Kaikille, jopa Luomalle.
Syödään ja juodaan hyvin . Nautitaan. Kirjoitetaan tähän ketjuun positiivisia asioita. Esim että mitä kaikkea löytyy ruoka pöydästä..?
Happy holidays for everyone!
23
121
Vastaukset
- Anonyymi
"Happy holidays" Onko tuo joku uskontoneutraali ilmaus näin joulun alla. No ihan ymmärrettävä sanamuoto riskien hallinnan kannalta. Onhan EU kieltänyt joulun vieton.
Happy holidays, sopii joo kaikille.
Mulla sinkkumiehen eväät. En jaksanut hifistellä.
Harmaa suolsttua kinkkua. Lanttu laatikko. Porkkana laatikko voisulan kera.
Vihersalaatti, Italian salaatti, punajuuria ja suolakurkut.
Juomina valkkari, punkku ja olut.
Glögi ja tortut.
Ei mitään erikoista mitta kyllä näillä sinkkumies pärjää. Miten teillä?!- Anonyymi
"Seasonal greetings" on kulttuurisensitiivinen ilmaisu toivottaan hyvää kaikille.
- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Happy holidays, sopii joo kaikille.
Mulla sinkkumiehen eväät. En jaksanut hifistellä.
Harmaa suolsttua kinkkua. Lanttu laatikko. Porkkana laatikko voisulan kera.
Vihersalaatti, Italian salaatti, punajuuria ja suolakurkut.
Juomina valkkari, punkku ja olut.
Glögi ja tortut.
Ei mitään erikoista mitta kyllä näillä sinkkumies pärjää. Miten teillä?!Korjataan vielä nuokin: viher salaatti, puna juuria ja suola kurkut.
Pahoittelut yhdys sana erheistäni. Anonyymi kirjoitti:
Korjataan vielä nuokin: viher salaatti, puna juuria ja suola kurkut.
Pahoittelut yhdys sana erheistäni.No joo, mut vähän pilkkua nussit..
Anonyymi kirjoitti:
"Seasonal greetings" on kulttuurisensitiivinen ilmaisu toivottaan hyvää kaikille.
Jees.
- Anonyymi
Muuten kyllä, mutta olen töissä.
https://www.youtube.com/watch?v=ijIPmhvhtr0 - Anonyymi
Suomessa vietetään joulua. Että tiedoksi vaan.
Kyllä monelta on joulun sanoma unohtunut. Vietetään vaan pitkiä pyhä eli holidays. Näin ollen voi toivittaa happy holidays..
- Anonyymi
chili con carnea pitää kohta laittaa
- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Miten nyt jouluna tuota? 😃
ite vaa syö ni voi laittaa mitä haluaa
- Anonyymi
Ollaan niin kuin
Ei koskaan
Ja kun siihen väsyy
Tehdään jotain muuta- Anonyymi
väsyny siihen muuhunki jo
- Anonyymi
Timmyy!
https://m.youtube.com/watch?v=trKDC_c26f4
🤣👀☃️🎄 - Anonyymi
missä se jeesus on
- Anonyymi
Jeesus tekee kodin sinun sydämeen!
Jesus is my best friend!
😊👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus tekee kodin sinun sydämeen!
Jesus is my best friend!
😊👍ei tee jeesus vaan budha. pitäs vaa lentää aasiaan ensin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei tee jeesus vaan budha. pitäs vaa lentää aasiaan ensin
Et sinä budhaa sieltä löydä.
Mä uskon että jumalan tahto on että ihminen on onnellinen. Koska elämä on kaiken kaikkiaan lahja. Vaikkakin bittersweet aika ajoin. Uskoo tai ei mutta onnellisuus on pääasia.
Mää uskon jonkin verran mutta en elä uskovaisesti. Hyräilen vaan Sinatran my way kappaletta. I did it my way..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492