasi hyvän asian, sillä tänä vuonna oli tarkoitus hankkia enemmänkin kinkkuja, mutta rahaa emme voineet kerätä edes tähän, joten piti mennä poliisin antamien laillisten ohjeiden myötä näinkin hyvin. Möimme kinkkulahjakortteja sekä otimme vastaan ihmisten ostamia kinkkuja, jotka ovat täysin laillisia toimintatapoja poliisihallinon kertoman mukaan. 27 kinkkua kaikkiaan saatiin kerättyä kasaan. Ne päätettiin hankkia paikkakunnan omalta tuottajalta.
Me lahjoittajat emme päättäneet, kenelle kinkut jaettiin, sen hoiti Kiuruveden seurakunta. Emme edes tiedä, ketkä olivat saajina. 2 kinkkua tuli muuta kautta ja ne järjestin todelliseen tarpeeseen saamieni vinkkien pohjalta.
Toivoisin, että asian puinti tämän osalta loppuu tähän. Nämä arvostelijat, kuten eräskin tunnusti, eivät yleensä anna eurokaan hyvään tarkoitukseen, joten silloin ei pidä kovaan ääneen mölistä mitään. Tämä hyväntekeväisyys ei omalta osalta ole ollut koskaan vain tätä kinkkulahjoitusta. Jos mölisijät ovat seuranneet esim. facea, niin siellä olen jakanut kalaa pitkin talvea kuntalaisille. Niin tapahtuu jatkossakin, kunhan pilkkikelit tästä paranevat. Hyvää Joulua kaikille, myös teille valittajille. Ehkä sen edestään löytää, minkä taakseen jättää.- Anonyymi
"Nämä arvostelijat, kuten eräskin tunnusti, eivät yleensä anna eurokaan hyvään tarkoitukseen, joten silloin ei pidä kovaan ääneen mölistä mitään."
Tarkkuutta lukemiseen ja tulkitsemiseen. Se ettei tähän tempaukseesi osallistu ei tarkoita etteikö osallistuisi yleensä tai muulloin hyviin tekoihin ja lahjoituksiin sellaista tarvitseville.
Hyvää Joulua! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nämä arvostelijat, kuten eräskin tunnusti, eivät yleensä anna eurokaan hyvään tarkoitukseen, joten silloin ei pidä kovaan ääneen mölistä mitään."
Tarkkuutta lukemiseen ja tulkitsemiseen. Se ettei tähän tempaukseesi osallistu ei tarkoita etteikö osallistuisi yleensä tai muulloin hyviin tekoihin ja lahjoituksiin sellaista tarvitseville.
Hyvää Joulua!Saihan se joku kirkkovieraskin kolehtihaavista ruostuneen rikan ja vanhan
palttoon napin, kun hän luuli, että siitä otetaan, eikä anneta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saihan se joku kirkkovieraskin kolehtihaavista ruostuneen rikan ja vanhan
palttoon napin, kun hän luuli, että siitä otetaan, eikä anneta!Sellaista se on kirkossa käyvien tekouskovaisten keskuudessa. Nythän siellä taas esiinnytään joulukirkossa päät kallellaan tekeytymällä myötätuntoiseen, katuvaiseen ja hartaaseen ilmeeseen. Kummasti taas jaksaa ehtoollisen jälkeen vuoden porskuttaa. Kierrän kaukaa.
- Anonyymi
Kunnia Harrille hienosta työstä hyväntekeväisyyden eteen. Jos Lada riittää, en lahjoittaisi Mersua. Osallistun hyväntekeväisyyskampanjaan sitten kun tämä asia ymmärretään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnia Harrille hienosta työstä hyväntekeväisyyden eteen. Jos Lada riittää, en lahjoittaisi Mersua. Osallistun hyväntekeväisyyskampanjaan sitten kun tämä asia ymmärretään.
Oikea asenne sinänsä, että pienelläkin avustuksella voi olla mukana. Enemmän siinä itsellekin sitä hyvää mieltä tulee, kun tietää jotenkin auttaneensa.
Tätä vaan ei aina ajatella ja luullaan, että ökyrikkaat vaan ovat velvollisia auttamaan. Kokemuksesta voin sanoa, ne vasta pahimpia pihtareita ovatkin. Hyvä antaa vähästään, paha ei paljostaankaan, vanha vepsäläinen sanonta. Terveisin Harri The Fish.
- Anonyymi
Jäin pois tästä kinkku keräyksestä kun huomasin joku vuosi sitten että tämä profiloitui liike nyttiin ja lahjoittajien nimet piti laittaa lehteen. Lahjoitan edelleenkin, mutta lahjakortilla suoraan diakoniatoimikuntaan,josta ne jaetaan oikeisiin kohteisiin. Ilman julkisuutta kaiken hyväksi. Auttaa voi monella tavalla. Ehkä tuo "kinkku" alkaa olla muutenkin vanhanaikainen juttu. Lahjakortti kauppaan enempi tätä päivää kun lisäksi tuo vege aate lisääntyy koko ajan.
- Anonyymi
Oikastaanpas hieman. Ei ole Liike Nyt eikä kyllä mikään muukaan puolue ollut profiloitumassa tähän keräykseen. Vaikka totuuden nimissä, niin olisi saanut kyllä olla. Minähän jopa facessa haastoin puolueet yli rajojen mukaan lahjoitukseen. Eipä noita halukkaita ollut. Ei keskustaa, ei kommareita, ei kokoomusta. Eikä kyllä lahjoittajien nimiä tarvinnut lehteen laittaa.
Mutta tuossa on asiaa, että lahjoitus voidaan suorittaa lahjakortteina. Kun niistä rajaa päihteet pois ja se on pelkkä ruokalahjakortti. Nämä kinkut varmasti menivät oikeisiin kohteisiin, siitä ei ole epäilystäkään. Tokihan suuri osa tarvitsijoista jäi ilman, mutta jospa nämä vähätkin ovat apuna.
Mitä tulee taas julkisuuteen, mitään lahjoitustapahtumaa ei voi järjestää ilman julkisuutta. Niin se vaan menee. Tempaukset, olipa ne lypsykilpailut, turpaanvetotalkoot, kinkkukeräys tai paskanheiton piirinmestaruuskisat, tarvitsevat sitä julkisuutta. Ilman sitä ei ole osallistujia ja tukijoita.
Ensi jouluun on aikaa ja otamme vahvasti harkintaan tuon lahjakorttiasian. Se voisi jopa toimia, lähdetään ajatusta kehittämään. jk. siinä vaan tulee sellainen asia eteen, että lahjakortin pitää käydä kaikkiin kauppaliikkeisiin. Sillä Kerosen Petteri ei tahdo asioida S-marketissa ja Könösen Kauko taas tahtoo asioista ainoastaan Tokmannilla. Mutta eiköhän sekin ole ratkaistavissa. jk2 nimet oli muuten keksittyjä, ei pijä pahastua. Terveisin Harri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikastaanpas hieman. Ei ole Liike Nyt eikä kyllä mikään muukaan puolue ollut profiloitumassa tähän keräykseen. Vaikka totuuden nimissä, niin olisi saanut kyllä olla. Minähän jopa facessa haastoin puolueet yli rajojen mukaan lahjoitukseen. Eipä noita halukkaita ollut. Ei keskustaa, ei kommareita, ei kokoomusta. Eikä kyllä lahjoittajien nimiä tarvinnut lehteen laittaa.
Mutta tuossa on asiaa, että lahjoitus voidaan suorittaa lahjakortteina. Kun niistä rajaa päihteet pois ja se on pelkkä ruokalahjakortti. Nämä kinkut varmasti menivät oikeisiin kohteisiin, siitä ei ole epäilystäkään. Tokihan suuri osa tarvitsijoista jäi ilman, mutta jospa nämä vähätkin ovat apuna.
Mitä tulee taas julkisuuteen, mitään lahjoitustapahtumaa ei voi järjestää ilman julkisuutta. Niin se vaan menee. Tempaukset, olipa ne lypsykilpailut, turpaanvetotalkoot, kinkkukeräys tai paskanheiton piirinmestaruuskisat, tarvitsevat sitä julkisuutta. Ilman sitä ei ole osallistujia ja tukijoita.
Ensi jouluun on aikaa ja otamme vahvasti harkintaan tuon lahjakorttiasian. Se voisi jopa toimia, lähdetään ajatusta kehittämään. jk. siinä vaan tulee sellainen asia eteen, että lahjakortin pitää käydä kaikkiin kauppaliikkeisiin. Sillä Kerosen Petteri ei tahdo asioida S-marketissa ja Könösen Kauko taas tahtoo asioista ainoastaan Tokmannilla. Mutta eiköhän sekin ole ratkaistavissa. jk2 nimet oli muuten keksittyjä, ei pijä pahastua. Terveisin HarriEräs tunnettu hyväntekijä esiintyi Facessa valtuuston tulevana puheenjohtajana ennen vaaleja profiloituen LiikeNyttiin. Vaaleissa kävi kuten kävi, jolloin hyväntekijä jätti politiikan. Mainittu kaveri ei ole niin älykäs, että olisi keksinyt asian omasta päästään, joten mielessä kävi, että hänelle luvattiin jotakin ryhtyäkseen politiikkaan.
Myös hyväntekeväisyydessä käy toisinaan mielessä, että tekijöillä on muutakin mielessä kuin hyväntekeväisyys, vaikka he eivät sitä aina itsekään oivalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs tunnettu hyväntekijä esiintyi Facessa valtuuston tulevana puheenjohtajana ennen vaaleja profiloituen LiikeNyttiin. Vaaleissa kävi kuten kävi, jolloin hyväntekijä jätti politiikan. Mainittu kaveri ei ole niin älykäs, että olisi keksinyt asian omasta päästään, joten mielessä kävi, että hänelle luvattiin jotakin ryhtyäkseen politiikkaan.
Myös hyväntekeväisyydessä käy toisinaan mielessä, että tekijöillä on muutakin mielessä kuin hyväntekeväisyys, vaikka he eivät sitä aina itsekään oivalla.Oikaistaan taas. Ei luvattu mitään. Ihan kaveripohjalta lupauduin Liike Nyt ehdokkaaksi, että puolue saisi hajaääniä muilta puolueilta pois. Tiesin heti, että en mitään valtuustopaikkaa saa, enkä tule edes vastaanottamaan. Keräsin vain puolueelle ääniä. Se ei ole edes äänestäjien pettämistä. Puheenjohtajuus oli heitetty vitsinä, kuten varmasti sen 99% ihmisistä tajusi, ei näköjään yksi. Sillä heräteltiin kenttää.
Mitä taas tulee jälkimmäiseen syytökseen, niin kerrotaanpas tähänkin faktat. Minä en ole jouluihminen. Päivä on päivä päivien joukossa. Syödään aina hyvin. Me kaksi ihmistä emme ostele lahjoja kun lapset on olleet omillaan jo kymmeniä vuosia. Olen ehkä se Crinch -elokuvan vihreä ukko. Joka ei tykkää joulusta, mutta silti jotain ajatusta sisällä on hyväntekeväisyydestä. Kun itsellä on asiat hyvin ja lihaa pöydässä, niin kaikilla sitä ei ole. Olen vuosien ajan avustanut suoraan perheitä Suomessa ja mm. Afrikassa, jonne olen useiden matkojen kautta vienyt paljon tarvikkeita tarvitseville. Keräsimme yksi vuosi poikani perheen kanssa kokonaisen laivakontillisen tavaraa vietäväksi Afrikkaan.
Näin ollen minun hyväntekeväisyys lähtee kuitenkin siitä, että auttaminen on tärkeää. Minä saan siitä hyvän mielen vihreään sydämeen ja kun homma on ohi, palaan mököttämään sinne vuoriluolaan. En tarvitse näkyvyyttä itselleni, sitä todellakin on ihan riittävästi jo. Tarvitsen näkyvyyttä ainoastaan näille tempauksille.
Jospa mustamaalaus loppuisi, sillä ei ainakaan edistetä näiden lahjoitusten keräysintoa. Jos tästä rupee liikaa painolastia kertymään, kommentoija voi itse ottaa vetovastuun ja jatkaa tätä toimintaa. Terveisin Harri, ei minkään puolueen tai aatteen kannattaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikaistaan taas. Ei luvattu mitään. Ihan kaveripohjalta lupauduin Liike Nyt ehdokkaaksi, että puolue saisi hajaääniä muilta puolueilta pois. Tiesin heti, että en mitään valtuustopaikkaa saa, enkä tule edes vastaanottamaan. Keräsin vain puolueelle ääniä. Se ei ole edes äänestäjien pettämistä. Puheenjohtajuus oli heitetty vitsinä, kuten varmasti sen 99% ihmisistä tajusi, ei näköjään yksi. Sillä heräteltiin kenttää.
Mitä taas tulee jälkimmäiseen syytökseen, niin kerrotaanpas tähänkin faktat. Minä en ole jouluihminen. Päivä on päivä päivien joukossa. Syödään aina hyvin. Me kaksi ihmistä emme ostele lahjoja kun lapset on olleet omillaan jo kymmeniä vuosia. Olen ehkä se Crinch -elokuvan vihreä ukko. Joka ei tykkää joulusta, mutta silti jotain ajatusta sisällä on hyväntekeväisyydestä. Kun itsellä on asiat hyvin ja lihaa pöydässä, niin kaikilla sitä ei ole. Olen vuosien ajan avustanut suoraan perheitä Suomessa ja mm. Afrikassa, jonne olen useiden matkojen kautta vienyt paljon tarvikkeita tarvitseville. Keräsimme yksi vuosi poikani perheen kanssa kokonaisen laivakontillisen tavaraa vietäväksi Afrikkaan.
Näin ollen minun hyväntekeväisyys lähtee kuitenkin siitä, että auttaminen on tärkeää. Minä saan siitä hyvän mielen vihreään sydämeen ja kun homma on ohi, palaan mököttämään sinne vuoriluolaan. En tarvitse näkyvyyttä itselleni, sitä todellakin on ihan riittävästi jo. Tarvitsen näkyvyyttä ainoastaan näille tempauksille.
Jospa mustamaalaus loppuisi, sillä ei ainakaan edistetä näiden lahjoitusten keräysintoa. Jos tästä rupee liikaa painolastia kertymään, kommentoija voi itse ottaa vetovastuun ja jatkaa tätä toimintaa. Terveisin Harri, ei minkään puolueen tai aatteen kannattaja.Mitenkä paidattomana ja muukin pullistelu somessa pitkin vuotta edistää lahjoituksia? Taidat sittenkin tarvita näkyvyyttä vähän muuhunkin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikaistaan taas. Ei luvattu mitään. Ihan kaveripohjalta lupauduin Liike Nyt ehdokkaaksi, että puolue saisi hajaääniä muilta puolueilta pois. Tiesin heti, että en mitään valtuustopaikkaa saa, enkä tule edes vastaanottamaan. Keräsin vain puolueelle ääniä. Se ei ole edes äänestäjien pettämistä. Puheenjohtajuus oli heitetty vitsinä, kuten varmasti sen 99% ihmisistä tajusi, ei näköjään yksi. Sillä heräteltiin kenttää.
Jospa mustamaalaus loppuisi, sillä ei ainakaan edistetä näiden lahjoitusten keräysintoa. Jos tästä rupee liikaa painolastia kertymään, kommentoija voi itse ottaa vetovastuun ja jatkaa tätä toimintaa. Terveisin Harri, ei minkään puolueen tai aatteen kannattaja.Toinen tunnettu hyväntekijä järjesti keräyksen, jonka tuotto meni keräyskuluihin, jos riittikään. Kun joku lahjoittaja kysyi keräyksen tuotosta,sai vastauksen, että mitä v**tua se kenellekään kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä paidattomana ja muukin pullistelu somessa pitkin vuotta edistää lahjoituksia? Taidat sittenkin tarvita näkyvyyttä vähän muuhunkin...
Mitenkä paidattomana pullistelu jne. liittyy yleensäkään mihinkään lahjoituksiin. Taijat nyt haukata isomman palan kuin mihin suu pystyy. Vaikka sulla taitaisi maha siihen pystyä. Jos joku, jolla on jotain näyttää, esiintyykin paidattomana, ei se varmaan mihinkään hyväntekeväisyyteen taija liittyä. Ja jospa se näkyvyys tuolle ukolle onkin tullut paidattomuudesta ja muusta pullistelusta. Meehän sinäkin salille, niin saatat jossain vaiheessa päästä samalle tasolle. Jota kyllä voep eppäellä.
Jatka vaan hartsa paidattomuutta, näetä sanojia kyllä kiuruveellä riittää. Kun ihe eivät mittää ossoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä paidattomana pullistelu jne. liittyy yleensäkään mihinkään lahjoituksiin. Taijat nyt haukata isomman palan kuin mihin suu pystyy. Vaikka sulla taitaisi maha siihen pystyä. Jos joku, jolla on jotain näyttää, esiintyykin paidattomana, ei se varmaan mihinkään hyväntekeväisyyteen taija liittyä. Ja jospa se näkyvyys tuolle ukolle onkin tullut paidattomuudesta ja muusta pullistelusta. Meehän sinäkin salille, niin saatat jossain vaiheessa päästä samalle tasolle. Jota kyllä voep eppäellä.
Jatka vaan hartsa paidattomuutta, näetä sanojia kyllä kiuruveellä riittää. Kun ihe eivät mittää ossoo.Etkö ymmärrä lukemaasi vai etkö lukenutkaan? Silloin ei myöskään kannata ottaa kantaa kirjoituksiin. Tuollaisia munattomia nillittäjiä täällä riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs tunnettu hyväntekijä esiintyi Facessa valtuuston tulevana puheenjohtajana ennen vaaleja profiloituen LiikeNyttiin. Vaaleissa kävi kuten kävi, jolloin hyväntekijä jätti politiikan. Mainittu kaveri ei ole niin älykäs, että olisi keksinyt asian omasta päästään, joten mielessä kävi, että hänelle luvattiin jotakin ryhtyäkseen politiikkaan.
Myös hyväntekeväisyydessä käy toisinaan mielessä, että tekijöillä on muutakin mielessä kuin hyväntekeväisyys, vaikka he eivät sitä aina itsekään oivalla.Kun minut valitaan🤣
Tv.hartsa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa mustamaalaus loppuisi, sillä ei ainakaan edistetä näiden lahjoitusten keräysintoa. Jos tästä rupee liikaa painolastia kertymään, kommentoija voi itse ottaa vetovastuun ja jatkaa tätä toimintaa. Terveisin Harri, ei minkään puolueen tai aatteen kannattaja.Et vastaanottaisi, kun olisit tullut valituksi? Eikö tuo ole demokratian pilkantekoa? Vitsinä tuon ymmärtää yhtä huonosti kuin pommin viemisen lentokoneeseen.
- Anonyymi
se on mätä.
* kanaidos cursialos fostironthi maximalos cine * - Anonyymi
Eiköhän tämä ollut tässä. Täällä on niin hyviä hyväntekijöitä, että mielelläni annan vetovastuu muille. Aikansa jaksaa ottaa paskaa niskaansa, mutta Rokan sanojen mukaan, suu se on miunnii säkissäin...
Vaikka asunkin olosuhteiden pakosta Kiuruvedellä, olen sydämeltäni karjalanpoikii. Tämän kylän kierous ja pahansuopaisuus on käsinkoskeltevissa. Sen näkee näistäkin kommenteista. On täällä hyviä kavereita, mutta voi voi sentään mitä tyhjänjauhajaa kylä puolillaan. Ääntä tuloo, mutta mitään eivät pysty tekemään.
Uskon että joku saa paremmin asian hoidettua. Muualta tullut harvoin kelpaa alkuasukkaille ja tämän saitin kautta sen kyllä huomaa.
Otahan uusi lahjoitusten kerääjä yhteyttä ajallaan, laitan kyllä oman osani pottiin. Terveisin Crinch The Harri.- Anonyymi
Olosuhteiden pakosta melkein jokainen täällä asuu. Eihän täällä sisäsiittoisessa hölmölässä kukaan järkevä haluaisi olla ellei ole pakko.
- Anonyymi
oot ihan v**t*un narsistinen kaveri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oot ihan v**t*un narsistinen kaveri
Ja sie oot sisäsiittoisuuden tulos aevan selevästi.
- Anonyymi
Sinä Harri taidat olla kepulainen, sillä kepulaisten silmät aukeavat noin 60 vuoden iässä.
- Anonyymi
Onko se hyvä olla kepulaene. Ee taija, mitä kuullunna näetä höpinöetä. Liekkö tuo ukko mittää puoluetta. Meinoon vuan että poliitikot ovat kieroja ja imevät kaeken ommaan säkkiin. Toevon ainnai ettei oo puolueissa mukana.
- Anonyymi
Ootte te kyl vitun säälittäviä tyyppejä hartsa järjestää keräyksen kuluttaa omaa aikaa siihen ja te vitun tampiot itkette netissä mihkä muuhun teistä ei o
- Anonyymi
Seurakunta oli tyytyväinen lahjakorttijakoon. Heiltä jäi turhaa soittelua ja kyselyä pois kun pitää olla luvat nimien antamiseen sun muuhun. Rajoitetut lahjakortit ovat jees. Jos kauppa ei passaa pirtaan, saa olla korttia ottamatta. Pakko ei ole. Lisäksi kortilla voi ostaa juuri sen mitä tarvitsee eli täsmäostot. Lisäksi kortin hintasuuruus säädettävissä ja valittavissa kenelle,
eläkeläiselle vai lapsiperheelle. Suosittelen. Näin itse tein. - Anonyymi
kiitos kinkkulahjoituksesta sekä lahjakortista! köyhä jolla ei ole varaa ostaa ruokaa niin arvostaa sitä että saa syödä kerrankin,eikai se ole liikaa vaadittu kerran vuodessa?
uskon sen joka voi syödä päivittäin niin paljon että nälkä lähtee ja selviää laskuista helposti niin hänelle tämä ns.ruoka lahjoitus voi aiheuttaa jopa kateellisuutta/nälvimistä.
kaikki eivät ole syntyneet kultalusikka suussa eivätkä asu vanhempiensa luona elätettävä päivästä toiseen vaan elävät omaa elämää vastoinkäymisistä huolimatta.
kiitos kaikille lahjoittajille ja hyvää uuttavuotta 2023! - Anonyymi
Toivon todella että joku lapsiperhe sai vatsansa täyteen aattona. Se riittää. Se oli tarkoitus.
Ensi vuonna jatkan perinnettä. Ehkä värvääb jonkun muunkin mukaan.
Hyvät Joulut!- Anonyymi
kiitos!
- Anonyymi
Kukas se sie oot. Kun esiinnyt oikean lahjoittajan statuksella. Näkee että ee oo hartsa kirjoittanna tuota.
Taetaa olla vuan joku näetä tyhyjänlossuuttaajjii. Sehän tuo ukko julisti, että hänen osaltaan homma ol tässä. Suoatta ihteenny kiittee tästäkin. Nää lossuuttaajat taetavat olla niitä samoja, jotka ukosta tekivät jonniinlaisen ilmotuksen polliisille. Jäekö kinkku suamatta ja sitten pittää tehä kiusoo.
- Anonyymi
DIAKONIA
Diakoniatyö kiittää lämpimästi kaikkia eri tahoja, jotka lahjoittivat rahaa joulun ruokalahjakortteihin. Saitte yhdessä koottua 17 443€ lahjoituksen, jolla annoimme joululahjan n. 400 perheelle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1363925- 851925
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151801Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541422Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi531400Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1311337VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu981292- 701176
- 691043
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1141033