Sydänsairauksista

Minulla todettiin pari viikkoa sitten ihan sattumalta lääkärikäynnillä eteisvärinä ja lääkitykseksi aloitettiin Eliquis 5 mg x 2, josta tietenkin järkytyin.
Lääkäri yritti kysyä, milloin eteisvärinä oli alkanut, koska jos olisi alkanut parin vuorokauden sisään, niin olisi lähettänyt heti päivystyksenä rytminsiisrtoon.
En osannut kertoa kuin sen, että olin ollut pari edeltävää viikkoa väsynyt, pelkkä kävely ylämäkeen väsytti niin, että jouduin pysähtyä huilaamaan. Minä olen tähän asti ollut liikunnallinen ja käynyt ryhmäliikuntatunneilla pari-kolme kertaa viikossa.
Lääkäri aloitti sitten Bisoprololin ja verenohennuslääkkeen ja laittoi lähetteen kardiologille. Kävin vielä uudelleen EKG:ssa viikon kuluttua ja flimmeri on edelleen päällä.
Nyt sitten ilmeisesti parin viikon päästä rytmin siisrto edessä.
Olen itae hoitoalalla ja tiedän jonkin verran sairauksista ja sen että hyvin monet rytmihäiriöpotilaista on saaneet yhden tai useammankin aivoinfarktin.
Tämä pelottaa minua aika lailla, koska olen muuten edelleen ihan toimintakuntoinen ja aktiivinenkin.
En haluaisi vielä työikäisenä joutua jollekin hoivaosastolle muiden hoidettavaksi.
Nyt joulun alla ja valmisteluja tehdesä väkisinkin tulee mieleen se, että onko tämä minun viimeinen jouluni...
1208
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­­N­­­y­m­­­f­­o­­­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17679115g

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Anonyymi-ap kirjoitti:

Minulla todettiin pari viikkoa sitten ihan sattumalta lääkärikäynnillä eteisvärinä ja lääkitykseksi aloitettiin Eliquis 5 mg x 2, josta tietenkin järkytyin.
Lääkäri yritti kysyä, milloin eteisvärinä oli alkanut, koska jos olisi alkanut parin vuorokauden sisään, niin olisi lähettänyt heti päivystyksenä rytminsiisrtoon.
En osannut kertoa kuin sen, että olin ollut pari edeltävää viikkoa väsynyt, pelkkä kävely ylämäkeen väsytti niin, että jouduin pysähtyä huilaamaan. Minä olen tähän asti ollut liikunnallinen ja käynyt ryhmäliikuntatunneilla pari-kolme kertaa viikossa.
Lääkäri aloitti sitten Bisoprololin ja verenohennuslääkkeen ja laittoi lähetteen kardiologille. Kävin vielä uudelleen EKG:ssa viikon kuluttua ja flimmeri on edelleen päällä.
Nyt sitten ilmeisesti parin viikon päästä rytmin siisrto edessä.
Olen itae hoitoalalla ja tiedän jonkin verran sairauksista ja sen että hyvin monet rytmihäiriöpotilaista on saaneet yhden tai useammankin aivoinfarktin.
Tämä pelottaa minua aika lailla, koska olen muuten edelleen ihan toimintakuntoinen ja aktiivinenkin.
En haluaisi vielä työikäisenä joutua jollekin hoivaosastolle muiden hoidettavaksi.
Nyt joulun alla ja valmisteluja tehdesä väkisinkin tulee mieleen se, että onko tämä minun viimeinen jouluni...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu