Tänä aamuna se ihmeiden ihme, aviottomana syntynyt jeesus syntyi. Haluan kovasti paljon muistaa jeesus-lasta ja hänen vanhempiaan.
Miten ja minne voin viedä lahjoja vastasyntyneelle
Ajattelin ostaa hänelle ainakin Nokian osakkeita, Ferrarin, kultaa muutaman kilon sekä Päivämiehen vuosikerran.
Toimitanko lahjat Kätilöopistolle vai paikalliselle RY:lle?
Miten voin lahjoa vastasyntynyttä jeesusta?
7
73
Vastaukset
Hänelle osaltasi riittää se, että kirjoitat nimen isolla etu kirjaimella.
Katso näin, Jeesus.
Toinen on se, että Hän ei ole avioton, sillä Jumala on Hänen Isänsä.
Näin sitä oppii pikku hiljalleen.
Tuo Ferrarin yms osto ei kiinnosta Jeesusta, Hän jopa pahoittelee ja suree lestadiolaisten jumalaa, rahaa, joka on muokannut sinuakin.
Älä toimita mihinkään, rahalla ja lahjoilla vian pahennat omaa mätää tilannettasi.- Anonyymi
Kyllä se jeesus oli ja on avioton lapsi, ts. äpärä.
Maria syyllistyi huorinteon syntiin. Siitä palkkana on kuolema. - Anonyymi
Onko lestadiolaisuus sinulle surmanhaju kuolemaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se jeesus oli ja on avioton lapsi, ts. äpärä.
Maria syyllistyi huorinteon syntiin. Siitä palkkana on kuolema.Äpärät tunnistaa, kuten sinutkin. Pidä roolisi-
Anonyymi kirjoitti:
Onko lestadiolaisuus sinulle surmanhaju kuolemaksi.
Ei missään tapauksessa.
Siellä on minun parhaita kavereitakin, mutta oppi on suuresti pakanallista fraseologiaa, vailla Kristusta.
- Anonyymi
Matteus 4:
8 Taas perkele otti hänet kanssansa sangen korkealle vuorelle ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston
9 ja sanoi hänelle: "Tämän kaiken minä annan sinulle, jos lankeat maahan ja kumarrat minua".
10 Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman'."
11 Silloin perkele jätti hänet; ja katso, enkeleitä tuli hänen tykönsä, ja he tekivät hänelle palvelusta.
Jeesus on sama tänään kuin siteeratussa kohdassa Matteuksen evankeliumissa. Ei Jeesusta kiinnosta sinun rahasi. Rahat kuuluvat ja jäävät tähän maailmaan.
Matteus 6:
19 Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat murtautuvat sisään ja varastavat.
20 Vaan kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen, missä ei koi eikä ruoste raiskaa ja missä eivät varkaat murtaudu sisään eivätkä varasta.
21 Sillä missä sinun aarteesi on, siellä on myös sinun sydämesi.
Anna kunnia Jumalalle, niin Jeesus teki ja neuvoi ihmisiä tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389