Röllille Joulun tervehdys

Anonyymi-ap

Tiiän että röllikkä on yksinäinen, joten muistetaan rölliä aattona ennen kuin lähden synnyinseuduilleni jouluaterioille ja lahjojen availuun.

Rölli, kipuilet täällä naisongelmies ja yksinäisyyden kanssa. Mutta muista että joskus on yksin parempi, kuin huonossa suhteessa. Joulu on toisille rauhaisa juhla, mutta toisille se on parisuhdeväkivaltaa, päihteitä, itkua, riitelyä, haukkumista, kotoo turvataloon karkaamista, pettämisen julkituloa tai kumppanin loistamista poissaolollaan jossain, ties missä, kun ei sitä kiinnosta olla kotona.

Joskus yksin on paljon onnellisempi ja rauhaisampi joulu. Itse koen niin että kumppani pitää valita viisaasti. Aidosti kun rakastaa eikä feikkiin tyydy, siitä se lähtee. Seuraavaksi ei saa sortua pelkän seksin takia seurusteluun. Silloin valkkaa jonkun epäsopivan, rentun, päihdeongelmaisen tai muuten riitaisan ja mustasukkaisen ihmisen rinnalleen jonka kanssa joulu on sitä mustasukkaista riitaisaa tappelua, pettämistä ja väkivaltaa.

Viimeisenä ei saa myöskään valita mitään joka ei itseään kiihota vain pelkästään siks et ois ees joku. Paljon näkee niitä varsinkin miehiä jotka ottanu yksinäisyyteensä vaan jonkun ja se on heistä epäkiihottava, lihava ja ei niin heistä kauniskaan ja sitten sitä haikaillaan muita, ihastuillaan suhteen ulkopuolisiin ja petetään jatkuvasti. Samalla ollaan onnettomia, tunnetaan olevansa loukussa ja omatuntokin kolkuttelee mutta ei uskalleta lähtee kun pelätään sanoo totuus et nyt ollaan suhteessa vääristä syistä.

Itse olen viettänyt elämäni onnettomimmat joulut parisuhteessa. Vuosina 2010 ja 2011. Sisälsi riitaa, väkivaltaa ja kotoo karkaamista pakoon..

Yksin on ollut paljon rauhallisempia jouluja ja onnellisempia. Pitää olla onnellinen jos saa viettää sen rauhaisasti eikä itkee itseään uneen ja pelätä itsensä ja/tai muiden turvallisuuden puolesta.

Valitse rölli kumppanisi viisaasti ja käytä yläpäätä valitessas. Älä alapäätä.

Hyvää Joulua röllikälle!

26

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänä rölli ei oo yksinäinen kun viettää kumppanin kanssa ekaa yhteistä joulua.

Hyvää joulua kaikille

• Anonyymi

Rölli kiittää viisaista sanoistasi. Toit joulun Röllille

• Anonyymi

Onko rölli lähtenyt kotoa naista pakoon?

• Anonyymi

Ei ole rölli lähtenyt.onko joku muu?

• Anonyymi

Rölli karannut kotoa nyt

• Anonyymi

Rölli on yksin

• Anonyymi

Rölli kipuilee naisongelmien kanssa täällä.

• Anonyymi

Röllitär

• Anonyymi

Kumpi on?

• Anonyymi

Miten niin kumpi? Koita nyt hyvä ihminen jo päästä yli siitä, että molemmat hahmot näyttelee yksi ja sama mies😂

• Anonyymi

Feikki tyyli

• Anonyymi

Joo se siitä puuttuis, että joku tonttu alkais jäljittelemään tämän miehen kerrontaa

• Anonyymi

Rölli ei löytänyt Röllitärtä kipuilee sen kanssa ja rauhoittuu.

• Anonyymi

Ryhtyy Röllijoulua viettämääm.
      Tässä tulee hirmuinen Rölli kasvaa metsässä pölli sitä pölliä halailen ja sille kiukuttelen.

• Anonyymi

Röllikkä on huomsnnut päivien pidentymisen alkaa kevään odotus Röllilässä, mitä se tuo tullessaan?

• Anonyymi

Röllitär kiukkuinen Rölliä haluten

• Anonyymi

Röllvuorella asuvat ja oven ikkunat sulkevat.

• Anonyymi

Onks röltsittärellä muka kotiseutu? Vai kiertoilmaus baariin menolle?

• Anonyymi

Joudutko mies mainostamaan useinkin tätä saturakennrlmaasi kun ei tämä paria höhlää lukuunottamatta tunnu kiinnostavan enää ketään. Mukaan uskomaan huijatut on karanneet häpeissään taivaanrannan taa ja aloitusten auki klikkaus on liian kivulias toimenpide, joka muistuttaa uunoudesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joudutko mies mainostamaan useinkin tätä saturakennrlmaasi kun ei tämä paria höhlää lukuunottamatta tunnu kiinnostavan enää ketään. Mukaan uskomaan huijatut on karanneet häpeissään taivaanrannan taa ja aloitusten auki klikkaus on liian kivulias toimenpide, joka muistuttaa uunoudesta

Itsehän et muuta teekään kuin klikkailet jokaisen aloituksen uunona auki ja vielä uunompana harhojasi monotonisesti toistelet kommenteines. Palstahörhö

• Anonyymi

Mä pistin suhteeni ja sivusäädon poikki koska tunnistin itse niistä näitä ihan vääriä syitä olla suhteessa ...
      Huomasin ns punaset kortit joiden kanssa en suhteisiin enää lähde ....
      Minulla ollut onnettomia suhteita riittävästi aiemmin elämässä niin en lähde uusiin samalla tyylillä ...
      Vaikka yksinolo ei oo aina kivaa mutta se paljon parempi on kuitenkin parempi kun tapella jouluna minä näin lapsena ja nuorena ihan riittävästi ....
      Kotona ei ollu koskaa lapsuuden jouluna turvallista....

Eikä suku tarvi mua jouluksi kotia ...
      Vietän joulun yksin mutta ainakin turvassa ja rauhassa....

Kiitos AP kirjoituksestasi ....
      Se avasi minullekin uutta pohdittavaa varsin sopivalla hetkellä vaikken ole se Röllli jolle tätä kirjoitit.🙂
      Hyvää joulua.

• Anonyymi

Röllikkä, palasin omaan kotiini sukulaisilta. Oot söpöilly täällä ketjun täyteen.

Ootko itse syöny tänään jouluruokia? Mikä on sun joulupöydän suosikki. (ja nyt ei saa sanoo mitään alkoholia tähän)

Mä itse pidän kinkkua joulupöydän kunkkuna.

terveisin: aloittaja

• Anonyymi

Höh. Rölli ei puhu mulle enää 😢🥺

No hyvää joulupäivää röllille.

Tää biisi on omistettu röllikälle

https://youtu.be/eF1D-W27Wzg

• Anonyymi

Sun itsekeskeinen harha se röllikkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun itsekeskeinen harha se röllikkä.

Oiihhhh! Villieläin röllikkä tuli esiin! söpööööööööö 😍

Joulupäivä ei olisi mitään röllikän känkkäränkkä kohtauksia 😘

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10964
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5240
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2453
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2143
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1711
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1554
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1251
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1186
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe