Lesbot on niin kauniita!

Anonyymi-ap

Olen 49v mies ja aina kun ihastun johonkin naiseen ja pidän häntä hyvin kauniina niin osoittautuu että hän on lesbo tai vähintäänkin bi.
Tähän seikkaan olen törmännyt hyvin usein elämäni aikana. Johtuuko se siitä kun itsekin olen bi mutta omasta mielestäni on bi vain "lievästi"...jos nyt noin voi sanoa. En voi rakastaa miestä, ainoastaan on seksuaalista halua miehiä kohtaan.

17

529

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Specsaverilla on nyt ale🤓

• Anonyymi

Toi oli vissiin sarkasmia

• Anonyymi

Hekoheko.

• Anonyymi

Taidettu ottaa terästettyä glögiä, korkki kiinni.

• Kyllä heissä hyvin kauniitakin näkee. Ovat kyllä usein hyvin nuoriakin vielä sitten.

• Anonyymi

Hoikat, nättinaamaiset ja normipituiset on yleensä heteroita tai bissejä, ikävä kyllä. Mistähän johtuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Hoikat, nättinaamaiset ja normipituiset on yleensä heteroita tai bissejä, ikävä kyllä. Mistähän johtuu.

No ainakin näitä kauniita lesboksi esittäytyneitä on vastaan tullut myös facebookin ryhmissä.

He ovat usein nuoria tai varattuja.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

No ainakin näitä kauniita lesboksi esittäytyneitä on vastaan tullut myös facebookin ryhmissä.

He ovat usein nuoria tai varattuja.

Kyllä, nimenomaan varattuja jos sattuvat olemaan nättejä. Tietysti.

• Anonyymi kirjoitti:

No jotkut kyllä etsii seuraakin. Ihan vastakin oli yksi nuori nainen, kovin kaunis ja etsi itselleen seuraa.

Näin ikäloppunakin totesi, oi onpa kaunis nuori nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin koomista, että itse tahoillaan varattu pahoittelee, että voi voi kun muut varattuja, vaikka itse on myös varattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin koomista, että itse tahoillaan varattu pahoittelee, että voi voi kun muut varattuja, vaikka itse on myös varattu.

Todellakin koomista, kantsis miettii mitä kirjoittaa ja ajatuksen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin koomista, kantsis miettii mitä kirjoittaa ja ajatuksen kanssa.

Ehkä varattujen kantsis miettii mitä kirjoittaa. Vaatia nyt muilta sinkuutta vaikka itsekin varattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä varattujen kantsis miettii mitä kirjoittaa. Vaatia nyt muilta sinkuutta vaikka itsekin varattu.

Ja vielä lesboilta, jestas sentään

• Anonyymi kirjoitti:

Onko anonyymi varattu? Vai mistä moinen pulina polemiikki taas?

• Anonyymi

Kauniin lisäksi olen myös mukava ja älykäs sekä osaan vaihtaa Toyotan lamput vasemmalla kädellä. Ilmankos saa noita vääränsorttisia ihailijoita hätistellä pois tuon tuostakin.

• Anonyymi

mulla vähä samaa. joo isot mageet kyrrvät tykkään bi

• Anonyymi

Ihailen nuoria ja kauniita lesboja, mutta miehiä haluan kuiteski.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      246
      772
    2. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      655
    3. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      37
      620
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      538
    5. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      427
    6. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      424
    7. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      416
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      27
      406
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      37
      387
    10. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      41