Heräsin just farkut polvissa ja 20,- eur kourassa. Mitä minulle oikein on tapahtunut?
Olipa joulunaatto.
15
534
Vastaukset
- Anonyymi
Tais joku käydä hanuripuolellasi.
- Anonyymi
Oot paskonu lattialle,pullonpallautuksesta saadut rahat kädessä.
- Anonyymi
Joku jörmäytti peltohovissa.
- Anonyymi
Sinulle on tapahtunut näin: Heräsit farkut polvissa ja 20,- eur kourassa.
- Anonyymi
Taisimme tavata, kun heräsin myös housut milkoissa, mutta kalu paskassa ja lompakko tyhjänä.
- Anonyymi
Minä se olin!tv.kalainen hartsa!
- Anonyymi
Näestäkö on maksamaan vanuhusten eläkkeet. Paskanpuhujat.
- Anonyymi
Älä ole kateellinen jos kavereilla on ollut antoisa joulu. Jouluna annetaan ja saadaan.
- Anonyymi
Omasta lompakostani oli jouluaattona hävinny 20 e ja muisti menny.... sattumaako?
- Anonyymi
Oikeasti minä jaoin kinkkujen ohessa vähän jouluhyvää nuorille miehille. Mikään ei voita peltohovista kalastettua tuoretta nuoren miehen persettä. Kerron siitä seuraavassa kirjassani. Jossa käsittelen eroottista suhdettanu hirvikoiraan.
T kalahartsa. - Anonyymi
"Hanki sinäkin... Jurrikamera."
- Anonyymi
Pääsisikö peltohovissa jörmäyttää ennen vuodenloppua.
- Anonyymi
Tehhäänkö juna ❤
- Anonyymi
Mie tuun resiinalla perässä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen keho ei ole miehen oikeus
Miesten seksuaalisten tarpeiden täyttäminen ei ole naisten tai yhteiskunnan velvollisuus. Seksi ei ole kenenkään oikeus. https://www.hs.fi/mielipide/a2311668Pelkäsin Sinua
Nainen, siksi pakenin eikä meistä koskaan tullut mitään 😓. Pidin liikaa sinusta, niin siksi pelkäsin. Tiedän että meistä olisi tullut jotakin hyvää j40824Naiset tulleet liiankin itsenäiseksi
Naisten asema on Suomessa yliarvostettua ja tämän kyllä huomaa naisten käyttäytymisestä.368719Hyvää iltaa
Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)88680Erdogan haluaisi Suomen nyt Natoon
Tuokin ukkeli on melkoinen tuuliviiri. Vielä muutama päivä oli ihan eri mieltä kuin tänään. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009358534.html "Turki322651- 49651
Jos nainen et olisi tuollainen mörökölli
Meistä olisi tullut vähintäänkin hyvät ystävät. Taidat suhtautua kaikkeen liian vakavasti, mietit liikaa ja rakennat itsellesi henkisen umpikujan.42645Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi
Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa166620