Vahvuudet;
1.Feminismi jolla tavoitellaan tasa-arvoa niin se on hyvä asia tietenki(eikä tämän puolueen feminismi tähtää siihen että jonain päivänä naiset ottaa valta-asemat suhteessa miehiiin vaan tämä puolue tähtää nykyisillä feministisillä toimillaan siihen että naiset pääsee johtoasemiin yhtä usein kuin miehet eli siis suomessakin on vielä parannettavaa tasa-arvossa)
2.Yleensäkin arvomaailma tekee ison vaikutuksen minuun(eli ajavat ihmisoikeuksia ja ajavat myös eläinten oikeuksia)
3.humanistisuus
4.tieteisiin perustuvat mielipiteet
Heikkoudet;
1.Turkistarhausta osa vastustaa mutta mun mielestä on olemassa suomessa myös paljon sellaisia turkistarhoja joissa eläinten olot ovat hyvät joten en ihan ymmärrä tuota logiikkaa että pitäs kieltää kokonaan turkistarhaus
2.eläinkokeita jotkut vastustavat mutta eläinkokeita tarvitaan tieteenhaaroissa kun eläinkokeilla saadaan selville eri asioita ja tietääkseni eläinkokeista ei aiheudu eläimille suunnatonta tuskaa
3.talouslinja jää epämääräiseksi(vähän sellaista höttöä on talouslinja)
4.Ilmastotavoitteet on osittain utopistisia
Oma päätelmä&hypoteesi on se, että kyseessä on pienpuolue joka voi nousta joskus isompaan suosioon ja minusta ei yhtään huono puolue vaan ihan hyvä, mutta muutamat heikkoudet aiheuttaa sen että tuskin äänestäisin silloinkaan jos tämä puolue on joskus suositumpi. Puolueen suurin vahvuus on feminismin ajaminen jolla pyritään saavuttamaan feminismillä tasa-arvo jonka jälkeen feminismiä ei enää tarvita välttämättä jos yhteiskunnasta tulee tasa-arvoinen joka suhteessa.
Vahvuudet&heikkoudet ja oma loppupäätelmä
Anonyymi-ap
1
394
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17679888r
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2762082- 431854
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1031758Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631439Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?841343- 781274
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031253Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2191153- 571145
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1731004