Happy holidays for everyone!

Kaikille, jopa Luomalle.

Syödään ja juodaan hyvin . Nautitaan. Kirjoitetaan tähän ketjuun positiivisia asioita. Esim että mitä kaikkea löytyy ruoka pöydästä..?

23

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Happy holidays" Onko tuo joku uskontoneutraali ilmaus näin joulun alla. No ihan ymmärrettävä sanamuoto riskien hallinnan kannalta. Onhan EU kieltänyt joulun vieton.

      • Happy holidays, sopii joo kaikille.

        Mulla sinkkumiehen eväät. En jaksanut hifistellä.

        Harmaa suolsttua kinkkua. Lanttu laatikko. Porkkana laatikko voisulan kera.

        Vihersalaatti, Italian salaatti, punajuuria ja suolakurkut.

        Juomina valkkari, punkku ja olut.

        Glögi ja tortut.

        Ei mitään erikoista mitta kyllä näillä sinkkumies pärjää. Miten teillä?!


      • Anonyymi

        "Seasonal greetings" on kulttuurisensitiivinen ilmaisu toivottaan hyvää kaikille.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Happy holidays, sopii joo kaikille.

        Mulla sinkkumiehen eväät. En jaksanut hifistellä.

        Harmaa suolsttua kinkkua. Lanttu laatikko. Porkkana laatikko voisulan kera.

        Vihersalaatti, Italian salaatti, punajuuria ja suolakurkut.

        Juomina valkkari, punkku ja olut.

        Glögi ja tortut.

        Ei mitään erikoista mitta kyllä näillä sinkkumies pärjää. Miten teillä?!

        Korjataan vielä nuokin: viher salaatti, puna juuria ja suola kurkut.
        Pahoittelut yhdys sana erheistäni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korjataan vielä nuokin: viher salaatti, puna juuria ja suola kurkut.
        Pahoittelut yhdys sana erheistäni.

        No joo, mut vähän pilkkua nussit..


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Seasonal greetings" on kulttuurisensitiivinen ilmaisu toivottaan hyvää kaikille.

        Jees.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suomessa vietetään joulua. Että tiedoksi vaan.

      • Kyllä monelta on joulun sanoma unohtunut. Vietetään vaan pitkiä pyhä eli holidays. Näin ollen voi toivittaa happy holidays..


    • Anonyymi

      chili con carnea pitää kohta laittaa

      • Miten nyt jouluna tuota? 😃


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Miten nyt jouluna tuota? 😃

        ite vaa syö ni voi laittaa mitä haluaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        ite vaa syö ni voi laittaa mitä haluaa

        No jokainen tavallaan! 🙂


    • Anonyymi

      Ollaan niin kuin
      Ei koskaan
      Ja kun siihen väsyy
      Tehdään jotain muuta

      • Anonyymi

        väsyny siihen muuhunki jo


    • Anonyymi
      • Thanks, hauska oli. Tuli muistoja.


    • Anonyymi

      missä se jeesus on

      • Anonyymi

        Jeesus tekee kodin sinun sydämeen!
        Jesus is my best friend!
        😊👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus tekee kodin sinun sydämeen!
        Jesus is my best friend!
        😊👍

        ei tee jeesus vaan budha. pitäs vaa lentää aasiaan ensin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tee jeesus vaan budha. pitäs vaa lentää aasiaan ensin

        Et sinä budhaa sieltä löydä.


      • Mä uskon että jumalan tahto on että ihminen on onnellinen. Koska elämä on kaiken kaikkiaan lahja. Vaikkakin bittersweet aika ajoin. Uskoo tai ei mutta onnellisuus on pääasia.

        Mää uskon jonkin verran mutta en elä uskovaisesti. Hyräilen vaan Sinatran my way kappaletta. I did it my way..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe