Nastarenkaiden pito on todella monta vuotta samanlainen kuin uusissa. Jos renkaat ei ole kuluneet. Koskee isojen valmistajien, Euroopassa tehtyjä renkaita.
Continentalin nastarenkaan kumi ei ole muuttunut yhtään 5 vuodessa, yhtä pehmeä ja pitävä.
Yli 5 vuotiassa nastarenkaissa sama pito kuin uusissa
6
155
Vastaukset
- Anonyymi
Michelin rapistuu paljon nopeammin ja Nokia on surkea heti alkumetreillä!😵😵
- Anonyymi
Minulla on autossani Michelin -renkaat, valmistettu v 1986. Olleet jollakin tallissa yli 30 v ja sitten kirpputorille, mistä ostin ne kohtuuhintaan. YTodella hyvät, kaikki nastat tallessa ja kumi yhtäpehmeää kuin uutena eikä yhtään halkeamaa. Joten älä usko rengaskauppiaitten valeita äläkä teinipoikien luuloja.
Nokialaisia en vain osta. Aikanaan minulla oli 3 sarjaa Nokialaisia eli 12 rengasta. Kymmenessä niistä petti runko tai vyö, kulutuspinta meni S:lle. Yhteen tuli joku muu vika ja vain yksi kesti ajaa siihen sallittuun 1,6 milliin asti. Liian kallista lystiä ostaa kotimaista sutta. - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17679766t
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Rengas kuluu kilometrien mukaan ja nastat pyöristyy ja menettää pitoaan, fysiikan laki, näet.
Ihmettelen miten avaaja on mitannut ja todennut asian, se on nimittäin täysin mahdotonta tehdä edes tieteellisesti. - Anonyymi
Sehän se siinä on, kun autot ovat p-ruudussa 23t/vrk ja viikonloput kokonaan, niin mihin ne kuluu? Renkaan kumit taas kovettuvat näissä nastarenkaissa kelvottomaksi ja todella vaarallisen liukkaaksi!
- Anonyymi
Jos rengas tuoksuu, siitä haihtuu ainesosia eli se menettää ominaisuuksiaan.
Kyllä tuore kumi pitää paremmin kuin vanha kovettunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt721814Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1101655Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942521245Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1821202Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2351173Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451087- 2121054
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293912Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221890- 56767