Eikö Suomessa ole Ylen mielestä kuin Ollikainen ?

Anonyymi-ap

Ollikainen on aina Ylen ohjelmissa, kun edes sivutaan luontokeskustelua. Eikö teidänkin mielestä ole täysin järjettömän yksisilmäistä kuunnella sillä kuurolla korvallaan aina samaa jankuttajaa ? Suomessa on oikeitakin luonnon tutkijoita (Ollikainen on taloustieteilijä). Nyt olisi aika saada Ylenkin kanaville nuoria tuoreita ihan oikeita luonnontieteilijöitä. Nämä mä luulen tietäväni ihan varmasti heput on jo nähty. Booring.

8

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yle toimittajat tietää kyllä kaiken. Haastateltavaksi on valittava aina se sama eläkkeellä oleva kansantaloustieteilijä, hänellä on aikaa vaikka seisoksia pihamaalla 10 numeroa liian isot groksit jaloissaan ja antaa juuri toimittajan vaatimat vastaukset. Kuinka mahtaa Ylen toimittajan kyselyihin vastata ihan työkseen luontotutkimusta tekevä tutkija, sanotaan parhaassa työiässään oleva n. 30-31 vuotias Yliopistotason luonnontutkija ?

    • Anonyymi

      Luotto-Ollilta saadaan aina #OIKEAT# yle mielipiteet....,,,,,

    • Anonyymi

      Yle käyttää kaikkia luotto viherideologisia toimittajiaan jotka kaikki ajavat vain vihreiden etua ja ideologiaa. Faktaa eivät tarvi kunhan aate on "oikea".

    • Anonyymi

      Ollikainen taas, vuorostaan MTV3:lla, selittelee oman poliittisesti värittyneen ideologiansa mukaisia hiilinielutuloksia. NASAn tutkimukset totta kai ovat virheellisiä, kuten myös olleet muut ne, jotka ei sovi hänen vihervassariaatteeseen. Ne toisenlaiset tutkimustuloksethan on todistetusti jätetty pois ilmastopaneelin raportista. Kyllä minä ainakin uskon enemmän Petteri Taalasta kuin tätä helmipöllöä.

      • Anonyymi

        NASA:n co2-mittauksen päätutkija sanoo itsekin, ettei kansallisissa tutkimus- ja mittaustuloksissa ole virhettä, NASA mittasi asiaa vähän eri kantilta ja eri parametreillä. Suomen metsät ovat edelleen hiilinielu, mutta koko maankäyttösektorin nielun notkahdus on tuore juttu, kun taas NASA:n mittaukset koskivat väliä 2015-2020.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NASA:n co2-mittauksen päätutkija sanoo itsekin, ettei kansallisissa tutkimus- ja mittaustuloksissa ole virhettä, NASA mittasi asiaa vähän eri kantilta ja eri parametreillä. Suomen metsät ovat edelleen hiilinielu, mutta koko maankäyttösektorin nielun notkahdus on tuore juttu, kun taas NASA:n mittaukset koskivat väliä 2015-2020.

        Suomen metsät ovat edelleen hiilinielu. Ilmasto- ja ympäristöasiat ovat tärkeitä, mutta tämä case Taalas/Ollikainen osoittaa mielestäni miten tätä kansaa voidaan vedättää.


    • Anonyymi

      Tänään taas Ollikainen puhumassa sontaa Ylen aamussa.

    • Anonyymi

      Joki napakampi olisi parempi.
      Asia on liian tärkeä mumisemiseen. Joku nuori tutkija esille!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3787
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      97
      3439
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2478
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1436
    Aihe