Kinkkinen kysymys?

Anonyymi-ap

Minä sanon, olen lojaali vs minulle tuntematon, sinulle tuttu, sanoo en ole.
Ketä uskoa?

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En usko ketään .

      • Anonyymi

        Usko edes itseesi.


      • Anonyymi

        Anteeksi toi ylempi hullu. Sen nimi Harha varmasti kertoo paljon.


    • Anonyymi

      Et yhtään epäselvemmin osaisi tuota kirjoittaa? Mitä?

      • Anonyymi

        Pyydän anteeks. Aivotutkimuksissa ei havaittu mitään ylimäärästä toimintaa.


      • Anonyymi

        Sulla taitaa olla luetun ymmärtäminen puhdas nolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydän anteeks. Aivotutkimuksissa ei havaittu mitään ylimäärästä toimintaa.

        Eikö se ole vain hyvä ei aivot rasitu liikaa


    • Anonyymi

      No.. ihminen yleensä uskoo epäloogisesti sitä jonka on tuntenut pidempään, vaikka se ei tuntisi sitä kenestä puhuu ollenkaan muuta kuin tunnistaa kadulla jos naaman näkee. mut siihen se tunteminen sitten jääkin.

      Ei monikaan ajattele et hetkonen, tunteeko toi todella sitä josta puhuu vai onko asiassa jokin oma lehmä ojassa tai eikö vain naamataulu muuten oo miellyttänyt.

      Tietty välillä taustalla on ihan oikeekin syy. mutta toisinaan kyse on vaan siitä että
      "joo tiedän ton naamalta yläasteelta ja oon kuullu siitä et se on semmonen ja semmonen puskaradioiden kautta. (eli kiusaajat levittänyt paskaa koulussa kiusaamastaan ihmisestä ) tms.


      Ihmisillä on niin kieroja motiiveja välillä puhua muista pahaa. Siellä voi olla syy kateus, mustasukkaisuus, se että haluu taklata kilpailijan sivuun ja varastaa itselleen jomman kumman osapuolen.

      On vain yksinkertaisesti henkilökemioiden yhteen sopimattomuutta tai sitä että kun ei tunne niin vaan olettaa toisen olevan jotain ja puhuu sitä totena kun luulee että se on tuntemista että tunnistaa ulkonäöltä kadulta ja osaa sanoo mikä sen nimi on.

      Ihmisen tunteminen on syvempää jotta voi sanoo että todella tuntee eikä vaan oleta tuntevansa.

      Hhhmm.. ketä mä uskosin?

      En varmaan kumpaakaan väitettä purematta nielisi. Mua ei vakuuta kukaan mies sillä et se jankuttaa et oon lojaali ja rehellinen, Muhun voit luottaa, käryää liikaa liian kova vakuuttelu,

      En myöskään uskoisi jotain tuttuani suoraa vaan alkasin miettiin mikä sen motiivi on puhua noin. Mitä se tavottelee? Mitä se tosta itselleen saa?

      Muodostaisin oman päätelmän ottaen huomioon kummatkin vakuuttelut ja vallitsevat olettamani motiivit ja sen mitä kumpainenkin sillä tavottelee. Ja tietty sen onko ko. henkilö ollu mua kohtaan luotettava. Olenko saanut itse kokee sen että hän on ollut sanojensa mittainen mies.

      T: Karoliina

      • Anonyymi

        Joo jankuttaminen ja käytös eri kun jankutus, se on eri asia. Mutta suosittelen menemään oman fiiliksen mukaan jos yhtään osaa ihmisiä lukea. Sulla on kyllä oikeanlainen asenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo jankuttaminen ja käytös eri kun jankutus, se on eri asia. Mutta suosittelen menemään oman fiiliksen mukaan jos yhtään osaa ihmisiä lukea. Sulla on kyllä oikeanlainen asenne.

        Elämänkokemusta. Nykysin valkkaan kehen luotan taidolla ja elämääni ei pääse enää millään hämärät epärehelliset hyötyjät ja hämärähemmot. Mutta niin ei oo ollu aina. Olen joskus ollu hyvin naiivi ja sinisilmäinen. Turpiin tuli ja siitä sai kärsiä omissa nahoissa joten kivun kautta oppi meni perille.

        T: Karoliina


      • Anonyymi

        👍🏾


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämänkokemusta. Nykysin valkkaan kehen luotan taidolla ja elämääni ei pääse enää millään hämärät epärehelliset hyötyjät ja hämärähemmot. Mutta niin ei oo ollu aina. Olen joskus ollu hyvin naiivi ja sinisilmäinen. Turpiin tuli ja siitä sai kärsiä omissa nahoissa joten kivun kautta oppi meni perille.

        T: Karoliina

        Kantapään kautta saatu oppi yleensä parhaiten muistissa pysyy jotkut toki unohtaa senkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantapään kautta saatu oppi yleensä parhaiten muistissa pysyy jotkut toki unohtaa senkin

        Kyllä. Tässä maailmassa ei kaikilla oo hyvä tahto.
        On toisinaan käytös kuin tässä biisissä

        https://youtu.be/7inzlgREUzA

        T: Karoliina


    • Anonyymi

      Mietit siis, oletko lojaali. Erikoista. Se on yksi asia, mitä en koskaan epäile itsessäni. Ja asia, jota vaadin niiltä, jotka päästän lähelle. Aivan ehdoitta.

      • Anonyymi

        Varmastikaan ei sinun kannata mennä fiiliksen mukaan eikä alkaa rekrytoijaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmastikaan ei sinun kannata mennä fiiliksen mukaan eikä alkaa rekrytoijaksi.

        Olen kyllä rekrytoinut. Ja ei, en mene fiiliksen mukaan. Uskon intuitioon ja sen jälkeen arvioin näyttöjen perusteella, menikö oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä rekrytoinut. Ja ei, en mene fiiliksen mukaan. Uskon intuitioon ja sen jälkeen arvioin näyttöjen perusteella, menikö oikein.

        Intuitiosi on sama kun fiilis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intuitiosi on sama kun fiilis.

        Fiilis on tunnelma. Intuitio on selittämätön varmuus jostakin, mitä ei voi varmuudella tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiilis on tunnelma. Intuitio on selittämätön varmuus jostakin, mitä ei voi varmuudella tietää.

        Kyllä ne on sama asia. Mutta ole eri mieltä. Väärin vaan meni sinun selittämätön varmuus tästä aloituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne on sama asia. Mutta ole eri mieltä. Väärin vaan meni sinun selittämätön varmuus tästä aloituksessa.

        Ai aloituksen tarkoituksesta. Sanoisin, että tulkitsin epäselvää tekstiä laatijan vahingoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai aloituksen tarkoituksesta. Sanoisin, että tulkitsin epäselvää tekstiä laatijan vahingoksi.

        Nuku hyvin, niin minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuku hyvin, niin minäkin.

        Hyvä niin. Olen nukkunut oikein hyvin viime aikoina😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin. Olen nukkunut oikein hyvin viime aikoina😊

        Hyvä että olet saanut unta mu ei se vaikuta mulla ainakaan muuhun kun siihen kuinka keho saa huilata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että olet saanut unta mu ei se vaikuta mulla ainakaan muuhun kun siihen kuinka keho saa huilata

        Vais niin. Kyllä se mieli siellä taustalla työstää asioita. Joskus lankojen päät sieltä löytää toisensa.


    • Anonyymi

      Tuossa tilanteessa minulle tuttuun ei voisi luottaa koska hän ei tuntisi sinua tai tietäisi sinusta muuta kuin korkeintaan sen mitä on ehkä netistä löytäny susta loput ehkä osaat päätellä itse kun osasit kysymyksenkin esittää

    • Anonyymi

      Toisten lojaalius on syvältä, mitä ei alkumetreillä pysty selvittämään eikä tulkitsemaan niinkuin se normisti ymmärretään.
      Kyettävä itse tulkitsemaan tuttuus, yhteinen samankaltaisuuden koostumus.

    • Anonyymi

      Inttitavaraa saa verkosta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe